POV EMMA
Liv loopt met Max zijn familie naar de uitgang..
Ze zeggen niks tegen me..
Waarschijnlijk ligt max te slapen...
Ik val in slaap..
En droom..
Het komt allemaal goed met max..
Hij is alleen erg gewond en dan , dan wordt hij wakker..
En ik snap wel dat ze mij dan nooit zullen vergeven , maar zolang max in leven blijft..Opeens voel ik een klein kneepjes in mijn arm..
Het is een verpleegster.
Emma.. Max is dood.. Zucht ze.
Nee.. Dit kan niet.. Ik begin te huilen..Het is allemaal mijn schuld..
Ik ga naar huis..
Als ik op school ben ga ik meteen naar huis..
Ik vertel de andere alles..
Ik bel mijn moeder op..
Mam haal me op er is iets ergs gebeurd en ik wil hier even niet meer zijn..
Als ik eenmaal bij mijn moeder in de auto zit onderweg naar het dorp. Begin ik te huilen.
Ik vertel mijn moeder alles..Ik bel meteen Thomas op.. Dat is mijn beste vriend uit mijn dorp..
Als hij opneemt klinkt hij boos..Emma waarom negeer je me de hele tijd.. Op school had ik je al vaak gebeld en die Roy van je is niks ik heb je al lang niet gesproken en je neemt gewoon niet op..
Doeii Emma.
En Thomas hangt op..Er komt gelijk weer een golf van tranen aan..
Mijn moeder merkt het en stopt de auto.
Nee nee rij maar door mam..Als we aankomen ren ik meteen naar mijn kamer..
Wat heb ik het hier gemist...Later in de vond komt mijn moeder naar boven.
Ze klopt aan..
Nee mam nu niet..
Mijn moeder duwt iets onder mijn deur door..
Ik pak het..
Het is een krant.Het hoofd artikel is max..
Ik sta er op met liv Roy en max.. Bij het gevecht..
*de 17 jarige max is om het leven gekomen bij een gevecht, het ging om de liefde van zijn meisje en uit jaloezie, max werd de meiden ontnomen als: Liv Haar Vriendje en Emma Haar Beste Vriend..Roy zit Momenteel in de gevangenis.. En krijgt binnekort te horen Hoelaat zijn cel straf wordt..
Meer hierover is te vinden op internet..*Ik slik alle woorden door.
En val huilend in slaap..De volgende ochtend wordt ik wakker van de deurbel.
Ik open hem, en kijk recht in het gezicht van Thomas.
Thomas? Ik barst meteen in huilen uit.
Thomas duwt me in zijn armen
Het voelt fijn dat hij bij me is.We gaan naar mijn kamer en ik vertel hem alles..
Hij is erg lief voor me.Kom mee Emma we gaan nu naar de film!
Ik kijk hem verbaasd aan.
Het is goed voor je knipoogt hij.Na de film verteld Thomas dat hij moet gaan.
Hij geeft me een knuffel en een kus en loopt weg.Als ik thuis ben Brengt mijn moeder me naar school terug.
Ik ga loop richting mijn huis..
Emma alles oke?
Ik draai me om en zie Rowan staan..
Jij was de laatste die ik hier had verwacht.. ?? Antwoord ik.
Je was mijn date en toen moest ik je dumpen..
Weet ik maar dat betekent niet dat ik er niet voor je mag zijn knipoogt hij naar me.
We praten wat bij en dan vertrek ik.Als ik aankom bij het huis schrik ik.
Verassing!! Het hele huis is Al af.. Het is zo mooi geworden..
Ik knuffel iedereen en voel me al wat beter..
Liv komt aangelopen.
Ze ziet er boos uit..
Aii..Als ik haar ooit nog terug wil..
Moet ik een punt achter Roy en mij zetten..Op naar de gevangenis..
JE LEEST
Room mates
Fiksi RemajaEmma is klaar met school, ze mag studeren. Ze heeft er al zo lang op gewacht! Haar beste vriendin liv zit al een jaar op Emma Haar Toekomstige school. Liv had haar al verteld dat ze een grote kamer krijgt. En een room mate. Emma heeft zich er zo op...