Ateş Yıldız Aral'dan
Yoğun baş ağrısı ile gözlerimi açtım. Beyaz tavan ile karşılaştım. Bir süre öyle bekledikten sonra etrafa baktım.
Annem, babam ve Ateş hariç diğer abilerim... Hepsi buradaydı.
Ateş abim neredeydi?
Konuşacaktım ki boğazımdaki acı ile öksürmeye başladım. Annem hemen yanıma gelip kafama destek verip suyu içmeme yardım etti.
"Bebeğim iyimisin"
Annemin sorusuna kafamı sallayarak yanıt verdim.
Yaşananları tam olarak hatırlamıyordum ama suratlarına bakılırsa fazla kötü olduğu belliydi.
Bir süre ne onlar konuştu ne ben.
Biraz önce Kerem abim odadan çıkmıştı. Neden diye düşünürken elinde tepsi ile geri döndü ama yanıma yaklaşmadı. Yutkunup konuştu.
"Oturabilir miyim" dedi yanımı göstererek.
Kafamı sallamam ile gelip oturdu. Yemek masasını önüme getirip yemeği koydu. Çorbadan bir kaşık alıp bana uzatması ile içtim.
Öyle öyle bütün yemeği bitirdim. Tepsiyi alıp kenara koyduktan sonra yerine geçti.
Fırat abimin telefonunun çalması ile Birol abim, Fırat abim, Furkan abim, Kerem abim ve babam odadan çıktı. Ben nereye gideceklerini soracakken Polat abim konuştu.
"Çıkış işlemlerini halledip gelirler"
Hepsi mi
Sorgulama Ateş
_________________________________________Hastaneden çıkıp eve gelmiştik. Odama çıkıp yatağa uzanmıştım. Camdan yağan yağmuru izliyordum. Bir anda gelen istek ile önce yataktan sonra da odadan çıktım.
Üzerimde eşofman takımı vardım zaten. Ateş abim hariç herkes salonda oturuyordu. Hiçbiri ile konuşmadan bahçeye çıktım.
Çardaktan uzak yağmur yiyeceğim bir yere gidip çimlerin üzerine oturdum.
Nasıl ve ne zaman olduğunu bilmesemde İstanbul'a dönmüştük. Herkes durgundu. Dün yaşananları ise hatırlamıyordum. Umarım kimseye bir şey yapmamışımdır.
Ne kadar orada öyle yağmurun altında oturdum bilmiyorum. Ama yağmur artık daha sert yağıyordu.
Omzuma bırakılan şey ile hemen arkama söndüm.
"Sakin ol benim"
Serkan abimi görünce rahat bir nefes aldım.
"Hasta olucaksın" demesiyle kafamı sallayıp ayağa kalktım. Beraber içeri girdim. Üzerimdeki montu çıkarıp sandalyeye koyup odama çıktım.
Önce üzerimi değiştirdim. Büyük camın önündeki hamak salıncağa oturtup kulaklıklarımı takıp şarkı açtım.
Müzik dinlerken sallanarak yağmuru izlemeye başladım.
_________________________________________"Ateş"
"Abicim uyan hadi"
Duyduğum sesler ile gözlerimi açtım ve Furkan abimi gördüm. Salıncakta uyuyakalmışım.
"Abim hadi kalk kahvaltıya"
Kafamı sallamam ile odadan çıktı. Bende lavaboya girip işlerimi hallettim. Üzerime rahat bir şeyler giyip aşağıya indim.
Herkes sofradaydım ama Ateş abim yine yoktu.
"Günaydın"
Sofraya otururken onlarda karşılık verdi.
"Afiyet olsun"
Herkes başlarken tabağıma birkaç zeytin ve bir dilim peynir aldım sadece. Ama onları da yiyemedim. Aklım Ateş abimdeydi. Nerdeydi kaç gündür?
"Şey"
Herkes bana dönünce konuşmaya başladım.
"Ateş abim nerde"
"Şirkette bazı sorunlar varmış. O yüzden Bir kaç gün gelmiyicek"
Birol abimin dedikleri ile yemeğime döndüm. Ama yiyemedim. Bir şey mi olmuştu.
Birol abimin telefonu çalması ile bakışlarım ona döndü. Hemen peçeteyle ağzını silip ayaklandı.
Onun ardından da Fırat abim, Furkan abim ve babam. Birlikte önce yemek odasından sonra da evden çıktılar. Ben arkalarından bakarken Serkan abim konuştu.
"Ateş beraber dışarı çıkalım mı bugün. Hem ikimize çift kıyafetleri ya da eşyaları alıp abimleri çatlatırız"
Çok hevesli söylemişti kırmak istemiyordum ama korkuyordum
Ya yine gelirse
"Şey...abi aslında-"
"Nereye gidecekmişsiniz be. Gelin Benim restauranta bol bol yemek yiyin. Hem çok olay oluyor. Sıkılmazsınız da"
"Abi tam bir kıskançsın. Ama bu teklifi de kıramam. Ateş ne dersin"
En azında kapalı ve güvenli bir yerde olacaktık
Yani sanırım
"Olur"
"Harika. Hadi o zaman" diyip odasına çıktı Serkan abim.
Bende kalkıp odama gidip hızlı bir şekilde hazırlanmaya başladım.
Selammmmm
Nasılsınız?
Bölüm nasıldı?
Sizce Ateş Kayra nerde?
Abiler ve baba bey ne çeviriyor?
Ateş Yıldız Aral?
Ateş Kayra Aral?
Birol Aral?
Fırat Aral?
Furkan Aral?
Kerem Aral?
Polat Aral?
Murat Aral (kendisi bu aralar fazla sessiz sizce kafasına taş mı düştü)?
Serkan Aral?
Baba bey?
Anne hanım?
Sizi seviyorummm
Yeni bölümde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biyolojik Ailem ARALLAR
Ficção Adolescente17 yıl hayatı yalanla ve acıyla dolu bi kız... Bu, iki bebeğin karıştırılması sonucu ortaya çıkan bi hikaye. Bakalım genç kız yeni ailesine, yeni abilerine ve yeni bir hayata alışabilecek mi? Başına neler gelecek?