Bizimkilerin zoruyla hazırlanmış, saatin gelmesini bekliyordum. Çok sinirliydim, zaten Taehyungum bana yüz vermiyor, bide bu çıktı başımıza. Onu istiyordum, yalnızca Taehyungumu...
Jungkook özellikle güzel giyinmemi istemişti. Ben tabiki yine özenmeden normal bi şekilde giyindim. Ne de olsa her halimle yakışıklıydım.
(İnsani cildirtirsin Jin)
Biraz sonra kapı çaldığında son kez aynaya bakıp kapıyı açtım. Namjoon pis pis sırıtarak bana bakıyordu. Hainler...
"Ne bakıyorsun lan öyle!?"
"Sanane?"
Bişey demedim ve evden çıkıp Namunun arabasına doğru yürüdüm.
Ön tarafa oturup Namjoonun gelmesini bekledim. O da sürücü koltuğuna oturdu ve sürmeye başladı.
"Ee nasılsın bay agresif?"
"Sensin agresif! Hiç iyi değilim ayrıca! Sizin inadınız yüzüne." Somurtarak konuşmama gülmüş ve cevap vermişti.
"Bende iyiyim, sağol sorduğun için."
"Sormadım ki seni aptal!"
"İyi be sus."
Yaklaşık yarım saat sonra hedefimize ulaşmıştık. Namjoon arabayı boş bir yere park etti ve indik.
Bu tarz yerleri de hiç sevmem aslında ama bu salakların yüzüne geldik bi kere... Yapacak bir şey yok.
İçeri girdiğimizde yüksek sesten dolayı yüzümü buruşturdum ve alışmaya çalıştım. Gerçekten nefret ediyorum.
Boş bir masaya oturduk ve Jungkookla Hoseoku beklemeye başladık. O sırada birer içecek almış onları yudumluyorduk. Iyy, buranın içeceklerini de mahvetmişler.
Canım sıkılınca telefonumu açıp Taehyunguma yazmaya karar verdim.
×
kimimben: SELAAMMM
(mesajınız gönderilemedi)×
Ahh doğru ya! Engel... Zaten sıkılan canım şimdi daha da sıkkın oldu. Onu şuanlık da olsa unutup başka şeylere odaklanmak istiyordum. Namjoona baktığımda hemen başka kişilerle kaynaştığını gördüm. İnsan bi benimle ilgilenir ya! Hem zorla getiriyor, hem de ilgilenmiyor! Aptal.
Şöyle bir etrafıma bakayım derken gözüme bişey çarptı. Daha doğrusu biri...
Taehyung ve arkadaşları buradaydı... O kadar güzel görünüyordu ki, biraz daha ona bakmaya devam edersem anlayacaktı. Gözlerimi üstünden alamıyordum. Neden, nasıl bu kadar güzel olabilirsin ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNFEASIBLE
FanfictionSeokjin imkansız olduğunu düşünüyordu, Taehyungun ise hiç bir şeyden haberi yoktu. °Taejin° sope • jikook texting, arada düzyazı