İyi okumalarr.
Yıldızı parlatmayı ve yorum yapmayı unutmayınız.Biz Türk'üz. Tarihimize ve en yakın mazimize dayanarak, Türk'üz der ve bundan haklı bir iftihar duyarız.
~ Hüseyin Nihal Atsız ~İçim kan ağlıyordu tek istediğim şey evime gitmekti.
Benim evim dört duvardan oluşan oda değil.
Benim evim bir çatı katından oluşan değil.
Benim evim vatanımdı.
Kimsem yoktu ne ailem nede bir sevgilim kimsesizdim ben.Alnımdan akan kan gözümden düşmeyen göz yaşıydı. Sırtımdaki delinmeler zamanında dost dediklerim insanın açtıkları yara olarak sayıyordum.
Zihinmdeki sesi susturmak için elimle kafama vuracakken aklıma kırık parmaklarım geldi.
Hafif bir tebessüm peydâ oldu dudaklarımda.
Acının tatlı tebessümü .Tamı tamına yedi gün oluyordu bu odaya getireli öyle kolay değildi söylediğim gibi üstümde bomba patlatmak ile tehdit etmiştim teslim olmamak için.
Karşılığını canımdan çok değer verdiğim timim, kardeşlerim abilerim ile tehdit etmişlerdi.
Çok özlemiştim keretaları eğer şerefimle şehit olmazsam yemek ısmarlayacaktım aileme.Açılan kapıyla gözlerimi hemen açtım bana doğru gelen siluet gittikçe yaklaşıyordu bana.
Tam karşımda durduğunda bana doğru eğildiği gibi odada lamba açıldı." Kusura bakma asker hanım bak sen rahatsız oldun diye lamba taktırdım. "
Cevdet soysuzu benle ciddi ciddi konuşunca ona salaksın bakışlarını atıyordum.Yüzüme doğru eğilmesiyle kafamı geriye doğru çektim ardından hızla ileri doğru geri önümdeki kafaya sert bir kafa attım.
" Bana bak piç kurusu bana bir daha yaklaşırsan seni adamlarına farklı poziyonlarda siktiririm "
Gözlerimde ne gördü bilmiyorum ama korkuyla geriye doğru üç adım attı.Ardından pis dişleriyle gülümseyip cık cıkladı bedenimin arkasına geçip bir takım şeylerle ilgilendi.
Ya Rabbim bana güç ver lütfen diye yalvardım içimden yüce Rabbime.~
Kızgın demiri sırtıma yiyince dişlerimi sıktım.
Hadi Gülşah dayan kızım eğitimde daha fazlasını çektin dedim kendi kendime.
Bir müddet sonra demiri sırtımdan çekip bıçağı ısıtmaya başladı ısınan bıçağı koluma getirip derin kesikler atıyordu.Kesik attığı yerlere tuz bastırdı ağlamadım bana bunu yapan vatan hainini sevindiricek değildim.
Şarapneli eline aldığında tiz bir kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade.
ChickLitKıdemli Üsteğmen Gülşah Ulusoy, o geçmişine rağmen güçlü ve başarılı bir bordo bereli asker. Kıdemli Üsteğmen Onur Özçelik, o yaşadığı vicdan azabına, üstlendiği göreve rağmen acımasız ve işinde titiz bordo bereli bir asker.