POV EMMA
Is dit ons huis!?
Het is echt heel schattig, niet te groot niet te klein.
En een mooie omgeving.Het is rustig en een stuk lopen van de andere huizen.
We lopen naar binnen.
Het is zo mooi..
Ik en Thomas zoeken als eerste een kamer uit.
Ja dit wordt hem!
Hij is groot, mooi en hij heeft een eigen badkamer , en balkon en een groot twee persoons bed.Liv en Thomas pakken hun spullen uit.
Ik moet de andere binnen laten.
Ik ga in de tuin zitten.
Er komt een jongen aangelopen.
Dat moet vast Bradley zijn.
Hij heeft bruin haar en blauwe ogen, en liv haar kamer genoot, zozo..
Heujj ik ben Bradley! En hij steekt zijn hand naar me uit.Liv komt aan gelopen.
Kom maar mee ik laat je onze kamer zien.
Samen lopen ze weg.Ondertussen komt er een meisje aangelopen.
Nathalie, een beetje een Jennifer type lijkt het.
Ze komt aangelopen.
Is dit ons huis? Tja is wel mooi, ik ga opzoek naar mijn kamer Nathalie out!Leuk.. We hebben een diva in huis lach ik in mezelf.
Opdat moment komt Roy aangelopen.
Zo te zien is hij jet zo verbaasd als mij als hij het huis ziet.Roy ziet me zitten en komt meteen naar me toe.
Emma!! Heee gaat alles goed met je ik heb je zo gemist, Roy knuffelt me.
Ik sta verstijfd.
Uhh tja alles gaat goed ja..
Met jou ? Antwoord ik vlug.Kan beter ben net uit de gevangenis zucht Roy.
Dus... Ik denk dat jij mijn nieuwe kamer geboorte ben hee Emma grijnst hij..
Uhh.. Nee Roy antwoord ik.O nou dat gaat dan snel veranderen grijnst hij.
Nou dat gaat helemaal niet veranderen maat want Emma slaapt bij mij!
Ik draai me om en zie Thomas staan.O en wie ben jij? Vraagt Roy geërgerd.
Ik ben Thomas.
En jij Roy.
Antwoord Thomas.Nou kom mee Emma alle huisgenoten zijn er.
Samen met Thomas loop ik naar onze kamer.Emma ik ga kijken wat je met die pet bon kan doen lacht Thomas.
Hij heeft me een kus en loopt weg.Ik pak mijn spullen uit.
Opeens voel ik twee armen om mijn middel.
Ik kan me niet omdraaien want hij heeft me stevig vast..
Thomas ?
Je mist me he..
Hoor ik iemand achter me zeggen.Ik ruk zijn handen los en draai me om.
Roy.Roy wat doe je!?
Ik kom voor jou Emma ! Antwoord hij.
Roy ga weg! Ik wil niks meer met je onthoud dat nou! Antwoord ik boos.
Emma dat wil je wel Thomas verleid je gewoon en je bent gewoon nog niet over mij heen! Roy pakt mijn armen.
Nee Roy! Ik ben over je heen! Antwoord ik ruw.Roy kijkt me doordringend aan.
Zo en wat is meneer van plan!? Vraagt Thomas.
Roy draait zich om.
Doe niet alsof je het niet weet!? Emma is van mij ! En dat zal ik je bewijzen. Antwoord Roy ruw.Jij gaat hier helemaal niks bewijzen Roy, behalve dat jij de weg naar de deur kan vinden. Antwoord Thomas droog.
Roy laat me los en loopt weg.
Sorry Emma.. Komt er nog zacht uit zijn mond.
Thomas loopt naar me toe en zoent me.
Ik bescherm je fluistert hij.Weet ik Thomas glimlach ik.
Ik hou van hem.
Dit wordt een leuk jaar !
En dat weet ik!
JE LEEST
Room mates
Teen FictionEmma is klaar met school, ze mag studeren. Ze heeft er al zo lang op gewacht! Haar beste vriendin liv zit al een jaar op Emma Haar Toekomstige school. Liv had haar al verteld dat ze een grote kamer krijgt. En een room mate. Emma heeft zich er zo op...