- 14 Eylül -
- Rickin agzindan -
Iste o gun bugundu benim dogum gunumdu kimseye birsey soylemedim cunku dunya bu durumdayken olmazdi ama biliyormusunuz yavas yavas duzeliyorduk hicbirsey eskisi gibi degildi daha guzel ve iyi durumdaydik zaten cogu kisinin aklina 14 eylulun bir anlami yoktu cok olmasini beklemiyordum zaten bu sabah kahvalti eder etmez disari ciktim kucuk ama guzel bir tarlamiz vardı orada guzel meyveler ve sebzeler yetistirmistik koluma bir sepet aldım ve kucuk tarlamizdan meyve toplamaya basladim canona goturdum birseyler yapmasini istedim ama canon bana cok kaba davrandi nedenini bilmiyordum ondan sonra carla yeni cizgi romanlarini vermek icin odasina girdim ama bana kotu davrandi neler oluyordu boyle carl cizgi romanlari cok severdi canon ise yiyecek birsey hazirlamayi bu cok sacma ve ilgincti daha kimseye birsey soylememeye karar verdim cunku cidden cok kotu davraniyorlardi hemde hersey duzelmişken..
4 saat sonra
Nihayet yorucu bir gunun ardindan aksam olmustu yatmak icin pijamami giydim ve yatagima oturdum dusunmeye basladim aslinda pekte dusunecek birsey yoktu ayaklarimi yataga dogru uzaticaktimki daryl iceri girdi ;
Daryl : Hadi gel benimle rick.
Rick : ama neden uyumak istiyorum lutfen
Daryl : Gel dedim !!
Beni elimden tutarak hic gormedigim bir yere dogru goturdu burasi cok karanlikti dusecegimi hisettim sanki
Rick : Daryl bekle cok karanlik ışıklari yakalım dusecegim !!
Daryl : İşıklari yaksak bir onemi kalmaz rick
En sonunda durdu ve kolumu birakti ayak sesleri kulagima yaklasti daryl beni bu karanliga biraktigini anladim
Rick : Daryl lutfen bu hic komik degil !! Işıklari acın lutfen bana neden kotu davraniyorsunuz ??
En sonunda isigi kendim aramaya basladim sonunda bulmustum ışıgı yaktım balonlar ve renkli konfetiler basimda patladi tum herkes burada iyiki dogdun rick diyorlar ve alkisliyorlardi yasadigim okadar dogum gununden sonra en iyisi buydu okadar duygulanmistimki aglamak uzereydim daryl yanima geldi elerimden tuttu
Daryl : Seni cok seviyorum rick hemde cok benimle bir ömür sürmek hayatima dahil olmak istermisin ??
Ne diyecegimi bilemedim bu benim icin bile cok iyiydi en guzel anilardandi kararim beliydi
Rick : isterim tabikki daryl dedim
Daryl bana gulumsedi dudaklarima bir opucuk kondurdu carl ile judith bize sarildilar bu benim icin en guzel gundu ve asla pes etmedim pes etmeyecegim hayatta sevdiklerinizi elde edemesiniz ama kazanmak icin pes etmeden ugrasabilirsiniz bende boyle yaptim işte bundan sonra hersey guzel olacakti emindim ...
( Bu kitabi final yapmak hic istemezdim ama cok fikire sahip degilim o yuzden final yazdim bu kitabi birdaha duzenlemiyecek olmam cok uzucu ama her guzel seyin bir sonu var ama bu kitaba layik bir final verdim sonucta 💕 )