0.3

61 19 5
                                    

Hersey daha cok zorlasiyordu ama yinede iyiydik lori carli uyutup yanima geldi bir ates yakmis oturuyorduk

Lori : sence darlye hala guvemelimiyiz ?
Rick : Lori bu konuyu konsumustuk o iri biri hem bizi koruyacaktir koruyorda zaten .
Shane : tabi tabi elbette iki gun sonra seni aylaklara satabilir sen hata yapiyorsun iyi olmani anliyabiliyoruz ama rick o iyi biri degil abisini ne cabuk unuttun !!

Arkadan darly tum konusmalari duymustu .

Darly : bana guvenmemenizi anliyorum .
Rick : Darly onlar seni bilmiyorlar .
Shane : ah hayir gayette iyi biliyoruz sence ulke bu hale gelmisken sana guvenebilirmiyiz ??
Darly: bir amacim olsaydi simdiye kadar yapardim zaten seni aptal !!

Shane bu kelimeye karsi cok sinirlemisti silahini cekti .
Shane : Bana bak seni kas tobasi seni yanimiza aldik gurubumuza aldik sen bizimle hala boyle nasil konusabiliyorsun ??
Lori : Shane Darly lutfen durun !!
Daly : Evet aldiniz ama surekli kovmak istiyorsun rick karar vermis bile sana soz dusmez bence .
Shane : Lanet olsun !!

Shane,nin gozu donmustu ve darly,nin suratina SIKI bir yumruk indirdi Darly,nin burnu kaniyor ve yanaginda kipkirmizi bir iz cikmisti .

Rick : Lanet olsun shane !!
Shane : hak ettin bunu aptal !!

Shane burdan uzaklasti .

Lori : biraz pansuman yapmamiz icin erzak vardi ben onlari getireyim .
Rick : guzel olur.

Rick yerde yatan darly,i bacaginin uzerine koydu eminim cani cok acimistir diye gecirdi icinden bacaginda yatan adam ayi izliyordu .

Rick : o aslinda hepimiz icin tehlike uzgunum darly .
Darly : Sorun degil rick .

Lori pansuman esyalarini getirmisti rick hemen pansuman yapmaya basladi .

Lori : ben sizi yanliz birakiyim en iyisi konusun .
Rick : sagol lori .

Rick hemen bir tendirdiyot cikardi ve bir peceteye dokerek genc adamin yanagina ve burnuna bastirdi .

Rick : kotu gozukuyor darly ben gercekten uzgunum anlarsin en iyi arkadasim onada cok kizamiyorum.
Darly : ah ! Bilirim ilerde anlasabiliriz shane ile bence oda hakli olabilir rick yeniyim ve bu dunyada birine guvenmek kolay degil .
Rick : cok anlayislisin darly abin senin gibi degil ama .
Darly : abimde bende kolay seyler atatmadik cogu seyi abi bana ogretti aslinda .
Rick : Iyi olmak disinda herseyi ( gulumseyerek )
Darly : Dogru cok akilli davrandin . ( gulumseyerek )

Rick ona pansuman yapmaya devam ederken darly ayi seyrediyordu bir kac sureligine bir ricke birde aya bakip duruyordu rick bunu fark etmisti .

Rick : bir sorunmu var ?
Darly : aslinda " aydanda guzelsin " yani yanlis anlama iyisin anlaminda .
Rick : Bilirim sagol ( kucuk bir tebesum olusmustu yuzunde )
Rick : eskisindende iyisin simdi .
Darly : Haklisin .
Rick : saat gec oldu yatalim bence yarin cok isimiz var .
Dary : Ben nerde yatabilirim ??
Rick : bir suru hucre var sec hangisi rahatsa iyi geceler darly :)
Darly : iyi geceler rick :)

( Yazdigim en iyi bolum bu oldu twd izlemeyen anlayamaz <3 )

- 𝐆𝗼̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐝𝐞𝐤𝐢 𝐀𝐲 - || 𝑅𝑖𝑐𝑘 & 𝐷𝑎𝑟𝑙𝑦 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin