-2.bölüm-

36 4 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım eminim bir çok yanlışım olmuştur veya olacaktır. Lütfen beni mazur görün.

Bu bölümde aksiyonumuz yok ancak diğer bölüm için aynı şey söz konusu olmayacak.

Umarım beğenirsiniz oylarınızı ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum.

🖤❤️


Ali hala yatakta otururken bir karar verdi ve ilk günden planını devreye sokmak için işe koyuldu.

Bugün kahvaltıyı ben hazırlayacaktım. Zaten tatil günüm. Yataktan yavaşça kalktım karımı uyandırmak istemiyorum uyusun o biraz daha. Bende güzel sürprizimi hazırlayayım.

Önce elimi yüzümü yıkadım sonra da mutfağa gidip kahvaltılıkları çıkarttım. Sucuklu yumurta,salata,salam,dilimlenmiş beyaz peynir krem peynir... Krallara layık bir sofra hazırladım demek isterdim. Sucuklu yumurta yandı,salatalıkları yamuk yumuk doğradım olmadı,salam dilimleri bileğim kadar kalın oldu liste böyle uzayıp gidiyor.

Ya ben niye beceremedim ki bu işi. Çok da basit bir şey.

Hiç kendine yemek yapmadın hep Su'nun yapmasını bekledin de ondan olmasın?

Doğru evet bazen beynimin arka köşeleri çok güzel konuşuyor.

Arkamdan uykulu bir ses geldi "Günaydın, napıyorsunuz?" Dedi sorgulayan gözlerle.

Dönüp mutfağa baktığımda savaş çıkmış gibiydi ortalık. Elime yüzüme bulaştırdım off.

"Sana sürpriz olsun diye bu sefer ben kahvaltıyı hazırlamak istedim ama pek de olmadı." Dedim mahcup bir şekilde.

Hafif tebessüm etti. "Zahmet etmişsiniz ben yapardım. Yine de teşekkür ederim."

Pembe kedili pijamalariyla yanıma yaklaştı. Elimdeki salatalığı ve bıçağı nazikçe alıp tahtaya koydu. İncecik dogramaya başladı. Arkasına geçip kafamı omzuna koydum. Hafif irkildi gibi oldu bir an duraksadı ama devam etti işine.

Ellerimi beline sararken kulağına fısıldadım "O zaman bana öğretir misin nasıl yapacağımı? Bir dahakine daha güzel yapabileyim diye hm?"

Elindeki bıçağı tahtaya bıraktı. Hiç kimildamadan durdu. Noldu ki şimdi?

"Lütfen zahmet etmeyin bu benim görevim ben yaparım."

Ellerimin arasindan sıyrılıp buzdolabına ilerledi. Yanlış bir şey mi yapmıştım ki anlamadım bile.

O buzdolabından yumurta çıkartırken bende bir sandalye çekip oturdum. Kahvaltıyı hazırlayışını izlemek için miydi bunca emek?Somurtarak çayları da koymasını izledim.

Her şey hazır olup oturduğunda masadaki elini tuttum.

"Seninle bir şey konuşmam lazım."

Kaşları hafif çatıldı. "Birincisi bundan sonra bana siz diye hitap etme sen de,ikincisi bugünden sonra bu evlilikteki her şey değişecek. Ev işlerini bölüşeceğiz ve diğer her şey eşit olucak ne var ne yoksa işte."

Önce üstündeki yorgunlukları almam lazım. O bir işçi değil benim hizmetcim de değil o benim karım.

"Ama bunlar zaten benim görevim-"

Ellerini daha sıkı tuttum. Gözü bir an ellerimize kaysa da kaygılı bakışları tekrar gözlerimi buldu.

"Hayır Su sen eş olma vazifeni zaten en güzel şekilde yerine getiriyorsun ama ben kocalık vazifemi yerine getirmiyorum. Benim de bu evlilikte gorevlerim olacak elbette. Ben seni ailenden isterken bana hizmetçi ol diye değil bana eş olman için istedim."

Yeniden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin