POV EMMA
Ik Spring Van bed en ga naar buiten.
Even tot rust komen..
Ik loop naar de tuin.
Ik loop zo diep mogelijk in het bos en ga op een bankje zitten.
Er is hier niemand.. Lekker rustig, dat heb ik wel even nodig.Opeens hoor ik een geluid.. Het klinkt als gehuil..?
Ik kijk om me heen..
Ik sta op en volg het geluid..
Ik kom aan bij een meisje.Uhh Heii Gaat Alles Goed..? Vraag ik bezorgd
Ohh uh ja hoor.. Zegt het meisje met een zielig stemmetje.
Daar kan ik dus niet tegen dus ik ga naast haar zitten.Ik ben Emma en jij..? Vraag ik lief.
Ik ben Amanda zegt ze zo lief mogelijk terug.
Wat is er gebeurd ? Waarom die tranen ? Vraag ik alweer bezorgd.
Noujahh.. Ik ben uit mijn groep gezet.. Ik hoorde bij de cheerleaders en ja ik deed niks maar toch heeft Fayth me eruit gegooid en toen ging ik naar de populaire maar die lieten me niet toe.. En ik wil niet bij de nerds.. Dus nu ben ik een buiten staander.. Snikt Amanda
Ik schrik.
Uhh een buiten staander ?? ..
Tja.. Dan hoor je bij niemand zucht Amanda.
Maar... Waar moet je dan slapen ?? Vraag ik bezorgd.
Noujahh ik moet bij iemand toegelaten worden.. Maar de populaire en de cheerleaders enzo doen dat niet.. En bik de nerds... Aii da wil ik niet..
Dus dan wordt het het vrij staande huis.. Denk ik zucht Amanda.Aii.. Weetje wat Amanda ik slaap Vanacht wel bij jou glimlach ik.
WoW.. Weetje dat wel zeker?.. Vraagt Amanda
Ja hoowr geen probleem knip oog ik.
Samen lopen we naar het huis.
We gaan naar binnen..
Aii het is wel erg stoffig hea.. Zucht Amanda.Tja niks aan te doen hea antwoord ik.
Kom er is vast wel een slaap plek waar we opzich nog wel kunnen overnachten..
We lopen de trap op, de trap kraakt en breekt.
Aai!! Gillen we.
Dat wordt ooit wel gerepareerd.. Samen lopen we verder naar boven.
Het is heel groot.. We lopen door de gang.
We openen een deur en lopen de slaapkamer binnen.
Het is erg stoffig, en een puinhoop.
Maar er staan 2 bedden! Wel heel stoffig Maarja..Zo hier kunnen we slapen!
Uhh Emma.. Het ziet er niet echt.. Tja.. Uit.. Zucht Amanda
He maak je geen zorgen je hoeft hier niet alleen te slapen! Stel ik haar gerust.
Ik loop naar de bedden en stof ze een beetje af.Oke Amanda verken het huis hier maar ik maak de bedden wel een beetje klaar lach ik.
Amanda knikt en loopt weg..
Hmm..
JE LEEST
Room mates
Fiksi RemajaEmma is klaar met school, ze mag studeren. Ze heeft er al zo lang op gewacht! Haar beste vriendin liv zit al een jaar op Emma Haar Toekomstige school. Liv had haar al verteld dat ze een grote kamer krijgt. En een room mate. Emma heeft zich er zo op...