11) Bedenim Değil, Kalbim

48 7 85
                                    

siz sövmeden söyleyeyim kore'de dudak öpmenin türkiye'de el öpmekten farkı yok.

ya nasil anlatıcam aq. işte reşit insanların on yaşından küçük çocukları dudaktan öpmesi çok normal. anlamissinizdir gerizekaeli degilseniz.

yani x'in y'nin dudağını öptüğü yere çok takılmayın arkadaslar. azCik kulturlenin.

(wooyoung da sırf kardeşini dudağından öptü diye onu linçleyenler olmuştu bu da onlara kapak (ŞAK) olsun)

CYS

Yeonjun gözlerini açtığında önündeki takım elbiseli göğüsle gözlerini tekrar kapattı.

Soobin, ellerini Yeonjun'un saçlarına atıp okşadı. "Geçecek..."

"Soobin mi?"

"Burada ne yapıyor?"

Soobin ellerini Yeonjun'dan çekip yüzüne baktı.

"Oh, uyandın mı?"

"Yok uyuyorum."

"İyi misin?"

Yeonjun gözlerini kaçırdı yatağının kenarında oturan Soobin'den. "İyiyim... Ama... Neler oldu, Soobin..."

(Soobin'i su an pwzevenk yapmamak icin kendimi zor tutuyorum)

"Bir şey yok, Yeonjun." diyerek Soobin Yeonjun'a tekrar sarıldı.

Soobin Yeonjun'dan ayrılıp dudaklarına yaklaştı.

"Şu an mı?"

Yeonjun'un dudaklarını hafifçe öpüp çekildi ve başını biraz yukarı kaldırıp alnından da öptü.

"S... Soobin..." Yeonjun kızarmış yüzüyle gözlerini kaçırdı.

"Evet?" dedi Soobin gülümseyerek.

"Neler oldu... Anlatsana."

"Ne mi oldu? Okulda yangın çıktı, sen içeride kaldın... Ve... Ben seni kurtarmaya geldim."

(Yaptim valla)

"N... Ne? Beni kurtarmak için... Yangına mı girdin?"

"Evet, Yeonjun. Seni bahçede göremeyince çok endişelendim. Bu yüzden içeri girip seni aradım. Şükür ki kurtuldun."

"B... Beni oradan sen mi çıkardın?"

"Evet, Yeonjun. Seni yangından ben kurtardım."

"S... Soobin... Çok minnettarım..."

"Önemli değil, Yeonjun." diyerek manipülatif gülümsemesini gösterdi Yeonjun'a.

Odanın dışından kavga sesleri geliyordu. Yeonjun kapıya baktı merakla.

"Ne oluyor?"

Soobin Yeonjun'a gülümsemiş ve konuşmuştu: "Beni burada bekle, bakıp geleceğim, tamam mı?"

Yeonjun kafasını salladı.

"Şizofren. Şu halimle nereye gideceğim?"

Soobin yataktan kalkıp kapıya ilerledi ve kartı okuttu.

"Manyak! Bana vip oda mı almış?!"

Kapı açılınca Soobin'in yüzündeki gülümseme bir anda silinmiş, yerine çatık kaşları gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Do You Want? | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin