0.9

29 18 10
                                    

Bu sabah ciglik sesleri ile uyandim herkes bagiriyor ve kosturuyordu beliki kaldigimiz yeri aylaklar isgal etmisti benim en son hatirladigim tek sey ise en son dusmustum ayagim yaralanmisti darly beni kucaklayarak buraya kadar getirmisti ayagim iyi gorunmuyordu ama savasmak zorundaydim ne kadar aci verici ve zor olsa bile hemen elime bir silah aldim ve aylaklara saldirmaya basladim maggie , gleen , Beth , darly hepsi aylaklari oldurmeye calisiyorlardi o sirada carl uzerine bir aylagin yurudugunu gordum oglumun olmesine izin veremezdim Loriden sonra bir tek o kalmisti benim icin ayagimi umursamadan uzerine basa basa carl oldugu yere geldim carl tisortunun altindaki bilmedigim o silahini cikardi ve uzerine gelen aylagi vurdu carl kurtaricaktim onun icin ayagima okadar cok yuklenmisimki kotu bir hal almisti darly beni gorup hemen yanima kostu tabi carl hemen arkasini dondu ve yanima egildi .

Carl : baba iyimisin ? Uzgunum sana silahim oldugunu soylemeliydim shane bana kendimi korumam icin verdi baba ben buyudum kendimi koruyabilirim .

Rick : biliyorum oglum buyudugunu biliyorum zaten kizmadim.

Darly : rick iyimisin !! Ayagina cok yuklenmisin morarmis hadi senin ayagina tekrardan pansuman yapalim carl sende merak etme babani

Carl : peki o iyi olacak herzaman öyle oluyor cunku..

Darly kucuk bir gulumseme carl,a birakip rickin kolunun altina girdi ve bir odaya goturdu pansuman esyalarini getirdi ve ricke pansuman yapmaya basladi ..

Darly : ogluna gercekten kizdinmi kizmadinmi ?

Rick : Aslinda silah icin pek ufak sayilmaz ama oglumun yaninda bir silah tasimasini istmezdim ama yasadigimiz dunyaya bakilirsa carl hakli .

Darly : bencede bende oyle dusunmustum zaten .

Darly rickin ayagina pansuman yaparken maggie iceri girdi

Meggie : Rick !! Darly !! Disarda birtane adam var hepimizi oldurmekle tehdit ediyor !!

Rick ile darly oldugu yerleden hizla kalktilar ve disari gittiler dikenli bir bezbol sopasi tutun hafif yasli bir adam gorduler .

Rick : bizden ne istiyorsun ?

Negan : Adim negan ve pek birsey istemiyorum sizi istiyorum sadece oldurmek yani

Darly : neden bizi oldurmek istiyorsun seni surtuk !!

Negan : lutfen kelimelerini dogru sec sana seni ve sizleri oldurmekten bahsediyorum sizi oldurmek istiyen bir adamla nasil boyle konusursun !!

Darly : Ne bekliyorsun bizi olduren bir adami tebrikmi etmeliyim ??

Gleen : Saka filanmi bu sebebsiz yere bizi olurmek isteyen bir manyak var

Negan : cokmu sey istiyorum ve sebebsizce degil ben yasarsam birgun yada bugun ben sizi oldururum yada siz yasarsaniz birgun siz beni oldurursunuz hepimiz yürüyen bir oluyuz zaten !!

Maggie : bence rick ile anlasabilirsiniz negan o cok iyi bir lider .

Rick : Kiz hakli negan oturup konusabiliriz cidden

Negan : konusacak birsey yok  istegim belli cocuklar .

( heycanli tarafta birakmak istemem ama fikir yok ve gec gelebiliyor bolumler vallah fikir yok :)

- 𝐆𝗼̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐝𝐞𝐤𝐢 𝐀𝐲 - || 𝑅𝑖𝑐𝑘 & 𝐷𝑎𝑟𝑙𝑦 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin