THE END

208 20 3
                                    

Video yang mereka sedang lihat ini adalah video dimana Mark dan seorang lelaki yang sedang melakukan Seks.

Dan lelaki itu adalah Satang.

Mereka semua melihat ke arah Satang dengan wajah yang sangat terkejut.

"Aw kenapa tengok aku macam tu?"

"Ahh pasal video tu ke? Haha" kata Satang yang tersenyum.

Patutlah password yang diberikan oleh Satang itu betul, Fourth melihat ke arah video itu semula dan tarikh video itu dirakam adalah password untuk membuka laptop itu.

"SIAL KAU SATANG! SAPE SEBENARNYA KAU HANAT!?" tengking Joong pada Satang dan mengacukan pistol itu pada Satang.

"Satang lah. Sape lagi? Tak kan bapak kau pulak kan" jawab Satang dengan wajah yang menjengkelkan.

"Sepatutnya semua benda harta haram ni aku punya. Tapi sejak kau , kau and kau" kata Satang pada mereka bertiga.

"Semuanya jadi rumit. Lagi lagi kau dah bunuh Mark"

"Kau tau tak kau memang dah mudahkan kerja si sial Joong ni. Tapi kau dah susahkan kerja aku tau Fourth"

"Satu pasal pulak aku nak kena jadi anjing Joong sebab nak intip korang"

"Tapi alang alang semua dah ada sini , aku settle jela" kata Satang yang tersenyum.

Satang boleh dikatakan 'sex partner' Mark. Dia mahukan apa yang Mark ada tapi lepas saja dapat tahu tentang kematian Mark itu , membuat dia sangat marah dan harapannya untuk membolot semua harta sudah hancur.

Jadi dia membuat keputusan untuk bekerja bersama Joong selepas saja dia tahu yang Joong juga mempunyai niat untuk merampas segala harta yang dimiliki Mark.

Sedang asyik bercerita , tanpa sedang Gemini menendang sebelah kakinya Satang sehinggakan dia jatuh ke lantai.

Tidak sempat mengambil Pistol yang ada di lantai itu , Satang yang bangun dengan cepat itu tiba tiba mencekik Gemini dari belakang.

Fourth yang bangun dari kerusi itu bertindak untuk membantu Gemini, namun dihalang oleh Joong yang tiba tiba mengacukan pistol padanya.

Dua das tembakan dilepaskan oleh Phuwin tepat pada tangannya dan kaki kiri Joong.

Sedang asyik bergelut , Satang yang sempat mematahkan tangannya kanannya Gemini itu , tiba tiba tersenyum selepas saja melihat Fourth mengambil senjata yang ada di bilik itu dan mengacukannya pada Gemini.

"Fourth?" Panggil Gemini selepas saja sedar yang teman lelakinya kini sedang mengacukan pistol tepat padanya.

Phuwin juga turut terkejut dengan tindakan itu.

"Ape kau buat ni Fourth?" Soal Gemini yang memandang tepat pada matanya Fourth sambil memegang tangannya kanannya yang sakit itu.

"Tak semua orang boleh kita percaya gemn"

"Kau cakap kau ada dengan aku walau apa pun jadi tapi harini kau datang dengan Joong" kata Fourth pada Gemini, dengan tiba tiba Fourth menendang kakinya Gemini sehingga dia terjatuh melutut di depannya.

Fourth masih lagi mengacukan pistol pada Gemini. Phuwin yang berada di belakangnya Fourth itu , tiba tiba mengangkat pistonya ke arah Fourth.

"Kau disebelah gemini?kau yakin boleh percayakah dia?"

"Macam mana satu hari nanti dia pun cuba nak jatuhkan kau?" Kata Fourth yang perasa Phuwin sedang memegang pistol dengan tangan yang menggeletar.

Dia tahu Phuwin yang masih lagi terkejut itu sedang teragak agak dengan keputusannya.

TRAPS S2 - BELONGS TO MEWhere stories live. Discover now