Nisa Aral
"Sevgilim falan yok" dedim hafif yüksek sesle.
"O sesini alçalt önce" dedi o da hafif yüksek sesle.
"Çocuklar biraz sakin olun" dedi babam. Ona döndüm.
"Özür dilerim huzurunuz kaçtı. Odama gidiyorum. Size-" lafımı bitirmeden annem atladı.
"Hiçbir yere gitmiyorsun. İsteseniz de istemeseniz de siz 'öz kardeşsiniz'. Tabiki arada tartışacaksınız ama şu an hepinizin birbirinize ön yargıları var. Size o ön yargılardan kurtulmanız için 1 hafta veriyorum. Anlaşıldı mı"
Kimseden ses çıkmadı.
"Anlaşıldı mı" dedi annem tekrar hafif yüksek sesle.
"Anlaşıldı" dedik aynı anda.
-------------------------------------------------------------------------------------------
"Günaydın" dedim masada oturan anne ve babama.
"Günaydın kızım" dediler aynı anda.
Annemin yanına oturdum.
"Kaydını bizim okula aldırdık. Murat, Polat ve Serkan ile birlikte gidersiniz. Senin için bi sorun olur mu" dedi babam.
"Benim için sorun değil ama onlar-"
"Onları boşver sen" dedi annem.
"Peki"
O sırada evimizin erkekleri sonunda kahvaltıya inmeyi başardı. Günaydın diyip oturdular.
Bilin bakalım yanımda kim oturuyor.
Dün akşam kavga ettiğim BİROL ARAL.
Hayattaki şansımı s- seviyim.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kahvaltımızı yapmıştık salonda oturuyorduk. Çünkü erken kalkmıştık. Salonda oturuyoruz derken annem, babam ve ben. Biricik abilerim bahçede oturuyordu.
"Kızım biz seninle bir şey konuşmak istiyoruz" dedi babam. Elimdeki telefonumu bırakıp ona döndüm.
"Tabi babacım dinliyorum" dedim.
"Aslında biz senin ismini Nisa koymamıştık. Belli ki diğer aile koymuş. Cinsiyetini doğmadan önce öğrenmek istemedik. Bu yüzden senin için aklımızda iki isim vardı. Eğer senin de-" lafını bitirmesine izin vermeden konuştum.
"Olur"
İkisi de şaşırmıştı.
Tabiki tamam derim. O iğrenç insanların verdiği ismi taşımak ve kullanmaktansa gerçek ve beni seven ailemin verdiği ismi kullanırım tabiki.
"Peki aklınızdaki isimler ne" diye sordum.
"Güneş ve Ateş. Kız olursa Güneş, erkek olursa Ateş koyucaktık. Yani ismin aslında Güneş." Dedi annem.
"Ateş olmasını istersem" dedim.
"Eğer o ismi beğendiysen tabi"
İkiside memnun bir şekilde gülümseyip kafalarını salladılar.
Ateş Aral.
Garip. Hem ismim hem de soyadım değişti. Ama iyiki de değişti.
"Aslında benim bi ismim daha var. Ama sadece sevdiklerim biliyor." Dedim.
Evet 2 ismim var.
Hem annem hem de babam mutluydu. Benim için böyle özel ve değerli bir şeyi onlara söylediğim için.
"Söyle bakalım ikinci ismin neymiş" dedi annem gülerek.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ertesi gün
Bilin bakalım ne oldu.
Okulda öğretmenler kendi aralarında toplantı yapacakmış. Bu yüzden öğrenciler okula gitmeyecekmiş. Boşu boşuna hazırlandım.
Ama erken kalkmam bir işe yarayacak. Üzerime bol bi sweat altına da gri eşofman giydim. Spor çantamı koluma atıp telefonumu elime aldım ve odadan çıktım.
Bir dakika size evimizi anlatmadım.
En üst kat yani çatı katı full benim. Zaten odam, banyo ve giyinme odası var sadece. Beşinci yani bi alt katım tamamen Birol abinin. Dördüncü katta Kerem abinin,Murat abinin ve Fırat abi ile Furkan abinin birlikte kaldığı oda var. Üçüncü katta Serkan abinin, Polat abinin kaldığı oda ve bir misafir odası var. İkinci katta 2 misafir odası ve annem ile babamın kaldığı oda var. Birinci katta oturma odası ve yemek odası var. Zemin katta sadece geniş bi salon var ve bahçeye çıkıyor. Büyük bi bahçemiz de var. Ve son olarak bodrum kat var. Bodrum dediğime bakmayın harika bi yer. Resim, müzik, eğlence ve boş eşya odası var. Veeeee spor odası var. Oda dedim ama resmen spor salonu.
Farkındayım çok uzun oldu. Ama bu benim sorunum değil onlarda zemin+1+6 katlı bi villa almasaymışlar.
Salona girdim herkes buradaydı.
"Ben dışarı çıkıyorum. 2 saate gelirim" dedim.
"Abinlerden biri seni götürsün" dedi babam.
"Gerek yok. Ben giderim" dedim.
"Baba sevgilisinin yanına götürür mü sence bizi" dedi Birol abi.
Sakin Ateş. Sakin
Evet adımı hemen benimsedim.
Babam yanıma gelip iki kart uzattı. Alıp baktım. Üstteki kimlik alıp baktım. Yüzümde büyük bi gülümseme oluştu.
İsim kısmında ne mi yazıyor. Şöyle;
Ateş Yıldız Aral
Selammmm
Yazdığım en uzun bölüm bu oldu
Yeni ismi beğendiniz mi ?
Bölümü beğendiniz mi ?
Dün bölüm atamadım çünkü zamanım olmadı
Detaylı karakter tanıtımı yapmayı düşünüyorum. Ya bugün ya da yarın atarım
Yeni bölümde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biyolojik Ailem ARALLAR
Teen Fiction17 yıl hayatı yalanla ve acıyla dolu bi kız... Bu, iki bebeğin karıştırılması sonucu ortaya çıkan bi hikaye. Bakalım genç kız yeni ailesine, yeni abilerine ve yeni bir hayata alışabilecek mi? Başına neler gelecek?