0.4

48 20 16
                                    

Bu sabah erkenden uyanmistik cephane ve erzak icin darly arbayi hazirliyor bende bagaja silah koyuyordum .

Darly : hersey hazir artik yola cikabiliriz .
Gleen : Umarim bu sefer shane gelmez cunku herseyi batiriyor !!
Shane : Gelecegim gelmek zorundayim cunku bensiz bir hicsiniz !!
Darly ile gleen goz devirerek arabaya bindiler rick,de ayni sekilde yola koyuldular meggie gelmek istiyordu ama gleen buna izin veremezdi sevdigi kadinin olmesine izin veremezdi . Dukan dukan geseler bile hic birsey bulamadilar umutsuzca eve geri donduler .

Maggie : eliniz bos donmusunuz ??
Gleen : Maggie dukan dukan gezsek bile hic birsey bulamadik .
Maggie : bu demeki ac kalacagiz yani.
Shane : Aslinda cok bir yere bakmadik 2-3 dukana okadar .
Rick : shane sende gordun tum yiyecekler ve cephaneler tukenmisti !!
Darly : Ben anlamadimki daha neyin havasindasin shane ??
Shane : Sana fazladan cesaret yukeleniyor harhalde darly .
Lori : Aslinda daha fazla kisi cikip farkli yollara ayrilsak daha fazlasini bulabiliriz .
Shane : Ben loriyi ve gleeni alirim ..

Rick ne kadar sinirlense bile beli etmedi ve oda yanina maggie ile darly,i aldi . Hemen yola koyuldular ici aylaklar ile dolu ama yiyecek dolu olan dukana girdiler maggie darly ve rick aylaklara saldirmaya basladiklar ve en azindan birkac cephane ve erzak toplamislardi o sirada shane ile lori ve gleen bir dukana girmislerdi shane ile gleen aylaklar ile savasirken lori erzak topluyordu Herkes bir aylakla ugrasirken kimse ne yazikki lorinin arkasindan gelen aylagi fark etmemisti bile Lori fark etse bile kimse lorinin cigliklarini duymamisti bile Lorinin uzerine aylak atildi ve kolindan isirdi shane bumi fark etti ve hemen yanina kostu .

Shane : Lori Lori !! Iyimisin lutfen uyan !!
Lori : S-shane siz beni birakin gidin rick ile carla sahip cikin olurmu ??

Shane,nin goz yaslari yanagindan asagiya kaydi aylaklar cogaliyordu gitmeleri gerekiyordu Hemen yola koyuldular rick maggie ve darly,d oyle eve vardiklarinda sandiklarindan cok cephane toplamislardi .

Maggie : Bu harika bir suru yetecek seyimiz oldu !!
Gleen : evet (hizlica maggie sarildi )

Rick lorinin olmadadigini fark etmisti .

Rick : Shane lori o nerede ??
Shane : Rick uzgunum dostum gercekten .

Rick olan biten herseyi anlamisti tabbi babasinin yaninda duran carl,da oyle rick ile carl birbirine sarildilar ve agalamaya basladilar .

Darly: Rick Carl gecekten uzgunum .

Darly ise carla sarilan ricke sariliyordu hepsi yere cokmustu artik birbirlerine yuva olmalari gerekiyordu ..

( Kendi yazdigim hikeye aglicam simdi :') )

- 𝐆𝗼̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐝𝐞𝐤𝐢 𝐀𝐲 - || 𝑅𝑖𝑐𝑘 & 𝐷𝑎𝑟𝑙𝑦 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin