5

10 2 0
                                    

În clasa a 7 ,băieți au început să de-a cu palme la fund.

Ei țineau scoru ,și noi în perioada aia trebuia să ne pregătim de o festivitate.

Când treceam pe lângă ei ,toți la rând îmi atingeau fundul.

Mie asta nu îmi plăcea ,ei întreceau măsura. Nu îmi dădeau palme dar își punea mâna și mă atingea .

Eu i-am zis dirigintei.

Eun- doamnă profesoară băieții dau palme la fund .

D- bine ,Seobang vină la mine

Seobang- da doamna profesoară.

Îl apucă de ureche

Seobang- Aaaaau

D- de ce dai mă cu palme la fund ,și Mok am auzit că și tu dai cu palme la fund ,ia vină la mine

Mok-bine

D- care era scorul ?

Seobang-la mine 20

D- 20 de zile faci de serviciu

Seobang- opa ,gata promit că nu mai fac

De atunci nu au mai pus mâna pe funduri .

Clasa a 7 a fost foarte interesantă ,am făcut poze și videoclipuri cum se prosteau Seobang și Mok .

Ne întoarcem în clasa a 3 .Când am fost la tabără eram cu Seobang și încă niște colegi .

În fiecare zi îmi petreceam timpul cu ei .

Într-o seară mă chemat la discotecă și m-am dus cu el .După ne plimbam se comportă cu mine parcă eram împreună mă atingea nu știu ce și nu știu ce .

Dar în altă seară m-a chemat alt băiat la discotecă cu el .

M-am dus dar Seobang se enervase pe acel băiat și a spart o cană de capul băiatului .Și alt băiat ia dat o pastilă .
Și în seara aia băiatu nu sa simțit bine și sa dus în cameră și am rămas singură .

Nu m-am simțit așa de bine la tabăra aia .Din cauza lui Seobang alte cauze nu-s .

Și acesta este sfârșitul. Băieții pentru mine sunt o problemă.

Ăsta e capitolul 5 .Azi mia fost cam lene și nu am scris mult .

325 cuvinte 😘

~Mă iubește pentru corp~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum