22.07.2023
İyi okumalar!!
Umarım bölümü seversiniz!
Sunghoon, Yeonjun ve Sunoo yoğurt içerek evlerine gidiyorlardı.
"Kendini suçlama," dedi Sunghoon yoğurdunun sonunu içerken.
Sunoo da destekledi. "Evet, dünyanın sonu değil ya? Ders çıkarmış olurlar hem. Artık her şeyi senden beklemezler."
"Sınıf başkanıyım, nasıl beklemesinler?"
"Ama köleleri değilsin, Yeonjun." Sunghoon yoğurt kabını çöpe attı.
"Sunghoon haklı, onlar için bu kadar kendini yıpratmana gerek yok."
"Teşekkür ederim, çocuklar. Yeon-Jin evde beni bekliyor, gitmeliyim."
"Görüşürüz, Yeonjun-ah! Aklını topla da gel!"
"Görüşürüz!"
"Gidelim, Sunoo-yah."
cys
"Oppa! Sen mi geldin?"
"Evet, Yeon-Jin-aahh!!~~ Ben geldim!!"
"Aoaah oppaa!!" Diyerek sarıldı abisine.
"Çok mu özledin beni Yeonjin?"
"Hm hm! Hem de dünyalar kadar!"
"Hh." Kıkırdadı ve yere çöktü Yeonjun. "Aç mısın? Bugün öğle yemeğinde ne vardı?"
"Hah!! O kadar fazla kızarmış pirinç yedim ki, bugün daha fazla yemek yiyemem!"
"Aoah, neden böyle bir şey yaptın?"
"Sana yük olmamak için!! Zaten o aptal adamlar yüzünden hiçbir şey kazanamıyoruz. Hh! En sevdiğim patronun kahve dükkanı olan adam oppa!"
"Hah. Nedenmiş?"
"Çünkü o çok yakışıklı!"
"Ahahahahah!! Sadece bu mu?"
"Hayır!! Her geldiğimde bana kurabiyeler ve pasta ikram ediyor! Ve de süt! Sütü çok seviyorum!"
"Hahahahaha... Aah Yeonjin-ah. Keşke annem de bu gülen yüzünü görebilseydi..."
"Annem beni çok seviyor oppa! Ben de onu çok seviyorum!"
Yeonjin, Yeonjun'un gözlerinden ayrılıp yanaklarına düşen göz damlalarını sildi elinin tersiyle. "Aaoahh! Oppa~~ ağlama!!"
Yeonjun göz yaşlarını sildi. "Aç değil misin cidden?"
"Hayır, sen istediğin kadar yiyebilirsin."
"Peki, ama bir daha okulda karnın şişene kadar kızarmış pirinç yemek yok, tamam mı? Ben seni doyururum. Evde yemeğimiz var. Maaşımı da alacağım... Yani böyle bir şeye gerek yok, tamam mı ufaklık?"
"Hhh!! Tamam!"
cys
Kafenin kapısı büyük bir heyecanla açıldı. Küçük kızı gören Jeongin, elindeki bardağı ve bezi bıraktı ve kollarını açtı ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Want? | Yeonbin
FanfictionChoi Soo-Bin ve Choi Yeon-Jun, Choong Ang High School'un en başarılı üçüncü -son- sınıf öğrencileriydi. Sınıf öğretmenleri adeta onları yarıştırıyordu. Yeonjun 3, Soobin ise 1 sınıfındaydı. Maddi durumları farklı olan bu iki öğrenci, sene sonu sınav...