Aslında bu bölümde smut olucaktı ama pek smut yazıcak moda değlim o yüzden sorry babys
İlk yazdığım smuta hiç özenmeden yazdım direk yazdım yani ikinci smutu özenle yazıcam o yüzden şimdi aşk dolu bölümü okucağınız için iyi okumalar arada kavga falan olabilir spolir da verdim hadi iyi okumalar.
● buarda 3. Bölüm de 11.sınıflar demişim aslında on 12.sınıflar hata için üzgünüm hiç dikkat etmemişim.
2 gün sonra /
Sabahtan beri şu aklı bozuk biyoloji hocasına kendimi nasıl ifade edebilirim diye kırk takla atım ama adam beni konuşturmuyor ki benim de kendimi savunmam gerekiyor ,ilk boş bulduğum fırsata soktum lafı bizimkilerin yanına bahçeye gitmek adına adımlarımı bahçeye çevirdim ve sakin bir şekilde yürümeye başladım yüzümdeki yaralar geçmişti bile pansuman ile bir şey kalmadı bir de iki gün okula gelmeyince zaten izi bile kalmadı o derece onların yanına geldiğimi bile fark etmemişlerdi ne konuştuklarını bir kaç adım geriden dinledim.
"Taeyhung nerde lan" hoseok bir anda beni ortaya attınca ilk konuşan yeonjun oldu.
"Biyoloji hocamız tarafından çiğ, çiğ yeniliyordur nerede olucak" jungkook kafasını telefondan ayırıp yeonjun döndü ve konuştu.
"Kim kimi yiyor lan ben seni bir yerim görürsün" bir iki adım ilerleyip jungkook'a doğru eğildim
"Kimi yiyorsun sen bakim" bana dönüp küçük bir tebessüm ettikten sonra koltuk altımdan kavrayıp oturağın yaslanılan kısmının üstünden geçirip kucağına otturtu.
"Seni" deyip dudaklarıma küçük bir buse kondurduktan sonra boynumu derince kokladı daha sonra öpmeye başladı. Elerimle yüzünü boynumdan ayırıp bakışlarımı gözlerine çıkartım.
"Okuldayız"
"Umrumda mı sence" tekrar boynuma yaklaşıcağı sıra jimin'in konuşması ile jimine döndü.
"Yemişsin yiceğin kadar görmüyormusun çocuğun boynunu" utanmadım değil, bu iki gün boyunca ayrıca özel ilgilenmişti benimle neyse anladınız siz yüzümü jungkook'un boynuna gömüp sessizce fısıladım.
"Niye iz bıraktın ya"
"Ben bıraktığım izleri görmekten geyet memnunum" deyip utanmaz bir şekilde sırıtı.
"Ee sen ne yaptın biyoloji hocası ile"
"Ne yapıcam öyle ufak bir gerilim oldu sonra ben yaptım yapacağımı ve geldim."
"Ne yaptı bakalım benim bebeğim" ellerimi saçlarına çıkartıp elimdeki yumuşak tuttamları parmağımda çeviriyor okşuyordum o da belimdeki elleri ile belimi okşuyordu.
"Bana dedi ki iki gündür niye okula gelmiyorsun sözlüyü kaçırdın falan e bende gerekli sebeplerim var dedim o dedi ki ne bu sebepler ben de dedim ki jungkook yani sevgilime sorun o daha güzel anlatır gelmeme sebebimi çünkü iki gün boyunca onunlaydım dedim" arkadaşlarımı biyan unutmuşum ya onlarda bana dikkat kesilip dinliyorlardı hatta yeonjun sözümü kesip "ee " bile dedi.
"Senin böyle söylemene ne tür bir tepki verdi"
"Sence nasıl bir tepki vermiş olabilir hoseok hyung"
"Nerden bilim ben taehyung herkesin senin gibi bir jungkook' u yok ki lafı soklım hemen"
"Neyse ya bir korktu böyle sonra ben daha da korkutmak için 'aslında ben gidip çağırayım siz hiç yorulmayın' dedim tam böyle gidiyorum yapıştı koluma 'hiç gerek yok hem beni ilgilendirmez özel hayatınız son bir döneminiz kalmış zaten geçiririm ben seni merak ettme' dedi ben de uzatmayıp geldim" sona doğru kolarımı açıp tatlı bir şekilde konuşmam onları güldürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Bear Taekook
FanfictionOkul sahibi ve ülkenin önde gelen mafya çocuğu jeon jungkook ve tek zaafı kim taeyhung Ve diğer k-pop idoleri