Сан гэртээ тогтохгүй байгаагаас болж аав түүнийг гэрийн хорионд оруулсан.
Түүний гэртээ байх нь эцэг эхэд маань сайхан байгаа ч надад сайхан байсангүй . Учир нь хойд ах маань намайг хэзээ ч тайван байлгахгүй гэдгийг мэдэж байсан болохоор би бүжгийн дугуйланд бүртгүүлсэн. Түүнээс хэдэн цаг ч болов ангид байхыг хүссэндээ л...
Гэртээ очихыг хүсэхгүй болтол Сан намайг зовоодог. Хүсээгүй байхад л алив ганц удаа гэж тэлээгээ султгасаар ирдэг.Бид хоёр унтахаас бусдыг бүгдийг л хийсэн. Гэхдээ зөвхөн түүний хүслээр л...
Түүнийг "Миний өрөөнд дураараа битгий л орж ирээсэй" гэж хүсдэг болчихсон. Миний хамгийн том айдас бол Чүэ Сан. Дураараа орж ирээд хүчээр миний хүсэхгүй байгаа зүйлсийг хийлгэдэг.
Миний Саны тухай муухай бодлуудыг арчиж өгөх хүн байдаг ч болоосой гэж бодож явтал аз ч гэмээр юм уу? Тохиолдлоор миний бүртгүүлсэн бүжгийн дугуйланд яг л миний сонирхолын залуу явдаг болж таарсан. Бурхан намайг арай ч мартаагүй байгаад талархах шиг.
Дугуйланд очихдрр тэр царайлаг залуутай танилцлаа.Түүнийг Хван Хёнжин гэдэг. Тэр яг л миний сонирхол мөн миний краш.
Бид нилээд хөдөлгөөн давтаад амраад суух үед Хёнжин биднийг хөгжөөх гэж дандаа хөгжилтэй зүйлс ярьдаг. Харин би түүнийг сонсоод бага ч болов аз жаргал мэдэрдэг.
Би анги дээр байхдаа зөрүүд хойд ахынхаа талаар биш шинэхэн крашынхаа талаар л бодмоор байна.
Би түүнтэй хамт гадуур алхахыг хүсэхэд тэр шууд л зөвшөөрсөн. Бид хамтдаа хотын төвөөр алхангаа гоё амттай зүйлс авч идсэн. Яг л бяцхан болзоо мэт. Тэр намайг гэрт хүргэж өгөөд буцсан. Аргагүй л мэдрэмжтэй залуу шүү .
Түүнийг хойноос гараа даллаад зогсож байх үед мөрөнд минь хэн нэгэн хүрэх үед би цочин хойш эргэн харахад Чүэ Сан зогсож байлаа.
Сан миний шинэхэн крашын талаар асуухад би зүгээр л манай ангийн хүүхэд гээд хэлчихсэн. Саны харц их аймшигтай байсан болохоор түүнд худал хэлчихсэн. Хэрвээ миний сонирхдог залуу гэдгийг хойд ах маань мэдсэн бол шууд намайг цохиод авах байсан байх.
•Маргааш•
Би сургууль руугаа яаран явах бол хойд ах маань намайг үл тоомсорлож "Хэзээ нэг сургууль руугаа яардаг болчихсон юм , ямар онц сурдаг биш дээ" гэж намайг үгээрээ иднэ.
Ямар ч үед хүн доромжлох бэлэн үгтэй. Яаж ийм байж болдог юм бэ? Чүэ Сан.
Гэнэт гэрийн хонх дуугарч би доош буухад Хёнжин үүдэнд ирчихсэн хүлээж байв. Түүнийг харахаар би яаран гүйлээ. Тэгтэл Чүэ Сан бид хоёрыг харсанаа уурсан Хёнжин руу их л ширүүн харчихаад намайг мөрлөн машиныхаа түлхүүрээ аван гаргаж ирсэнээ тамхи зуугаад Хёнжин руу галаа шидээд асааж өгөхийг хүслээ. Краш маань ахын тамхийг асааж өгтөл Сан тамхиа хэд сороод шууд л түүний цамц руу нь нааж унтраагаад "Ганц цамцны мөнгөтэй л байлгүй дээ" гэж хэлэн машинаа унаад алга болов.
