27.bölüm

147 11 0
                                    

"Jungkook nerede"

"İşi çıktı gitmek zorunda kaldı burada takılsın ben onu almaya gelicem dedi otur şimdi" Jungkook geldiğinde konuşmamızın ardından beraber uyumuştuk aslında uyumazdım ama dün gece hiç uyuyamadığımdan uyuya kalmıştım ,Birde onunla sarılınca hemencecik mayışıyordum

Saat 17.25 civarında uyandığımda yanımda sevgilimi görmeyince biraz korkmadım da değildi bahçe kapısına yöneldiğimde hoseok hyung anında durdurmuştu "bahçeye falan çıkamazsın otur yerine ve diziyi izle" koltuklara yığılmış bir şekilde oturan ekibe baktığımda hepsinin gözü kocaman televizyondaki dizideydi.

Hafif bir açlık hisetemem ile mutfağa gidiyordum ki hoeok hyung tarafından tekrar durdurulmuştum "taehyung otur diyorum gitme bir yere diyorum Jungkookta gelir birazdan" canım yemek yemek istiyordu ama ona bile izin verilmiyor kendi evimden bir kovulmadığım kalmıştı.

                                  ☆

"Taehyung git şu kapıyı aç"

"Ben niye açıyorum ya zaten oturtunuz beni yere kendinizde koltuklarda"

"Off tae sızlanmada git kapıyı aç hadi" artık yerde oturmaktan ağrıyan popomu kaldırıp kapıyı açtığım gibi karşılaştığım şey resmen benim kadar kocaman kahverengi bir ayı arkasında gördüğüm yüz ile gülümseyip ayıyıyla içeri giren sevgilimin ayıyı bir yere bırakmasını izledim ardından kollarımı boynuna dolayıp boynudan öptüm.

"Seni seviyorum"

"Bende seni bebek ayım" kollarımı gevşetip dudaklarına sert bir öpücük bırakıp geri çekildim kenarda duran ayıyı kucakladım ve Jungkook'a döndüm

Elini tutup salona geçtik her yere yığıldıkları için bize yer kalmamıştı "kook sanırım sende benim gibi yerde oturucaksın" dedim.

"Bunlar benim bebeğimi yerde mi oturtu" imalı sesi ile gözlerini arkamdakiler üzerinde gezdirdi  hepsi bir çırpıda yerlerinde küçülürken bize kalan tek boş yer hoseok hyung ve jin hyung'un yanı olmuştu.

Kook ile beraber oturduğumuzda kolunu omzuma attı aklıma gelen şey ile herkes üzerinde gözlerimi gezdirip en son sevgilimde durdum.

"Bir flim gecesi yapalım mı ama evde bir şey yok o yüzden ben, hoseok hyung ve lisa bir şeyler almaya gidelim sizde flim seçin olur mu"

"Sen gitmesen burada benimle kalsan onlar alsa"

"Ama kookie alışveriş yapamaya bayıldığımı biliyorsun" yanağıma sulu bir öpücük bırakıp "iyi tamam git" gülümseyip bende onun yanağını öpüp ayağa kalktım odama gidip üzerime mavi eşofman ve turuncu bir sweatshirt giyip komidinin üstünde duran telefonum ve cüzdanımı cebime atıp aşağıya indim.

"Hoseok hyung ,lisa hadi gidelim" girişten onlara seslenmem ile yanıma gelip ayakabılarını giymeye başladılar bende turuncu beyaz air foceları mı giyip dışarı çıktım.

Lisanın arabasına doğru ilerledik ben arka koltuğa hoseok hyung ön koltuğa lisa ise sürücü koltuğuna yerleşti.

Kısa bir yolculuğun üzerinden önünde durduğumuz marketin içine girdik ben direk abur cubur reyonuna gidip önüme gelen en sevdiğim atıştırmalıkları attım hoseok hyung içecek şeylere yani alkollü ürünlere bakıyordu lisa ise öylece geziniyordu hoseok hyung'un yanına gidip içecek reyonundan bir paket çilekli süt alıp sepete attım.

"Onların hepsini sen mi içeceksin"

"Evet, evde hiç kalmamış" başı ile beni onaylayıp elindeki içecekleri sepete koydu jungkook'un sevebiliceği şeylere bakarken lisa da yan reona bakınıyordu hoseok hyung da kasa da işi olduğunu söylemişti.

   Baby Bear TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin