6-

41 2 1
                                    

King of taecher's
WhatsApp grubu

Taehyung
Çocuklar
Sanırım
Evime hırsız girdi
İletildi 01:32
3 tarafından görüldü 01:45

Yoongi
Ne

Namjoon
NE

Yoongi
Ne demek eve
hırsız girdi

Taehyung
Bilmiyorum
Yürüme sesleri falan geliyo
Uyandığımda da cam açıktı
Ne yapacağım

Namjoon
Taehyung
Nasıl bu kadar sakinsin
EVİNE HIRSIZ GİRMİŞ AQ
POLİSİ FLN ARASANA

Yoongi
Namjoon haklı
O kişi her kimse sana
Zarar verebilir

Taehyung
Bir dakika
Sanırım şuan
Salonda

Namjoon
Onu nerden anladın

Yoongi
Biz polisi ara
Diyoruz bu ne diyor

Taehyung
Bekleyin
Bakacağım

Yoongi
Git git
Sonra sıksın kafana
Mal mısın amk
POLİSİ ARA

Namjoon
Aha gitti
Yoongi
Yarım saat sonra Taehyung
Hala yazmazsa veya aktif
Olmazsa polisi ara

Yoongi
Şimdi arasam daha
Mantıklı değil mi joon
Öldükten sonra aramak
Saçma olur çünkü hım?

Namjoon
Of yoongi
Dur bi baksın
Taehyung öyle
Kolay kolay ölmez

Yoongi
Neden
Azraille mi anlaştın

Namjoon
Nolur yoongi
Sus

Namjoon çevrimdışı

Yoongi
Tanrım

Yoongi çevrimdışı

Telefonu kapatmış, şifonyerin üstüne koymuşum. Ve şuan yataktan kalkmış odanın içinde sessizce gezinerek kendimi savunabilecek tehlikeli aletler veya eşyalar arıyordum.

O kişi her kimse fena sıçtı. Neden mi? Çünkü bana bulaştı. Bana Kim Taehyunga!

Odmada sağa sola bakınırken çalışma masasının üzerinde cam bir vazo görmemle hızlıca gidip elime aldım. Vazo büyüktü ve ne fazla kalın nede fazla inceydi. Vazoyu sağ elime alarak havaya kaldırdım ve kapıya doğru yavaş adımlarla ilerledim.

Kapıyı sol elimle hafifçe açtım ve koridora çıktım. Evim müstakil bir evdi ve baya büyüktü. Baya.

Koridorda ilerlemeye başladığımda içimde bir gram korku yoktu. Bir elim havada vazoyu tutarken diğer elimle yumruk yapmış önümde tutuyordum.

Ağır adımlarla merdivenden indim ve salonun ışığını yaktım. İçeride kimsenin olmadığını gördüğümde ışığı geri kapatıp kapıya doğru adımlamaya başladım.

Duvarlarımda birsürü tablo vardı. Kendi tablolarım. Resim yapmayı çok sevdiğim için güzel olan resimlerimi asmıştım.

Kapıya açılan koridordan baktığımda simsiyah giyinmiş uzun boylu birinin elinde bir defterle kapının yanındaki duvarda asılı duran tabloları incelediğini gördüm. Arkası dönük olduğu için yüzünü göremiyordum ama uzun siyah saçları ve fiziğiyle epey tanıdık gelmişti gözüme.

Sessizce parmak uçlarımda siyah bedene doğru yürümeye başladım. Her bir adımımda elimdeki vazoyu dahada sıkıyordum.

Son adımı da attım ve tam arkasında durdum. Elimde kavradığım vazoyu kafasında patlatmak için derin bir nefes aldım.

Tam elimi anın hızıyla öne savurmuştum ki önümdeki bedenin bir anda bana dönüp havadaki elimi kavramasıyla durdum ve bana bakan yüze şaşkınlıkla bakakaldım.


......

Acaba kim alla alla
Sima bir tanidik skndkwnbf

Bu bolum burada biter

Bye gays


Şaraplar Ve Ressamlar | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin