...
Bıcır bıcır bir şeyler anlatan ardayı dikkatle dinliyordu ferdi.Ardanın omzunda olan eli ile ara sıra boynunu okşuyordu.O kadar güzel bakıyordu ki ardaya,en güzel manzaraydı ferdi için."Evim burası"
Arda duraksadığında ferdi kafasını kaldırıp binaya baktı."Vay be, yakınmış bize"
"Alioski abi ve emre abide evde"
"Geleceğimizi biliyorlar dimi?"
Arda kafa salladı ve binaya doğru ilerledi.Ferdi de ardayı takip ediyordu.
Asansöre binip üçüncü kata çıktılar.Kapının önüne geldiklerinde arda ferdinin elini tuttu ve kapıyı çaldı.Ardanın bu hareketi ferdinin içini ısıtmıştı.Bir süre sonra alioski kapıyı açtı.
"Hoşgeldiniz çocuklar"
"Hoşbuldum abi,bak bu arkadaşım ferdi"
Ferdi utanarak gülümsedi."Merhaba alioski abi"
"Merhaba ferdi"
"Hadi kapıda durmayalım"
Kapıdan içeri girdiklerinde salonda oturan emreyi gördüler.
"Merhaba emre abi!"
"Hoşgeldin ufaklık"
Ferdi aynı şekilde kafa selamı verdikten sonra arda onu odasına sürükledi.
Odaya girdikten sonra arda kapıyı kapattı ve çantasını kenara koydu."Rahat davran ferdi"
Ferdi çantasını ardanın çantasının yanına koyduktan sonra yatağa oturdu.Arda da ferdinin yanına uzandı.
"Çok yoruldum"
Ferdi ardanın yüzüne doğru eğildi ve yanağına bir öpücük kondurdu.Arda aldığı öpücükten sonra gülümsedi.Elini ferdinin yanağına koydu ve okşadı.
"Güzelliğin beni mahvediyor arda"
Arda ferdinin kafasını göğsüne yasladı ve saçlarını okşamaya başladı."Seni gördüğüm ilk günden beri saçlarına dokunmayı çok istemiştim"
Ferdi gözlerini ardaya çevirdi."Gerçekten saçlarına dokunmak beni mutlu ediyor erenay"
"Yemeğe çağıracaktım ama pek müsait değilsiniz sanırım"
Emre'nin sesi ile ferdi hızla yerinden doğruldu ve üzerini düzeltti.
....
"Bak mesela kerem hep sevdiğin kişiyi yeri geldiğinde dövmelisin ki sana bir daha yanlış yapmasın derdi"Ferdi ardanın dediğiyle kaşlarını çattı."Bu keremin aşk olarak anladığı şey ne tam olarak"
"Bence altayı bu yüzden dövdü,şimdi sarmaş dolaş geziyorlar"
Arda elindeki kaşığı masaya bıraktı ve tabağı ittirdi."Çok doydum"
Ferdi ardanın tabağını geri ardanın önüne çekti."Bitir şunu,iki kaşık aldın sadece"
"Ama çok kilo aldım zaten"
"Ne kilo alması kuş kadasın oğlum,tek elimle kaldırırım seni"
Ferdi tabaktaki kalan makarnayı ardaya yedirmeye başladı.Arda ağzındakileri zar zor yuttu."Biraz daha yersem istifar edeceğim ferdi"
"Bu kadarcıkla nasıl doyabilirsin ki?"
............
Bu kitabı baştan okudum tamamen boka sardığını düşündüğüm için bölüm yazasım gelmiyordu ama olaylar tam istediğim gibi ilerlemiş.Arda ferdiyi yeterince süründürmüs bence.Bu kitabın sonunu angst yapmayı çok düşündüm ama okuduktan sonra angst bir sonu haketmediğini farkettim.Evet çoğunuza ardanın ferdiyi affetmesi yanlış gelebilir ama ferdide zor şeyler yaşadı.Yaptıklarınında cezasını yeterince çekti zaten.Artık ikiside mutlu olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinek valesi•Arda x Ferdi•
Fiksi PenggemarOkul birincisi arda ve Okul ikincisi ferdi.