Миний уур хүрээд галзуурах шахахад Хёнжин харин ямар ч царайны хувирал үзүүлээгүй харин ч намайг тайвшруулан "Одоо замдаа ахиад нэг цамц худалдаад авчихъя" гэж хэлсэн.
Үдээс хойш хичээл тараад Хёнжин намайг хүргээд өгье гэсэн ч би татгалзан такси барьсан. Сан новш түүнийг яаж ч магадгүй болохоор крашыгаа гэмтээлгэхийг хүсээгүй.
Гэрт иртэл адгийн хойд ах маань байсангүй. Тэр шөнө дунд шал согтуу орж ирээд ааваас хэд хайрын шанаа аваад юу ч хэлэлгүй над руу харахчгүй дээш гарсан.
Харин хойноос нь аав хараасаар л...
Би түүний араас дээш гарч хаалгыг нь тогштол тэд над руу "Зүгээр зайл" гэж хашгичсан.
Би өрөөндөө ороод өөрийгөө юу буруу хийсэнээ бодоод бодоод олоогүй.
Шөнө дунд хаалганы чийхрах дуу чихэнд сонстов. Тэр миний өрөө рүү орж ирээд миний өгзөгнөөс базалж мөрнөөс минь чанга атгахад маш их өвдөлт мэдрэгдэв.
Намайг унтсан байх гэж бодоод хажууд гар хангалга хийж эхэлсэн. Түүний амьсгал миний чихэнд хэтэрхий чанга сонстож байсан болохоор би хэсэгтээ унтаж чадаагүй.
Удалгүй гуяны минь завсар том жаалаа оруулаад хөдөлгөж эхэлсэн. Хараал идсэн түүний амьсгал намайг хачин болгож байв.
Тэр гэнэт л миний толгойн доогуур өөрийн гараа оруулан хүзүүг минь боох аядан гуяны минь завсар жаалаа хөдөлгөнө.
Миний амьсгал боогдож эхлэх үед би түүний гар руу хүчтэй цохьлоо.
Тэр хийж байсан үйлдэлээ зогсоогоод "Хараал ид сэрэхгүй байхгүй яасан юм бэ? Яг тавих гэж байхад гэж хэлээд эрхтэнээ бариад өрөөнөөс гарлаа.
Би удалгүй нойрондоо дийлдээд унтаад өгсөн. Харин өглөө сэрэхэд тэр миний хажууд хэвтэж байсан. Муу гаж донтон.
Тэр маргааш өглөө утсаар ярьж нэг хүн рүү залгасан. Тун удалгүй хаалгаар надтай ойролцоо өндөртэй нэгэн залуу орж ирсэнээ шууд "Сание хонгор минь , энэ танайх байх нь ээ чамайгаа зөндөө саналаа" гээд тэр 2 эцэг эх маань байхад л нялуурч байв.
Энэ байдал нь надад үнэхээр эвгүй санагдана. Тэр залуу миний хажуугаар зөрөхдөө "Чамайг хэн гэдэг юм бэ? Намайг Жимин гэдэг үүнээс хойш намайг бас ахаа гэж дуудаж байгаарай" гэж хэлэн над руу гараа сарвайж байтал Сан түүнийг яаруулан өрөө рүүгээ дагуулан орлоо.
20 vote unsey ❤
YOU ARE READING
TOXIC RELATIONSHIP
RomanceHey my stepbro одоо миний хүссэн зүйлийг хийж өгвөл өнөө шөнө чамайг тамлахгүй ээ амлъя...🥵🔞