Aklımda hala kıvırcık saçlar gamzeli yüz geliyordu. Ne güzel gülüyordu zalımın oğlu. O günden sonra birkaç kez karşılaşmıştık galiba aynı mahallede oturuyorduk. Ama gül cemalini anca günün en yorucu kendimi bitik hissettiğim anda görüyordum.
Aklıma daha da kazırken bir yandan da başımı çeviriyor utanıyordum. (Bu kadar inceleme gerçekten fazla)
Başkaları da inceliyor mu acaba??
Hayır Nesli bunları düşünme!!Bir iki hafta geçmişti gece onu mahallenin bakkalının orada sigara içerken görmüştüm. Belki başkası sigara içse göz devirirdim ama işaret parmağı ve orta parmağının arasında duran sigara ona farklı bir karizma katıyor güzel bir göz şöleni veriyordu.
Bir yandan bakkaldaki Hasan abi ile konuşup gülüyordu. Acaba herkese böyle güzel gülüyor muydu?Derken bakkala çikolata almaya girdim kesinlikle ihtiyaçtı onu görmek için değil.(Evet Nesli böyle avut kendini aynen bende inandım)
-Nasılsın kızım
-İyi be abi ne zormuş taşınma işleri
-Öyledir kızım yardıma ihtiyaç olursa burdayım
-Teşekkürler iyi akşamlar
Hasan abi babamın arkadaşıydı. Ve arada bize yardım ediyordu.
O bana bakmıştı ama ben kızarma aşamasına gelince kaçar gibi çıktım.Akşam Berat gelmişti. (Kuzenim) Güzel bir dedikodu gecesine kim hayır derki??
-Ya kadın gelmiş bana diyor ki bu domates neden küçük küçük doğranmış abla çoban salata işte neyi zorluyon sanki Mehmet şef aq
Yeni işe başlamış ve tüm sakarlıklar onu buluyordu kadın en sonunda bardak kırmış garibim onuda temizlemiş
-HAHAHAHAHSHSHA Sorma ya geçen bir kadın geldi. Klima tamiri için dedim abimler şehir dışında bir anda bana patladı. Dedim isterseniz arayıp kaç güne döneceklerini sorayim? Dedi ben beklemem arama istemem deyip gitti.
Bende boş zamanlarda bizim dükkanda takılıyor delilerle uğraşıyordum. Babam elektrikçi:)
-Ya Nesli o değilde Feray (Baba tarafından kuzen😒) varya sevgili yapmış. Biz olsak online ilişki olmaz bık bık bık
-Ayy sorma banada resim attı güzel desem bu şimdi kıskanır falan yakışıyorsunuz dedim
-Ahhahshshshshh
- He bide bunlar bir ara ayrılmış çocuk instada içkili videolar atmış kızlarla falan.
-nE
-Evet hatta dedim nasıl döndü aşk diyor hocam aşk ne ya?? Sonra işte şey çıkmış kız kuzeniymiş. Yanii bilemiyorum.Derken tüm aileyi gömmüştük. Sabah geç saatte kahvaltı yapıp Berat'ı metroya bırakmıştım.
Allah'tan haftasonuydu ve aklımda bin tilki cirit atıyordu. Adını öğrenmek benim de hakkımdı.
Ve aklıma koymuştum öğrenecektim gülüşüne yandığımın adını..
Beğeni ve yorum yapmayı unutmayın ✨
Multideki şarkı 🤌 dinleyiiiiin🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanında Kalamadım
Roman pour AdolescentsOnu ilk gördüğümde dedim gerçek olsa aşkımız yıkılırdık... Ama bir kız daha vardı..