Eu în clasa a 2 miam pierdut bunicul .
Eram devastată ,ajungeam la școală și mă așezam pe scaun și mă gândeam la tot ce sa întâmplat săptămâna aia ,am început a plânge, până se aude o întrebare:Seobang: ce sa întâmplat?
Eun: nimic
Seobang : Cum nimic ,au divorțat părinții tăi?
Eun:nu prostule ,mia murit bunicul ,ce vrei să sar în sus de fericire .
Seobang:Nu-i nimic o să treacă.
Eun:Cum o să treacă ,cum.
《(Eu și în ziua de azi nu pot uita de el,îmi amintesc de el lăcrimez un pic dar nu cum o făceam atunci .Mă durea tare sufletul din cauza acestei întîmplări)》După acea ne-am dus în clasă.
A trecut și clasa a 2.Eu în clasa a 3 am început să merg la școala muzicală la vioară.
Aveam concerte la muzică cu corul ,deci de 8 martie eram ocupată trebuia să mă duc la concertul care se făcea la casa de cultură.
~cu 2 zile înainte~
Eun:pe 8 martie am concert la casa de cultură.
Seobang: oh,bine
~7 martie~
Seobang vine la mine cu o cutie de ciocolate, cutia era foarte mare.
Seobang:îți dau cutia asta de ciocolate pentru 8 martie ,felicitări cu ziua femeilor .
Eun: wow ,mersi pentru cadou.
《(Din păcate nu am mâncat nici o ciocolată)》
Mă ajuta să car lucruri ,îmi lua geanta mi-o ducea în clasă.
Îmi zicea că-s frumoasă .
A trecut și clasa a 3 ,începeam clasa a 4 .
Se dădea pe lângă mine. Dar își și bătea joc de mine, eu făceam meditații la mate și la română, el era cu mine în grup la meditații .
Eram afară și fugeam de băieți că ei prindeau fetele,și el vroia să mă prindă pe mine
Când mă prindea eu mă scăpăm din mâinile lui și fugeam ,dar câte o dată mă prindea tare și mă strângea în brațe.Mulți se uitau la noi parcă ne sărut-am .Noi ne băteam/ucidem dacă rămâneam singuri .
Seobang îmi zicea că-s grasă/Burdănoasă și proastă.
Eu mă simțeam rău din cauza acestor cuvinte și i-am zis mamei ,mama ia zis mamei lui.
El se supărase din cauza că i-am zis ,dar ce era să fac ,să las să fiu înjosită de el.Pentru mine el era un prost/idiot/nesimțit.
《(Eu și acum cred asta )》În timpul claselor primare nu se întâmplau multe ,dar am amintiri frumoase cu colegii de clasă.
Am momente cu el în clasele primare care nici nu le țin minte ,pur și simplu le-am uitat cu timpul .
Să știți că Seobang e un băiat care nu arăta bine în clasele primare. Și era și mucos ,nu își ștergea nasul de loc ,mă enerva acest lucru .
Eu întodeauna când dansam vals ,eram parteneri. Eu dacă nu mă înțelegeam cu el,când dansam ne certam pentru diferite căcaturi. Eu uram să dansez cu el .Seobang nu știe a dansa ,îmi venea să-i pun o poreclă ca:dance monster , pentrucă de ce nu .
Era un tâmpit
Deci acesta a fost capitolul 2 .să mă credeți pe cuvânt că toate aceste situații sunt adevărate.Capitolul 3 cred că o să-l postez mâine .Sper că vă place cartea până când, și sper că nu vați cringiuit .
Și azi sunt 546 de cuvinte 😘.