Новш гэж энэ бичлэгийг чинь би бас үзэх ёстой юу?
Зүгээр үзээдэх хариугүй тавих нь... *хүндээр амьсгалах*
Заавал надтай цуг үзэх шаардлага байсан юм уу?Чамтай үзвэл гоё байдаг юм.
Үён амандаа хараал урсгасаар л...Сан хажуудаа байгаа залуугийнхаа зүг харан нөгөөхөө хөдөлгөв.
Үён их л сэжиглэсэн аястай царай нь миний доодох руу харна.
Сан Үён руу очоод чи үргэлжлүүл гэж амных нь зүг нөгөөхөө аваачлаа.
Үён их л уурласан аястай "Би ямар чамайг хангадаг бие үнэлэгч үү?"
Сан: Одоо хөхөөд өгчихвөл шөнө өрөөнд чинь очихгүй ээ. Эсвэл шөнө ирүүлэхийг хүсвэл одоо ингэхгүй байсан ч болно.
Шөнө ирэхгүй гэсэн ч заавал ирж л таарах болохоор Үён хөдөлсөнгүй.
Сан: Новш гэж чи дуртай биз дээ.
Үён: Хэн дуртай гэж!!!
Сан: Чи минийхийг хөхдөг л биз дээ? Одоо яачаад байгаа юм.
Үён: Хүссэндээ хөхдөг гэж бодоо юу?
Сан амандаа хараал урсгасаар нөгөөхөө барин угаалгын өрөөний зүг явав.
Үён түүнийг шөнө дунд орж ирж битгий ноолоосой л гэж хүснэ. Саны арга гэвэл Үёны хамаг сэрлийг өдөөж байж өөрийнхөө эрхшээлд оруулдаг.
Сан сүүлийн үед Үёнтой унтах гэж оролддог болсон нь Үёнд огт таалагдахгүй байлаа.
Сан найзуудтайгаа зугаацаж шөнө дунд гэртээ ирэн Үёны хаалгыг таттал түгжээтэй байлаа. Муу бяцхан чөтгөр!!!
Сан ямар ч аргагүй болоод өөрийхөө өрөөний зүг хүндхэн алхана.
~Маргааш өглөө~
Гэр бүлээрээ хооллох бөгөөд Сан ч аавдаа нилээн зэмлүүлэв.
Саны аав гэх хүн түүнийг загнахдаа үргэлж хойд дүүтэй нь харьцуулж уурыг нь улам их хүргэдэг.
Сан загнуулсан өдрөө Үёныг зүгээр өнгөрөөдэггүй. Үргэлж л дургүй бас хүсээгүй зүйлийг нь хүчээр хийдэг.
Үён хэрвээ энэ талаар эцэг эхдээ дуулгавал Саны гарт үхнэ гэдгээ сайн мэддэг болохоор ам нээдэггүй байлаа.
Сан доош харан гэмшсэн мэт суух ч хөлөөрөө өөр зүйлд анхаарлаа хандуулчихсан Үёныг өдөн суув.
Үён түүний хөлийг өшиглөсөн ч тэр улам л хөлөө урагш сунгана.
Саны өдөөлтөд Үёны жаал хатуурч эхлэх бол Сан үүнийг л хүссэн мэт хийж буй үйлдэлээ зогсоогоод хоолоо идэж эхлэв.
Үён ширээнд хамгийн сүүлд үлдэх бөгөөд эцэг эхийгээ өрөөнөөс гарахыг сайтар хүлээн суух бөгөөд гарахаар нь босон өрөө рүүгээ ортол Чүэ Сан түүний орон дээр хэвтэж байлаа
Үён: Бос!!!
Сан: Чадахгүй нь дээ.
Чүэ Сан миний орон дээрээс наад халтар өгзөгөө аваад зайлж үз!!!
Сан улам л тухлан хэвтэх бөгөөд "Энэ юу нь дэвтэр вэ?" гэж хэлээд нэг хуучирсан тэмдэглэлийн дэвтэрийг дээш өргөв.
Үён сандран гялс "Миний юманд битгий зөвшөөрөлгүй хүр Чүэ Сан" гэж булааж аваад шургуулганд хийх бол Сан энэ агшиныг ашиглан түүнийг ор руу түлхэж дээр нь гарч суун Үёны хоёр гарыг нь чанга атгаад ёжтой инээмсэглэнэ.
Үён: Хараал ид гэж миний дээрээс бос Чүэ Сан.
Сан түүний хүзүүнээс зөөлөн бөгөөд ялдам үнсэж түүнийг таалж эхлэв.
Харин Үён түүнээс гараа тавиулахыг л хүснэ.
Сан хүзүүнээс нь үнсэж байхдаа зөөлөн хазлав. Үён чангаар "Боль Чүэ Сан" гэж ахин хэлэх бол Сан түүний контролыг гартаа атган түүнийг бэлхүүсээр нь өөр рүүгээ наан хүзүүнээс доош шунаглан үнсэх бөгөөд түүний чийглэг уруулыг хүчтэй гэгч нь үнсэв.
Үён түүнийг тоохгүй мэт байхыг харсан Сан их л бухимдангуй хоолойгоор "Юу вэ? Хүсэхээ байчихсан юм уу?" гэж асуулаа.
Үён : Нэг зүйлээ олон дахин хүсээгүй байхад давтаад байвал хэн л хүсэв гэж?
Сан яг уурлах гэж байсан ч доош хартал Үёны доодох гантайтал боссон байлаа.
Сан: Чи намайг хуурсан ч доодох чинь бол хуурч чадахгүй шүү.
Сан Үёны дотуур өмдийг доошлуулан түүнийхийг амандаа хийн хөдөлгөж эхлэв.
Үён авиа гаргахгүйг хичээн амаа жимийх бол Сан улам л түүнийг өдөж хүчтэй сорж угаас нь чанга атгана.
Үён: Ёоо новш гэж Сание
Үён дээш харан уруулаа хазлах бол Сан түүнийхийг уг хүртэл нь амандаа хийгээд хөдөлгөнө.
Үён Саны аманд тавих үед Сан түүний шингэнийг залгиад ахин амандаа хийж хөхөж эхлэв.
Үён дээш харан нүдээ аньж дэвсгэрээс чанга зууран хэвтэх бөгөөд Сан ажлаа дуусгачихаад баяртай нь аргагүй "Сайн байлаа жаалаа" гэж хэлээд өрөөнөөс нь гарав.
20 vote хүрвэл дараагийн хэсэг орно
YOU ARE READING
TOXIC RELATIONSHIP
RomanceHey my stepbro одоо миний хүссэн зүйлийг хийж өгвөл өнөө шөнө чамайг тамлахгүй ээ амлъя...🥵🔞