(Kim Seung-Min olan yerlere kim seungmin yazicam canlarim. Lütfen seungmin yazan yerleri oh seungmin olarak düşünün ☆☆)
7. bölümü bitirmeden attım ins gaza gelip 7'yi de atmam
Eee okul nasil gidiyorNasilsiniz
Klasik mod on takilioz
Lütfen bol bol yorum yapın canlarımm
Sizi çok seviyorumBismillah deyin baslayin bakalim
Yeni ve değişik bir gün.
Yeonjun kız kardeşine beslenmesini verdikten sonra onu okuluna gönderdi.
Uzaktan okulunu izliyordu...
Uzun uzun, her detayına baktı.
Farklı şeyler hissediyordu içinde.
"Günaydın, Yeonjun!!~~"
"Oh, günaydın Sunoo."
"Ne var, ne yok? Şu aralar biraz durgunsun."
"Yoruldum. Her şeyden yoruldum. Dün, gece gece, dört koli taşıdım inanabiliyor musun? Üstelik çok da ağırdılar... Belim çok fena ağrıyor..."
Sunoo anlamış gibi dudaklarını içine çekip kafasını salladı.
Aralarında dönen sessiz sohbet, çılgın bir çocuğun sesiyle bölünmüştü.
"YEONJUUUUIAAAAAAN!!!~~"
Yeonjun biraz eğilerek, bir elini dizine, bir elini beline koydu. "Yaşlanıyorum sanırım."
"YEONJUUUOOOOOON!!!!~~"
Sunoo, dikkatini Yeonjun'a doğru koşan Oh Seungmin'e verdi.
"Y-yeonjun, Oh Seung-Min son sürat sana doğru geliyor..."
"Ha?" Ellerini beline koyup arkasına dönmesiyle kafa kafaya çarpıştılar.
"AGH!"
O sırada, siyah bir arabadan inen Soobin için, bir alay konusu olmuştu bu olay.
Yeonjun ve Seungmin alınlarını tutup okşadılar.
Soobin gülerek Yeonjun'un yanından geçti.
Yeonjun, Soobin'i görmemezlikten gelerek Seungmin'e döndü.
"İyi misin? Ne bu telaş? Nereye koşuyorsun! Önüne baksana, Oh Seungmin!"
"Üzgünüm, Yeonjun! Sabah sabah köpek kovalıyordu!!~~ Ne yapacağımı bilemedim koştum sana işte!!~~"
"Tamam, sorun değil. Hadi sınıfa gidelim."
Yeonjun okulun kapısından girmeden önce bahçe kapısının önünde oluşan kalabalığa baktı.
"Ne oluyor?" diye sordu Sunoo.
"Aaah~~ Oppa!!!~~"
"Lee Do-Wha geldi yolu açın!"
"İngiltere Prensi mi bu? Niye bu kadar abartıyorlar?" diyerek tiksintiyle baktı Seungmin.
Yeonjun da anlayamamıştı.
"AAAOOOHHH~~ Her şeyde en iyi olan CHOİ YEONJUN da buradaymış!!!~~" Dikkat çekmeye çalışsa da becerememişti Seungmin.
"Bizim egomuz olmasın, Seungmin." diyerek önüne döndü Yeonjun. Okuluna baktı. "Biz egomuz olmadan da en iyisiyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Want? | Yeonbin
FanfictionChoi Soo-Bin ve Choi Yeon-Jun, Choong Ang High School'un en başarılı üçüncü -son- sınıf öğrencileriydi. Sınıf öğretmenleri adeta onları yarıştırıyordu. Yeonjun 3, Soobin ise 1 sınıfındaydı. Maddi durumları farklı olan bu iki öğrenci, sene sonu sınav...