Salut, sunt Eun Ae am 15 ani și am terminat clasa a 8 ,sunt fericita dar și speriată. Eu o să vă povestesc despre viața mea până acum.
*Eu de prin clasa a 2 sunt ship-uită cu cineva îl cheamă Seobang
《(eu despre persoana care o să povestesc nu am atracție)》.**Noi nu ne-am întâlnit la școală* .
Ne-am întâlnit prima dată în fața casei preotului din sat aveam 5 ani atunci. Eu stăte-am pe scaun în fața casei cu mătușa mea și prietena ei ,la un moment dat mătușa mea îmi dă telefonul ei să ascult muzică și se ridică și pleacă cu prietena ei în centrul din ograda bisericii
《(centru pentru copii care vor să învețe să facă lucruri frumoase și să fie voluntari )》.După vreo 10 minute vin vreo 5 băieți și se așează pe lângă mine și unu îmi i-a telefonul din mână și îl aruncă la altul ,îl aruncau din mână în mână, și ajunge la un băiat care îl ține în sus ca să nu-l pot lua .
În acel moment m-am enervat și i-am dat o palmă.Băiatul imediat mia dat telefonul.B¹-haideți de aici că ea are mâna grea.《(pentru ăia care nu știu ce înseamnă această expresie ,înseamnă că dacă plesnești pe cineva sau lovești , împingi pe omul ăla îl doare jumate de oră sau că ești puternic/ă)》.
Băieții pleacă și mă lasă singură .După vreo 20 de minute vine și mătușa și prietena ei .
*Asta a fost întâlnirea pentru prima dată .*Vine clasa întâi, eu eram entuziasmată dar și tristă din cauza că am terminat grădinița. Eu nu trăgeam atenția cine e cu mine în clasă ,eu sunt foarte timidă dar aveam 2 prieteni .
Deabea prin clasa a doua am început să vorbesc cu copii din jurul meu.
Era Toamna de aur perioada când se aduc lucrări confecționate de mâinile noastre.Eu am dus un coș cu fructe și legume《(coșurile care le aduce-am eu erau printre primele de acolo )》.
După 5 zile trebuia să îl duc acasă înapoi , Seobang venise cu mine pe drum și îmi zice :Seobang:Eun ,să știi că eu te plac .
Eun:știu mia zis ,varu
《(varu e cu mine în clasă) 》
Joon:plecați toți că amuși o să înceapă să se f***.
Eu acolo side eye
Și am mers mai departe.Eu nu simțeam atracție pentru el totuși eram un copil de 8 ani ,ce iubire la opt ani în 2016. Eu nu mă înțelegeam cu el deloc din cauza că își bătea joc de mine totdeauna când avea ocazia.
Eu de atunci am început să fiu ship-uită cu el ,și lucrul acesta mă enerva extrem de mult.
Ok ,deci acesta e primul capitol știu nu am scris așa de mult dar mă strădui dată viitoare să scriu mai mult ,scuzați pentru greșelile care le-am făcut nu-s cea mai bună la română ,și astea îs niște întâmplări din viața mea.
Până la urmă sunt 500 de cuvinte.😘