Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın düzenleme fırsatı bulamadım İyi okumalar babys <33Arabayla depo gibi bir yere gelmiştik gecenin üçünde bizim burada ne işimiz var ya ben neden o güzel uykumdan kalkıp buraya geliyorum araba durduğunda ilk jungkook indi ben yine her zaman ki gibi üşengeçliğime laf geçiremeyip inmedim jungkook arabanın etrafından dolaşıp yanıma gelip benim de kapımı açıp çıkmam için yardım etti deponun kapısının önüne geldiğimde burada tek olmağımızı gördüm.
Yoongi'e sarılmış bir adet jimin ,namjoon'un kolu altında ısınmaya çalışan bir adet jin, ve kendi halerine yerlerinde tepinen bir hoseok bir de lisa yanlarına gitiğimiz gibi yoongi konuşmaya başladı.
"Jungkook dediğini yaptık ama bir sorunumuz var" yanımdaki beden bana odaklanmış yerimde tepinip ısınmamı sırıtarak izliyordu bakışlarını benden çekip yoongi çevirdi.
"Nasıl bir sorun" daha fazla böyle ısınmayacağımı anladığımdan jungkook'un kabanının içine girip kolarımı beline sardım o da hiç beklemeden kolarını bana sarmıştı bu hareketi beni ne kadar güldürsede uykunun verdiği ağırlık ağır bastığı için gülemiyordum bile bir süre onlar konuştu bense sadece koları arasında ısınmaya odaklanmıştım.
"Gel geçelim içeriye bir sen de bak" jungkook ne kadar istemesemde benden ayrıldı yoongi de jimini bırakmasıyla mızmız bir şekilde homurdandı kolları arsında uykulu gözlerle yüzüne baktım.
"Bebeğim hemen gelicem tamam mı" kafamı usluca salyıp gitmesine izin verdim etrafıma baktığımda ilk jin hyung'un yanına gittim.
"Hyung sana sarılabilir miyim"
"Çok isterdim ama son derece kıskanç bir sevgiliye sahibim malesef" somurtup jimin'nin yanına gittim.
"Gel ben sana sarılırım hava soğuk zaten" benden önce o konuşup kolarını açtı hemen koları arasına girip jungkook'un gelmesini bekledim bir yerden sonra ikimizde uyuklayıp yere düşüyorduk ki jungkook beni yoongi de hemen koşup jimin'i tutmuştu.
"Yaaa üşüyorum" sitem dolu bir sesle yarı uyukulu bir şekilde konuşmam onu güldürmüştü beni kucağına alıp o şekilde durdu.
"Lisa her zaman ki gibi sende o iş" ne işi be bunlar niye bu kadar gizemli çalışıyor şifreli, şifreli dışardan biri görse bu konuşmalarını sevgilileri olarak yiyeceğiz sanacak.
"Ben şu belgeleri falan haledim karışıklık çıkmasın namjoon da kameralarla ilgilensin" yoongi bir şeyler diyordu ama anlayana , büyük ihtimalle burada hiç bir şey anlamayan tek kişiler ben ve jiminiz daha fazla umursamayıp kafamı jungkook'un göğsüne gömüp soğuğa karşı gelip uyudum...
♡
Sabah inanılmaz bir baş ağrısı ile uyandım yanımın boş olması beni biraz olsun ürkütmüştü aşağıdan gelen seslerle bu çok kısa sürmüştü yataktan doğrulup etrafıma baktım jungkook'un evine de olduğunu anladım açıkçası iyi ki de buraya geldik gecenin bir köründe tekrardan ailesinin evine gitmek pekte doğru olmazdı.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp savsak adımlarla aşağıya inip etrafa baktım mutfaktan jimin'nin sesini duymamla yoongi'nin de burada olduğunu netleştirdim ve mutfağa gözümü ovuşturarak gitim yoongi ve jimin sandalyeye oturmuş konuşuyorlardı aynı zamanda yoongi onun yanağını okşuyordu jungkook ise meyve suyu dolduruyordu döndüğü gibi beni kapının önünde gördüğünde gülümsedi.
"Günaydın sevgilim" meyve suları masaya koyup yanıma geldi ve anlıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Günaydın" belimden tutup masa ya doğru ilerlememe yardımcı oldu. Bir sandalye çekip oturdum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Bear Taekook
ФанфикOkul sahibi ve ülkenin önde gelen mafya çocuğu jeon jungkook ve tek zaafı kim taeyhung Ve diğer k-pop idoleri