1.2

235 18 85
                                    

Ben geldim..
Vote sınırı dolduğu için gönül rahatlığıyla bölüm atıyorum. Sizleri seviyorum.

Bazı arkadaşalr kitapta kaos istedi bizde isteği geri çevirmek olmaz. Zaten benimde olayların hızlı ilerlemesi pek hoşuma gitmemişti.

Ondan dolayı biraz konular değişecek gibi.

Bölüm şarkısı

Semicenk~Sevecek Sandım ❤‍🩹

Kolay gelsin 💕🥲

********************************

Gördüğüm habere ilk başta şaşırmıştım. Fakat sonra normal olduğunu fark etmiştim.

Aslında haberimin çıkması biraz canımı sıkmıştı. Çünkü Emrahla aramızda henüz  ciddi bişey yokken böyle anılmak hoş durmazdı.

Nihal " Kanka tamam ya sıkma canını bişey olmaz. Emraha sorsana görmüş mü? " Dedikten sonra telefonu açmak için odama gittim.

Telefonumun pin kodunu girdikten sonra
Emrahtan mesaj gelmişmi diye baktım.

Hâlâ mesajımı görmemişti. Ve bu durum canımı fazlasıyla sıkıyordu. Çünkü aklıma kötü şeyler geliyordu.

Onun başına bişey gelmiş olma ihtimali canımı yakıyordu.

Sarsak adımlar atarak Nihal'in yanına gittim. "Nihal görmemiş hâlâ mesajlarımı aklıma iki ihtimal geliyor. Birincisi başına bişey gelmiş olması ikincisi ise neyse boşver. İkisinin de olmasını istemiyorum." Dedim durgun bir sesle.

Nihal elini sırtıma atıp sıvazladıktan sonra sıkıca sarıldı. "Merak etme. Umarım öyle birşey olmamıştır. Emrah öyle birşey yapmaz diyemiyorum çünkü nasıl bir insan olduğunu henüz ikimizde bilmiyoruz. Aşık olucak adammı bulamadın be kızım. " Dedi sitemkâr bir sesle.

Gerçekten ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Bende Emraha güvenemiyordum çünkü henüz onu tanımıyordum.

Nihal eline telefonunu aldı ve instagramda dolanmaya başladı. Bende mutfağa gidip bir bardak su içtim.

Geri geldiğimde Nihal kaşları çatık ve şaşkın bir şekilde ekrana bakıyordu.

"Nihal ne oldu? Neye bakıyosun?"

Sorduğum soruyla Nihal hızlıca kafasını kaldırıp bana baktı ve direkt göz göze geldik.

Gözlerine endişe ve paniğin hücum ettiğini gördüm.

"Nihal söylesene, kötü bişey mi oldu?"
Hâlâ cevap vermeden suratıma bakmaya devam ettiğinde telefonu hızlıca elime aldım.

Elime telefonu aldıktan sonra benden geri almak için bi çaba göstermedi.

Bende hemen ekrana baktım. İlk başta hiçbişey anlamasamda sonradan postun ne olduğunu farkettim.

Hiç bir tepki veremedim ve ekrana boş boş bakmaya devam ettim.

Melihapekgöz~Senin yanında olunca tattım huzuru güzel adam ❤@EmrahArslantaş ___________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melihapekgöz~
Senin yanında olunca tattım huzuru güzel adam ❤@EmrahArslantaş
___________________________________________

EmrahArslantaş: Güzelim ❤
~341: Abi sen hayırdır.
~920:Senin kalıbına tüküreyim ben
~814:Yavşak seni
~201:Meliha aç artık gözünü
~130:Adam herkesle farklı oynaşıyo
~456:Banu aşkımın kalbini kırmasaydın 
  be keşke

FerideKara: Çok yakışıyorsunuz bitanem❤‍🔥
~MelihaPekgöz:Teşekkür ederim cnm 💅
~301: Yazık
~529:Siz çok fazla oluyosunuz

EmrahArslantaş, FerideKara ve 110.003 kişi beğendi.

***
Telefonu Nihal'in elimden almasıyla kendime geldim. Koltuğa geçip yanına oturdum. Nihal yüzünü bana doğru döndü ve konuşmamı bekledi.

Dudaklarım alaylı bir biçimde yukarı kıvrıldı ve kaşlarımı havaya kaldırdım.

"Vay be."  çıktı dudaklarımdan. Bu kadardı işte. İnsanlara güvenmemem gerektiğini zaten biliyordum fakat bazıları gerçekten ağır oluyordu.

Nihal de vay be dedi. "Gerçekten nasıl bu kadar yavşak olabiliyor insanlar, aklım almıyor." Dedi.

"Boşversene herkes böyle değil mi zaten?"

"Yazık gerçekten o kızada herkesi böyle parmağında oynatıyor demekki."

"Boşver, yatıcam ben artık iyi geceler sana. " Dedim ve ayağa kalktım.

Nihal endişeli bir şekilde "Banu bitanem eminmisin iyisin değilmi? " Dedi.

Gerçekten çok yorgun hissediyordum ve uyumaya ihtiyacım vardı.

"İyiyim merak etme. Uyumak istiyorum sadece" Dedim yorgun bir sesle.

"Tamam bitanem" Dedi ve gelip bana sıkıca sarıldıktan sonra öptü ve oda odasına çekildi.

Odama geldiğimde derin bir nefes verdim. Ve yatağıma bıraktım kendimi.

Emraha kızmak veya bişey söylemek gelmiyordu içimden çünkü aramızda ona kızacağım kadar bir ilişki olmamıştı.

Ama en azından keşke bana seni seviyorum demeseydi diye düşündüm kendi kendime.

Boş yere umutlandırmıştı beni.

En azından demiştim bu sefer.
En azından bu sefer sevecek beni. Ama olmadı sevmiyormuş demekki dedim içimden.

Artık daha fazla oyalanmanın boş bir heves olduğunu düşündüm ve girip mesaj yazdım.

Siz: Sana kızmıyorum Emrah ama en azından umutlandırmasaydın be

Siz:Benimde bir kalbim olduğunu unutmasaydın keşke.

Siz:Yıllar önce beni göremediğini düşünmüştüm gördün belki de bilmiyorum.

Siz: Ama Emrah benim seni sevmekten başka hiçbir suçum yok.

Siz: En azından deseydın ki bizden olmaz. Eyvallah derdim başım gözüm üstüne.

Siz: Ama sendede o karakter yokmuş işte.

Siz: Belki sen beddua ediyorsundur şimdi benim arkamdan ama ben sana bi dua edip birakıcam seni arkamda.

Siz: Allah senin gibi insanlara adam olmayı nasip etsin.

Siz:Yolun açık olsun.
(Görüldü)

*****

Neler oldu ya böyle ??

Beklemiyordunuz kabul edin....

Vote:15
Yorum:50

Bu hikayenin sonunda bana sorarsanız Emrahla olmasını istemiyorum. Sizce???

Oylama yı unutmayın❤

                      SemenberNur

◢💙◣            ◢💖◣
💙💙💙◣ ◢💖💖💖
◥💙💙💙💖💖💖◤
    ◥💙💙💖💖◤
         ◥💙💖◤
              ◥ ◤

Doktorum|Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin