Kizlar iki bölümü aynı anda attım. Bu bölümden önceki bölümü atlamayin. Lutfen.
Bir ay oldu herhalde ya
Neyse baslayin bakalim
Bu yilbasina ozel bi bolum!!!
CYS
Sözü edilen bir hafta çok hızlı geçmişti. Eve yeni hizmetçiler alınmıştı. Lim Sae-Mi'nin ve Choi Soo-Kyung'un Yeonjun'dan memnun kalmadığı söylenemezdi. Parasını verdi ve Yeonjun hemen borçlarını ödemeye başladı.
Bu bir hafta boyunca Yeon-Jun eskisi kadar rahat davranamamıştı. Okuluna adımlarken yılbaşının yaklaştığını fark etti, yol boyunca bu yıl yaptıklarını düşündü. Arkadaşlarıyla harika bir sene geçirmişti. Seneye üniversiteye geçtiğinde ne yapacağını düşünmüyor değildi. Okulun kapısına varınca bu düşüncelerini kapının ardında bırakıp içeri adımladı.
Soobin'le ilişkiye girmesinden resmen bir hafta geçmişti. Aklından çıkaramıyordu o görüntüyü. Ama nedense içten içe sırıttığını hissediyordu. Ne yaşadığını bilemiyordu Yeonjun.
Sırasına yaklaştığında çantasını sırasına fırlattı. Bir cırlama koptu sınıfta.
"Kim o aşağılık herif?!"
Yeonjun, sırasına yayılmış olan kıza bakakaldı. Ne saçmalıyordu?
"Pardon, ama sıramda ne yapıyorsun? Sen kimsin!"
"Yeni sınıf arkadaşınım!!" diyerek kız ayağa kalktı. Çok enerjikti, samimi bir tipe benziyordu.
"Üzgünüm, sınıfımıza yeni bir öğrenci transferi olmadı. Lütfen sıramı terk et."
"Ben ne yapacağım?" Kız dudaklarını büzüp Yeonjun'a baktı.
Yeonjun hızlı gelişen olaylardan hoşlanmıyordu. "Sınıfın ne?"
"3-1 sınıfı."
"Ah, demek o sınıftasın... Buradan çık..." Yeonjun kızın omuzlarından tutup kapıya itti. "Sola dön... Dümdüz ilerle... Ve tam karşında!"
"Cehennem."
"Oh, havalıymış!"
"O sınıfta senin gibi insanlar yok maalesef. Orada robotlar yaşıyor."
"Adın ne senin, çok bilmiş çocuk?"
"Choi Yeonjun."
Jooyeon arkadan bağırdı. "Bu okulun en iyisi!"
"Aish, sus!"
Kız Yeonjun'u izliyordu. Yeonjun ona döndü.
"Gidebilirsin."
"Peki, teşekkürler Yeonjun!" Son bir gülümseme bırakıp ayrıldı sınıftan.
"O kimdi, Yeonjun?" diye sırıttı Jooyeon.
Yeonjun gözlerini devirdi. "Ne bileyim ben?" diyerek sırasına oturdu.
"Valla kızın gözleri seninle konuşurken parlıyordu, hayırdır, niyeti mi bozdun, Yeonjun?" diyerek sırıtmaya devam etti Jooyeon.
"Sabah sabah ne saçmalıyorsun?"
"İyi be. Gittim ben."
cys
Sunghoon, Yeonjun, Seungmin ve Sunoo yemekhaneye gelmişlerdi.
Ne hikmetse Yeonjun bugün hiç Soobin'e rastlamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Want? | Yeonbin
Hayran KurguChoi Soo-Bin ve Choi Yeon-Jun, Choong Ang High School'un en başarılı üçüncü -son- sınıf öğrencileriydi. Sınıf öğretmenleri adeta onları yarıştırıyordu. Yeonjun 3, Soobin ise 1 sınıfındaydı. Maddi durumları farklı olan bu iki öğrenci, sene sonu sınav...