3

24 2 0
                                    

Se începe clasa a 5.

La începutul anului ne punea diriginta în bănci cum dorea . Și pe mine ma pus cu Seobang în bancă . Mie îmi displăcea ideea asta ,dar totuși m-am pus .

Într-o zi așa de tare ne saturasem unu de altul ,din cauza că ne certam încât ne-am dus la dirigintă și am implorat-o să ne schimbe din bănci

Eun- doamnă profesoară, ne schimbați din bănci , eu cu Son și el cu Min

Seobang- vă rugăm nu mai suportăm să stăm împreună.

Diriginta- bine puneți-vă așa

~după o zi~

Seobang- te rog punete înapoi cu mine

Eun- de ce Seobang ?

Seobang-cu tine e mai bine.

Eun- diriginta nu o să ne dea voie.

Seobang în fiecare zi venea și îmi zicea să mă mut înapoi cu el în bancă .

Dar diriginta nu ne dădea voie.

Seobang- mai bine era cu tine de cât cu Min

Eun- și ce vrei să fac eu acum

Seobang- nu știu

El îmi cerea ajutorul la teste sau temele pe acasă ,eu îi dădeam ca să nu mă facă egoistă. Copia totdeauna ori de la mine ori de la alte fete. Asta era și este  tradiție la el.

A trecut și clasa a 5 , noi în clasă a 5 am fost online ,după în a 6 eram în bănci așezați câte unu ,și eu după catalog eram între Seobang și încă un băiat .

Eun- Seobang îmi dai un pix,te rog.

Seobang- de ,uite .

Eun- să știi că nu ți-l mai dau înapoi

Seobang- ok

Eu am pus pixul în dulăpior, și l-am folosit deabea în semestrul 2 .

Seobang îmi lua din mâncarea care o aduceam la școală ,îmi lua fără voie și eu mă enervam și îl alergam prin clasă.

El mergea la fotbal și tot se lăuda ,că e fotbalist ,știți parcă era Cristiano Ronaldo.  De atunci a început să poarte aceiași pantaloni în fiecare zi ,parcă era și este un bomj de pe străzi.

Îmi lua pixurile și nu mi le dădea înapoi. Așa că am început să nu-i dau pixuri , îi era lene să dea 2 lei pe un pix ? Așa de prost era .

Clasa a 6 era foarte interesantă. Seobang tot era ship-uit cu mine , când stăteam cu el în bancă își punea mâna pe umeri mei parcă eram iubita lui ,nu trăgeam atenția pentru că nu mă interesa.

Eu despre el pot zice că parcă e țigan《( nu am nimic cu țiganii)》,dimineața parcă nu își spală fața ,are salivă uscată  pe la gură din cauza că nu își spală fața.

Eu cu Seobang  ne înțelegem dar câte o dată ne certăm .

Eu am aflat că sunt cumva înrudită cu el . Verișoara mea este căsătorită cu fratele mamei lui . Și când îi ziceam vreo ceva rău despre el mamei , cam trecea  și pe la urechea unchiului lui ,și era certat .Se supără pe mine din cauza că îi ziceam mamei și nu vorbeam vreo câteva zile după.

Ăsta e capitolul 3 și nu știu dacă vă place după poveste cineva poate să-și dea seama despre cine vorbesc și cine sunt .Sper că vă place ce am scris ,și scuzați-mă dacă fac greșeli .

Azi 542 de cuvinte 😘.

~Mă iubește pentru corp~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum