İlkler

21 2 0
                                    

Mahalleye yeni taşınmıştık. Eşya kargaşası derken elimde ütü makinesi iş yapmaktan iflahı çıkmış ben komşularla tanışıyordum.

-Kardeşin mi o?
-Evet teyzecim ikizim o benim.
-A sen daha büyük duruyorsun.
(E ne diyim şimdi ben evet teyze be galiba ben evlatlığım? Saçmalama da gülümse)
-Okula gidiyor musunuz?
(Yok teyze aşirete gelin gidicem ya sabır bu devirde mesleksizde ne bilim..)
-Evet 11.sınıf
-Aa sizin alt katta da öğrenciler kalıyor
(Teyze ayaklı telgraf çıktı. Yalnız bu teyzeyle ne çekirdek döner bee)
-Ne zaman birşeye ihtiyacınız olur kapımı çalarsınız daire 16 da da kızım oturuyor.
(Ay düşündüm de annemle aynı bina da olmak misss dee birde bunun akaraba sıkıntısı var)
-Teşekkürler iyi günler

Sabahtandır soruları bitmiyordu ikizimin olması dikkatleri daha çok üstümüze çekiyordu. Birde biraz yarım akıllı olmasa..

Mahalleyi çok sevememiştim. Eski mahallemizde Melehat abla vardı hep kedileri beslerdi. Alt komşumuz çok iyidi. Bir ton arkadaş aşağıda oynanan oyunlar..

Babam nakliyat arabasının içinde kolilerin üzerine oturmuş sohbet muhabbet takılırken yukarda cıvkı çıkmış ailenin diğer fertlerinin yerinede rahattı. Oturduğu kolinin kitaplarımın olduğunu öğrenince küçük bir kriz geçirmiş olabilirim...

Derken bu çekirdek aile sonunda taşınabildik. Benim garip bulduğum şey annem herkese yardımcı olan zorda olana yardım eden annem taşınırken hiç kimse yardımcı olmadı. Bu işler böyleydi dara düştün mü etraftaki herkes puf uçmuş. (Aman olmasında ben varım hıh)

Klasik tanışma faslı ben Neslihan şansızlıkta master yapmış her türlü felakete hazır biriyim. Sınıfta klasik arka dörtlüden biri hocaların gözdesi sıradan bir 11.sınıf öğrencisiyim.

Biz üç kardeşiz birincisii kahramanım ve kurtarıcım abim Kerim. Birde ikizim var Leyla kendisi geldiğimizden beri beni komşulara rezil etmekle meşgul oluyor her türlü rahatsızlık veriyordu kardeş olmanin doğasında var.

Bir kaç gün alıştık derken bir mahalleyi turlıyım derken çöp ve ekmekte kitlendi.

Fırının yolunu tuttum. Nerden bilebilirdim bu yolun beni küçük bir maceraya sürükleyeceğini...




Kısa bir tanışma oldu farkındayım ama küçük bir kızın hayatını anlatmak istiyorumm

not:Akrabanın doğru yazılışını biliyorum ama kullanmıyorum

Beğenirseniz çok sevinirim🤍

Başlama tarihlerini alalım 👉

Yanında KalamadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin