4

19 2 0
                                    

Eu la sfârșit de clasă a 5 am descoperit o trupă ,BTS .

Eram și sunt o fană înrăită.Dar când au aflat aceștia din clasă că sunt fană au început să îi facă în tot felul ,mai ales Seobang .

Eu mă uitam liniștită pe tiktok .

Seobang- ce cu savețschi saiuz aista ,toți gay-ii îi privești.
《(Savețschi saiuz -pe timpurile vechi)》

Eun-dă-mi mă pace ,mă uit la ce vreau eu, și tu ești gay .

Seobang -eu gay ?

Eun- da

Seobang-zici că eu îs gay .

Eun -da

Seobang-ma-am lămurit cu tine

Pot zice că prin că prin clasa a 6 a început gay-ismu la noi în clasă .

Mai ales Seobang  cu Mok și cu Shou . TREI gay în clasă dar sunt și mai mulți.
Eu am ajuns la concluzia că-s gay prin faptele:

1.că se îmbrățișau .
2. Mai nu se pupau.
3.stăteau și stau ca niște gay.
4.se comportau că unii.
5.și au pantaloni ceia de la fotbal care arată a gay.

Ziceau ei de BTS dar ei îs mai ceva. Ei îs gay înrăiți mai ales Seobang. Seobang e gay-ul suprem.

În clasă băieți au votat pentru cea mai frumoasă fată.

Joon- Eun ,noi băieți am ales cine e cea mai frumoasă fată din clasă,și câștigătoarea ești tu ,Seobang te-a ales.

Eun-ok

Sa terminat și clasa a 6 ,a venit a 7. În clasa  a 7 a venit o fată în clasă Young-Soo. Sa schimbat radical ceva când  a apărut Young-Soo în clasă. Seobang a început să nu mă mai placă ,eram surprinsă dar și neinteresați de acest fapt ,mă bucurăm că am scăpat de el.

Vine ziua lui Seobang,  ma invitat la ziua lui .

Eu i-am dat cadou un parfum și o pușculiță. L-am felicitat și i-am dat cadoul ,pot să zic că a fost interesant la ziua lui .

A venit și ziua lui Young-Soo  și am fost și la aia nu a fost așa interesant Eu m-am pus încă cu 3 persoane la masă și stăteam singuri dar ăilalți 8 stăteau la masa cealaltă. Seobang se distra acolo.

Însfârșit vine și ziua mea ,eu tot mi-o făceam la o pizzerie .Eu am chemat 5 fete și 4 băieți.  Dar la început eram 4 fete. Văru începea cu combinațiile lui:

De ziua mea am stat într-un parc de copii și ne dădeam în totea alea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


De ziua mea am stat într-un parc de copii și ne dădeam în totea alea .

Domnișorii ăștea mie mi-au adus un tablou și o vază ,nu sau găndit, eu împlineam 14 ani și tu asta îmi dai ,știți parcă îs o babă. Dar la celelalte  fete le-au dat ursuleți/iepurași de pluș ,trandafiri.

Seara când trebuia să ne ducem acasă am aflat că nu mai merg rutierele  și ne-am pornit pe jos ,da cum să dai 10 km pe jos seara . Am sunat-o pe Mama și a venit și nea luat de acolo și când a ajuns ne-am suit în mașină așa:

Eu în față cu încă o fată și în spate
Văru a luat-o pe Min-Jee în brațe
Young-Soo stătea pe doi băieți ,Seobang și Mok
Și Shou era în brațe la Min-Hee

A fost interesant de ziua mea.

Deci acesta a fost capitolul 4 ,cred că mâine iese capitolu 5, ca de obicei .Cartea cred că ajunge pe terminate dar cred că o să-mi mai trebuie 2/3 capitole să mai scriu.

Azi sunt 584 de cuvinte .😘

~Mă iubește pentru corp~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum