Сан эцэг эхийнхээ байхгүй байгаа үеийг ашиглан хөгжилдөхөөр найзуудыгаа гэртээ дагуулж ирэв.
Хойд ахын маань найзууд тэднийг хорьж цагдах хүн байхгүй гэсэн шиг ирсэн даруйдаа үймэлдэн маш их чимээ гаргаснаар тэвчээр алдан би тэдний зүг очин бага зэрэг чимээгүй байхыг шаардахад түүний найзууд намайг "Жижигхэн Чүэ ноён уу даа?" гэж шоглон ёжтой нь аргагүй инээхэд Сан сууж байсан буйдангаасаа огцом босон миний гарнаас чанга атган найзуудаасаа хэсэг холдож бухимдалтай нь аргагүй " Ганц удаа хараагүй юм шиг царайл" гэж хэлээд намайг ганц үгч дуугарч амжаагүй байхад найзууд руугаа явав.
Саяны явдлаас болоод дахин доош буухыг хүсээгүй ч гэдэс хонхолзож байсан учраас аргагүйн эрхэнд гал тогооны өрөө рүү ороход хойд ахын маань найз болох өндөр залуу зогсож байхыг хараад хоолойгоо бага зэрэг засан "Энд юу хийж байгаа юм бэ?" гэж асуухад тэр инээмсэглээд "Манай хэд өлсөөд тэгээд би идэх юм хайж байсан юм аа." гэж хариулахад би түүнийг холдож өгөхийг хүсээд хөнгөн зууш бэлтгэж өгөөд хөргөгчид уух зүйлс байгаа гэдгийг хэлээд буцан явах гэтэл өндөр залуу надаас "зууш зөөхөд туслаач" гэж гуйв. Би түүнийг дотроо ямар залхуу новш вэ? гэж бодсон ч цуг зөөлцлөө. Бид хамтдаа залуусын байгаа өрөө рүү хамт орцгоов.Залуус бидэнд талархан амаа олохгүй идэх бол харин Сан их л дургүйцсэн бололтой. Намайг гарахыг хүслээ.
Би түүнийг яагаад надад ингэж хүйтэн хандаад байгааг ерөөсөө ойлгохгүй байлаа. Би түүний үгэнд орж зууш бэлтгэхийн тулд буулгачихсан гал тогоогоо цэгцэлэхээр доош буулаа.
Амрахаар дээш өрөө рүүгээ мацаж явах үед Минги гэх залуу хавчигнасаар "хариугүй дусаах нь" гэж хэлээд нойлын өрөө асуухад түүний байгаа байдал инээдтэй санагдаж байсан ч тэвчсээр нойлын өрөөг зааж өгчихөөд эргэж хартал Сан их л ууртай над руу харж байв. Би түүний өмнө ямар буруу зүйл хийчихсэнээ бодоод бодоод олсонгүй.
Биднийг нэг нэг рүүгээ ширтэлцэж байхад түүний хойноос найзууд нь цуг тоглоом тоглохыг хүсэж буй талаараа хэлэхэд Сан доор playstation байгаа гэж хэлэв.
Би өөрийн дуртай тоглоомоо тоглон суухад Хунжүн бас тогломоор санагдсан бололтой нэг гар аван миний хажууд суун тоглож эхлэв.
Тэр намайг бодвол энэ тоглоомдоо мастер зэрэгтэй байсан бөгөөд удаан хугацааны турш тоглоогүйгээ хэлнэ.
Би түүнийг ялах гэж улайрсан боловч тэр намайг ялсаар л.
Би түүний мөр лүү зөөлөн цохиод ганц удаа ялагдчих л даа гэж хэлэхэд тэр инээмсэглэв. Сан биднийг удаан харсаар эцэст нь тэвчээр алдсан бололтой.
Сан бүх найзуудыгаа гаргачхаад надтай хамт үлдэв. Түүний харц үнэхээр аймшигтай байсан. Тэр над руу ирээд намайг үгээр идэж эхэлсэн.
Тэр миний тоглож байсан гарыг булааж авч газар шууд дэвсэлсэн мөн миний гарнаас татан босгоод маш чанга дуугаар "Новш гэж зүгээр өрөөндөө байж байхгүй ,юунд бууж ирж байгаа юм бэ?" гэж уурлав.
Би ихэд гомдлонгуй харцаар түүн рүү харан "Яаж байгаа юм? би найзуудтай чинь ойртохоор яачаад байгаа юм?" гэж асуухад Сан уурласандаа үгээр хэлэмгүй хүйтэн харцаар над руу харан "Тэд чамд таалагджээ, 3 топ 1 боттом бодсон чинь инээд хүрчихлээ" гэж тоомжиргүй хэлээд өөрийн хамгийн хайртай хар хүрэмээ өмсөн найзуудынхаа хойноос гарав.
Сан өөрийн ард зогсон үлдэх Үёныг дөнгөж саяхан хэлсэн тоомжиргүй үг нь түүнийг маш ихээр өвтгөж буйг мэдсэнгүй. Үён өөрөө ч түүний хэлсэн ганц өгүүлбэрт яагаад ингэтлээ их эмзэглээд байгаагаа ойлгохгүй байв.
Сан оройжингоо найзуудтайгаа зугаацсаар шөнө дунд Үёны өрөөний цонхоор орж ирэхэд Үён өрөөндөө байсангүйд бага зэрэг гайхшран эцэг эхийгээ ирчихсэн юм байх гэж бодсоор дүүгийнхээ өрөөнөөс чимээгүйхэн гараад цааш өөрийн өрөө рүүгээ зөөлнөөр гэтэж байтал урдаас нь усанд орсон бололтой бүсэлхийгээ алчуураар боосон бяцхан залуутай таарав.
Сан хэсэг чимээгүй болж түүний нүд рүү ширтэн тэд хэсэг ширтэлтэн зогсов. Сан дүүгийнхээ хажуугаар зөрөх үедээ өгзөг рүү нь алгадаж орхив.
Үён түүний үйлдэлд цочсон бололтой "Новш гэж битгий аав ээжийг байхад ингэж байгаач Чүэ Сан" гэж дургуйцсээр хэлэх бол Сан ёжтой инээмсэглэн хэлээрээ уруулаа түлхээд "Өнөөдөр чи азтай байлаа хонгор минь" гэж хэлэн vink гаргаад өрөө рүүгээ оров.
Харин Үён хойд ахынхаа хийсэн новшийн үйлдлүүдийг бодоод галзуурах шахам уур нь хүрч байв.
20 vote бас хурдан оруулах болно ❤
YOU ARE READING
TOXIC RELATIONSHIP
RomanceHey my stepbro одоо миний хүссэн зүйлийг хийж өгвөл өнөө шөнө чамайг тамлахгүй ээ амлъя...🥵🔞