0.5

42 19 12
                                    

Rick icin hersey cok cabuk gelismisti loriyi cabuk kayip etti darly hayatina cok cabuk girdi gurubu cok cabuk ayrildi rick bu son 2 aydir halsizdi hic birseye zevki yoktu hic birsey yapasi gelmiyordu .

Shane : Rick erzaklar ve cephaneler bitmek uzere acini anliyoruz ama -
Rick : ACIMIZ FILAN ANLAYAMASINIZ SIZ SIZ NE ANLARSINIZ VE BU CEPAHANE ILE ERZAKLAR NE CABUK BITTI VERIMLI KULANIN BIRAZ SIZDE !!
shane : ciddimisin rick sakin ol biraz dostum .

Shane disari cikti shane anlayabiliyordu ricki ama artik depresyondan cikmasi gerekiyordu sonucta yasadigimiz dunya hic iyi bir halde degildi .

Maggie : noldu shane ikna edebildinmi ??
Shane : ikna edebilseydim suan yanimda olurdu herhalde degilmi maggie !!
Gleen : acinizi anliyoruz ama maggie ile duzgun konus lutfen shane !
Darly : siz sakamisin ya herkes bir seyin derdinde ricki dusununen yok tabikki !!
Shane : dusunmeyecegiz tabi darly 2 ay oldu anliyoruz ama acliktan olmek uzereyiz karisi oldu ama hala yasayan bir oglu var !!
Darly : haklisin ama-
Shane : tabikki hakliyim simdi rick gelmiyorsa biz gideriz !!
Carl : babamsiz olmaz siz onsuz yapamasiniz !!
Shane : neden evlat baban lidermi hayir degil baban senin gozunde lider biz o olmadan herseyi yapabilir .
Darly : siz gidin ben gelmiyecegim !!
Shane : gelme rickte sende aynisin gleen maggie benimle geliyorsunuz .
Maggie-gleen : pekala !!

Shane maggie ve gleen erzak ve cephane aramaya gittiler darly rick ile konusmak cok istiyordu oylede yapacakti ama dogru zamani bekliyordu 2 dk ardindan rickin kapisini caldi .

Darly : rick biliyorum cok uzgunsun ama beni biraz dinle olurmu ..

Rick sesiz kalmisti beliki darly,i dinlemek istiyordu ..

Darly: bu dunya bu haldeyken birilerini sevdiklerimizi cocuklarimiz veya bir baskasini kayip etmememiz mumkun degil cunku dunya artik farkli biz farkliyiz sen farklisiz lori oldugunden beri ne haldesin ve bu shane umrunda olmasa bile maggie , gleen , canon ozeliklede benim cok umrumda rick seni ozluyoruz ozeliklede carl biliyorum karini kayip ettin ama hala hayatta olan bir cocugun var ve onyn sana ihtiyaci var anliyormusun rick ..

Rick : Birinin beni bu karanliktan cikarmasi lazim darly ben kendim cikamiyorum sizleri oglumu gormeyeli cok oldu resmen bu 2 aydir odada kaldim ama benim sucum degil darly gercekten ..

Darly : biliyorum rick biliyorum aslinda bilmen gereken birsey var biliyorum karini cabuk kayip ettin ama bunu soylemek icin dogru zamani bekledim "seni seviyorum rick grimes " hemde tahmin edemeyeceginden bile cok..

Darly Odadan utanc icinde cikmisti rick duyduklari karsisinda sasirsa bile darly,nin konusmasi onu rahatlatmisti hakliydi artik bu karanliktan cikmasi gerekiyordu kosarak odadan cikti ve darly,nin dudaklarini kendi dudaklarina bastirdi darly adeta ucuyormus gibi hisetti rickte oyle

Rick : bende seni seni seviyorum darly dixon ..

( bu bolum artik isler pisin lutfen <3)

- 𝐆𝗼̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐝𝐞𝐤𝐢 𝐀𝐲 - || 𝑅𝑖𝑐𝑘 & 𝐷𝑎𝑟𝑙𝑦 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin