0.3

723 43 38
                                    

Başlıyoruz, keyifli okumalar...

....

Siz: Geliyorum yanına

Doktorum: Gel bakalım

Siz: beni tanıyabileceğine emin misin?

Doktorum: Eminim, sen benim yanıma gelmek istediğine emin misin?

Siz: evet, nedenki?

Doktorum: yanıma geldiğinde de mesajlarda olduğu kadar açık sözlü olucak mısın merak ediyorum.
(Görüldü.)

...

Hızlı adımlarla otobüsten inip hastaneye yürümeye başladım. Doktorcuğumun beni tanıyabileceğine düşünmüyordum. Ama yinede bir ihtimal tanıma ihtimalini düşünerek hastaneden içeri girdim.

EMRAH ARSLANTAŞ

isminin önümde sıramı beklemeye başladım. Biraz heyecanlanmıştım. Birçok kez görmüştüm fakat hiç yüzyüze konuşmamıştım. Yukarıda ki tabelada BANU KARAYEL yazdığında
içeri girdim. Emrah bilgisayarda birşeylere bakarken girdiğimi görünce yüzüme baktı. Yüzünde tam olarak cozemedigim bir ifade oluştu.

"Şikayetiniz nedir?"
"Birkaç gündür boğazımda ve karnım da ağrı var."
"Tamam, sedyeye oturun."

Sedyeye oturduğumda ağzımı açmamı söyledi.

"Aa de!"
"Aaaaaahh"

"Aaaaah değil Aa"
"Aaaaa"

"Tamam boğazın da biraz şişme var. Sırtını aç "
Dedikten sonra üzerimdeki kıyafeti çıkardım ve südyenle kaldım.
Soğuk steteskop sırtıma değince ürperdim. Kalp atışlarımi dinledi ve sonra konuştu.

"Soğuk algınlığı, mühim değil "

Üzerimi giymeden ona doğru döndüm ve dinledim. Gözleri göğüsümde bir noktaya takıldı, gözlerini kısıp baktı ve sonra tekrardan gözüme baktı.

"Üzerinizi giyebilirsiniz." dedikten sonra üzerimi giyinip verdiği reçeteyi alıp teşekkür ederek odadan çıktım.

Beni tanımadığını düşünüyordum. Ama emin değildim. Reçetede yazan ilaçları aldıktan sonra eve geçtim.

Biraz yemek yedikten sonra mesaj attım.

...

Siz: Naber, bulabildin mi beni ?

Doktorum: Buldum diyelim

Siz: Kanıtlamanı istesem..

Doktorum: Kırmızı südyenin çok ateşliydi.🔥

Gördüğüm mesajla gözlerim kocaman açıldı.

Bölüm sonuuu

Oy vermeyi unutmayın. Sizce nasıl tanıdı???
✨✨✨✨✨✨✨✨

Doktorum|Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin