𝑼𝒏𝒖𝒕𝒖𝒍𝒎𝒂𝒛 𝑩𝒊𝒓 𝑨𝒏𝒊ଓ

23 2 8
                                    

Mardin ilinde bulunan en görkemli konağın sahibi Alikan Aişireti.Türkiyenin en bilindik,saygın ve kalabalık aşiretlerinden biridir.Yaptıkları işler, endindikleri sayısız düşmanlar, aile ilişkileri ve zenginlikleri ile kendilerinden söz etdirirdiler.Alikan Aşiretinin Reisi Halis Ağa ve Esma Hanımın beşi erkek biri kız olmak üzere altı evladı vardır. Aşiretin varisi olarak görülen Aras Demirkan ve kardeşleri Ateş, Çağan, Kuzey, Baran ve Azra Demirkan. Aras Demirkan dendiği zaman akla her zaman yaşanan her hangi kötü bir olay gelirken Ateş ve Baran Demirkan çoğu zaman onu böyle olaylardan kurtaran kardeşler olmaktadır. Kuzey Demirkan kardeşlerine göre insanlara olan mesafeli tavrı ve ciddiyeti ile tanınan kardeşdir. Çağan Demirkan çoğu zaman sakin tavırlarıyla bilinsede öyle değildir. Azra Demirkan ailenin tek kızı abileri tarafından prenses olarak görülen ve korumacı bir Ortamda yetiştirilen kardeşdir.Kardeşler arasında sıkı bir bağ olmasıyla birlikde tek birine zarar gelse ortalık alev alacaktır.

Yazın girmesine günler kalmışken Demirkan Kardeşleri bu günde beladan uzak duramamıştı. Akşam saat 11 civarlarında Mardin Karakolu yine Demirkan Kardeşleri misafir ediyordu ve tabiki yine yalnız değillerdi. Alikan Aşiretinin adeta soğuk bir savaş içerisinde olduğu Celali Aşiretine mensub olan üç kardeş:Atakan,Sarp ve Barın Kandemir onlarla birlikde burada bulunmaktaydı. İkili grup arasında tehtid dolu bakışmalar ve arada memurlar tarafından engellenen saldırı denemeleri sürerken olaya karışmayan tek kişi olan Çağan abisinin aradığı telefonunu onuncu çalışında açmayı başarmıştı çünki kendisi olay sırasında uyumakla meşguldü. Kendisinin öğrendiğine göre karakolda bulunma sebepleri yine aynıydı silahlı çatışma yaralanma olmasada anlaşamayan ikili arasında çıkan kavga sonradan yine silahlı çatışmaya dönmüş soluğu yine karakolda almışlardı. Kendisini bir anda Karakolda bulan Çağan abilerini kurtarmak için çabalarken onlar ikinci evleri haline gelen nezaretanede beklemekteydiler. Arasın isteğiyle instegram gruplarına olay bilgilendirmesi mesajı atmıştı.

8 Saat Önceye Işınlanıyoruz...

5 Haziran Günü farklı şehirlerden kız Mardine doğru farklı saatlerde yola çıktı:Asel Karahan,Asena Güneş, Helen Kaya, Asya Korkmaz, Melis Yıldız, Almila Sancak.

Saatler süren yorucu bir yolculuğun ardından Mardinde önceden belirledikleri bir mekanda buluşan kız grubumuz Asya Hanımın ayarladığı arabaya binmiş Mardin şehrinin iç sokaklarına doğru yola çıkmışlardı. Bu seyahet için aylar önceden plan yapmaya başlayan ekip kusursuz bir iş çıkarmıştı.Tabiki Mardine gelmelerinin ilk sebebi buluşmak ve gezmek olsada ikinci bir sebepleri daha vardı. Sosyal medya üzerinden tanışan arkadaş grubunun buluşmak için Mardini seçmelerinin ikinci sebebi Demirkan Kardeşlerdi. Arasın kurduğu bir grup sonucu tanışan ekip zaman içerisinde ayrılmaz olmuşdu. İşte ilk buluşmaları tam bu gün gerçekleşmişti. Bir araya gelen kızların planın ikinci kısmı kardeşlere büyük bir süpriz yapmaktı. Tabiki Demirkan Kardeşlerin bu olanların hiç birinden haberi yoktu. Ne kızlar kardeşlerin karakolda olduğundan haberdardı ne de kardeşler kısa süre sonra hayatları boyunca unutmayacakları bir an yaşayacaklarından haberdardı. Demirkan kardeşleriyle ilgili gerekli her bildigi kızlara yetiştiren kız kardeşleri Azra(Diğer adıyla Arıza) sayesinde ev adresleride öğrenilmişti.

Güzeller Kulisi Diye Bileceğimiz Araba...

Çalan şarkıya eşlik ediyor aynı zamanda kardeşlerin vereceği tepkilerle ilgili tartışıyorlardı. Asel Arası gördüğünde ona ne şekillerde yavşayacağını ve ona neler yapacağını anlatırken Almilaysa heyecanlı bir şekilde Çağana söyleyeceği cümlelerle ve atacağı triplerle ilgili spoiler verirken Helen ve Asenaysa onları görecek olmanın heyecanı içerisindeydi. Asyaysa fotoraf makinesini hazırlamış sonrasında her biriyle uğraşa bileceği anların fotoqrafın çekmek için hazır bekliyordu. Tabi o da abisi Arası göreceği için ayrı bir heyecanlıydı. Kızların tatlı sohbetini telefonlarına aynı anda gelen bildirim sesi bölmüştü. Telefonunu eline alan Asya instegrama girmiş CHU grubuna düşen mesajı açmıştı ekrana bir kaç saniye baktıkdan sonra yüksek sesle tepki göstermişti. "NE! Dedem,ayakabı terliği, tuvalet terliği ve parmak arası terlik mi?" Dedi Asya bir anda telefonundaki mesajı okudukdan sonra. Şoför dahil bütün kızlar Asyaya baktığında kızların gözleri endişeyle bakarken Şoför kızların akıl sağlığını ve nereye düştüğünü sorguluyordu. Kızların içindeki endişe Asyanın tepkileriyle artarken korku dolu bir kaç saniyenin ardından aksyon yaratdığına emin olan Asya gülümsedi "Yine karakola düşmüşler" Kızlar rahat bir şekilde tutdukları nefeslerini bıraktığında Asena tatlı bir sinirle "Zarar gördüler sandım lan öyle söylenir mi?" Kahkahalar arabanın içini doldurduğunda şok içinde kalan şoförün yüz kızartıcı kısık sesli küfürleri duyuldu."Ne o hemstr katilleri için biraz endişelenin istedim suç mu?" Diye gülerek kendisini açıkladığı sırada Almila çantasını kafasına geçirdi.  Melisin sorusu bu tartışmaya son verdi "Peki ya şimdi ne yapıyoruz evde değiller"Kızlar arasında oluşan bir kaç dakikalık sesizlik sonrası Asel Arızayı araya bileceklerini hatırlayarak onu aramıştı kısa sürede yapılan plana göre Arıza evdeydi onun yanına gidecek ve Demirkan Kardeşleri bekleyeceklerdi. Bu konuşmadan yaklaşık 10 dk sonra araba büyük iki katlı bir evin önünde durmuştu Arızanın anlatdığına göre bu ev Arasa aitdi ve kardeşler yılın çoğu zamanını burada geçirirdi.Evin önünde duran arabayı ilk karşılayan uzun boylu,yapılı bir adam ve Azraydı. Kızları gören Azra hepsine tek-tek sarılmıştı içeri girip salona yerleşen ekibin bu günlük son işi Demirkan Kardeşlerdi.Kısa bir sohbetin ardından Azra heyecanla ellerini çıpmıştı "Abimler sizi görünce ne yapar acaba çok merak ediyorum ben ya nerde kaldı bunlar" dediği sırada Almila çoktan Çağanın numarasını tuşlamıştı kısa bir konuşmanın ardından Almila ayağa kalkmıştı "Tamam geliyorlar yaklaşık 5 dakika dedi hazırmıyız?"Kızların bir kaç dakika süren heyecan dolu bekleyişi sırasında yerinde duramayan kişi Azra olmuştu neler olacağını çok merak ediyordu. Zil sesinin duyulmasıyla Azra koşarak kapıyı açmıştı "Abi hoş geldiniz!"diyerek kapıyı açtığında kenara çekilmişti karşılarındaki görüntü sonucu şoka uğrayan Demirkan kardeşler bir süre baka kalmıştı tabi bu sırada Asya bir çok fotoraf çekmişti. Asırın Aseli gördüğünde inanamayan bakışları Ateşin Kuzeye çarpması ve Baranın Helene olan hayran bakışları sonucu açık kalan çeneside bu karelere yansıyan görüntülerdendir. Bir kaç dakika süren iki taraflı bakışmalar sırasında bulundukları anın gerçekliğini sorgulayan erkekler ve tatlı bir heyecan içinde olan kızlarımızın yaşadığı bu anı bozan Arıza olmuştu "Böyle daha çok bekleyecek misiniz?" Bu cümlenin ardından olayın gerçekliğinden emin olan çocuklar bir kaç küfür savurmuştu "Biz ne yaşıyoruz lan?" Aras sorusuna cevap alamadan boynuna sarılan Asel sayesinde herkes kendisine gelmişti Aras hariç o Aselle meşguldü. Asya her ikisinin aylar boyunca hayalini kurduğu bu anı fotoraflamıştı "Dedeciğim bu fotorafları çok beğeneceksin"  Arasın ardından diğer kardeşlerde uğradıkları şok sonrası kendilerine gelirken yarım saate yakın bir süre boyunca bir hasret giderme merasimi yaşanmıştı bu sırada Azra ve Asya asla boş durmamıştı.

BilinmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin