POV EMMA
Liv is weer naar haar kamer.
Ik en Roy kijken samen tv..
Het zet me wel tot denken.. Wat liv net zei.
Komt wel goed.. Stel ik mezelf gerust.
*tringg*berichtje
Ik open m'n mobiel..
(Jennifer) Haaii Emma.. Nou , kom ff naar de populaire.. Er is een grote school verandering! Yaayy
(Emma) Okayy ik kom..
Ik ga naar de populaire..
Heii Emma.. Zucht Jennifer.
Oke we hebben goed nieuws!! De school gaat veranderen!
Het wordt uit gebouwd en elke groep heeft een eigen huis met kamers!! Ieieiieieieiieieeieeieieiei
Dus.. De huizen zijn er volgende week als school begint..
En je zit bij de gene waarbij je nu zit in de kamer in ons nieuwe huis! Want ja jullie zijn populair dus moeten bij elkaar zucht... Maarja..
Iedere groep heeft dus een eigen huis! Dus nu wonen we samen !!! Roept Jennifer(Aii nu woon ik dus samen met alle populaire mensen O.o)
Dit wordt nog wel eens wat..Oke wij mogen dus nu ons huis opknappen !! Haal Roy! We gaan beginnen!
Oke Jennifer...
Ik ren naar Roy.
Ik vertel alles.Samen lopen we terug..
We volgen de populaire naar ons huis..Het is heel groot..
En mooi..
We geloven onse ogen niet..
Het is nu ons huis.
We gaan naar binnen.
Iedereen krijgt een kamer.Ik en Roy gaan naar binnen.
We mogen het naar onze eigen smaak inrichten.
Aan de slag!Iedereen is hard bezig.
Er zijn in middels al 3 dagen voorbij..
Het resultaat is super mooi!
Dit wordt een leuk jaar! Roepen de populaire.
Morgen mogen we verhuizen naar ons nieuwe huis.
Elke groep heeft zijn eigen huis.
Ik ben benieuwd hoe die van iedereen eruitziet..
Want iedereen heeft zijn eigen smaak..Ik loop naar buiten, en ga door de straat van alle huizen..
Ik kom aan bij de cheerleaders, ook een mooi huis..
Ik loop langs de voetballers, natuurlijk.. Voetbal veld, echt een jongens huis haha.
De emo's Aii.. Zwart..
De nerds.. Wajow! T lijkt wel een grote bibliotheek omgebouwd in een huis..
De techno nerds.. Jep.. Een technisch huis.. Niks anders verwacht..En aan het einde.. Een leegstaand huis..? Er is dus nog geen groep..
Nachjahh boeie!Ik loop verder, er is een groot gezamenlijk zwembad het is zo cool! , een restaurant , een winkelstraat! Ongelofelijk.
Het is mooi geworden hé hoor ik achter me.
Ik draai me om.. Er staat een meisje met een bril.
Haii ik ben lorretta.
Heii ik ben Emma antwoord ik.
OMG je praat tegen me!! Straalt het meisje.Uhh moet ik je negeren dan? Lach ik
Nou ja niemand praat tegen ons.. Wij zijn de nerds.. Antwoord ze.
Ach komt wel goed glimlach ik.Uhh wil je ons huis zien? Glimlacht lorretta.
Ja is goed lach ik.Samen lopen we naar haar huis.
Het staat vol met allemaal boeken.. En de muren zijn pas net geverfd, het ziet er wel uh.. Knus uit..
Leuk.. Glimlach ik.
Na de rondleiding ga ik terug naar onze kamer.
Ik loop naar binnen.
He Roy morgen trekken we dus in in t populaire huis?
Ja al snel he.. Zucht Roy.
Ik heb gelukkig een slot op onze kamer gezet dan hebben we wat privé whah grijnst Roy.Ik bloos.. Hij is perfect...
JE LEEST
Room mates
Teen FictionEmma is klaar met school, ze mag studeren. Ze heeft er al zo lang op gewacht! Haar beste vriendin liv zit al een jaar op Emma Haar Toekomstige school. Liv had haar al verteld dat ze een grote kamer krijgt. En een room mate. Emma heeft zich er zo op...