CHAPTER 3

232 24 2
                                    

"It's so disgusting when I look at you" kata Grissy yang tiba tiba muncul di ruang tamu itu.

Fourth yang hanya berbaring itu bangun dan duduk memandang Grissy yang masih lagi berdiri tegak di hadapannya.

Gemini dan Mr. Louis pula keluar atas urusan kerja , kini hanya tinggal mereka berdua saja di rumah.

"Just like you."

"The only difference is that I'm not a dirty whore like you and I'm good at barking, that's why Gemini likes me more than you."

Kata Fourth yang tersenyum dan membuatkan Grissy berubah wajahnya.

"KEEP YOUR MOUTH SHUT UP YOU BASTARD! OR I'LL KILL YOU!" tengking Grissy kerana tidak lagi dapat menahan kemarahannya itu.

"You don't want to spread your legs on me like you're trying to do to Gemini?"

Kata Fourth lagi yang sedang menambah minyak pada api yang sedang membara dalam dirinya Grissy.

Grissy yang terdiam selepas saja terdengar kata kata Fourth itu , tiba tiba teringat yang dirinya pernah menggoda Gemini untuk melakukan Seks bersamanya.

Namun telah ditolak oleh Gemini sebanyak beberapa kali. Gemini pernah menceritakan tentang hal ini pada Fourth agar tiada perselisihan faham antara mereka berdua.

"You really don't know how to shut your fucking mouth, do you?" Kata Grissy dengan nada suara yang perlahan dan memandang tajam ke arah Fourth yang masih lagi tersenyum itu.

Dengan tiba tiba Grissy mencekik lehernya Fourth dengan kuat dan membuatkan Fourth tidak dapat bernafas.

Dengan menggunakan tangan kanannya, Fourth menumbuk perut Grissy sehingga Dia meleraikan cekikan itu.

""shit, you know what? I hit women too so there's no problem for me to beat you until you bleeding" kata Fourth yang menampar perlahan pipinya Grissy.

"But I have something to do today so I'll let you go"

"oh one more thing, remember this is our secret, your dad is not a member of our club so he can't know about this ok?" Kata Fourth yang tersenyum manis dan keluar dari rumah itu meninggalkan Grissy yang terduduk di lantai itu.

"what a fucking club" bisik Grissy yang memegang perutnya yang sakit itu dengan perlahan lahan dia bangun dan merebahkan diri di sofa.

Selepas dari kejadian itu , Grissy yang ikutkan hati itu mahu saja memberitahu bapanya apa yang telah terjadi diantara dia dan Fourth.

Tetapi bila difikirkan semula , tidak mustahil dia akan dipersalahkan kerana dalam cctv itu menunjukkan dirinya yang mula menyerang Fourth.

Jadi terang lagi bersuluh itu adalah salahnya , kerana itu dia memilih untuk berdiam diri saja.

Jadi terang lagi bersuluh itu adalah salahnya , kerana itu dia memilih untuk berdiam diri saja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hari sudah lewat malam Gemini dan Mr. Louis pun sudah pulang.

Selepas saja siap membersihkan diri , Gemini yang melihat ke arah Fourth yang sedang membuka bajunya untuk menukar pakaian itu terus menegurnya sambil berjalan mendekati Fourth

"Kau dengan Gri-"

"Kenapa?" Soal Fourth sebelum Gemini menyoalnya.

"Takde la aku pelik dengan Grissy tu, yela ka-"

belum sempat Gemini habis bercakap. Dia terdiam selepas saja Fourth yang tiba tiba meletakkan jarinya di bibirnya Gemini.

"Shhh. Aku ada depan kau sekarang ni"

"Kau still nak cakap pasal perempuan tu ke?" Kata Fourth yang tersenyum sambil jarinya masih lagi merayap di bibirnya Gemini.

Gemini menepis perlahan tangan Fourth sambil tersenyum.

"Kau nak memain ke? Fourth aku tak ada ma-" kata katanya terhenti lagi selepas Fourth yang tiba tiba mencium tengkuknya.

Disebabkan ciuman yang lembut itu , Gemini menutup mata dan menikmatinya.

Dia mencium bahunya Fourth dan mendekatkan bibirnya ke arah bibir Fourth untuk menciumnya.

"Gemini can we talk?"

Belum sempat lagi bibir mereka bertemu , Gemini menghembuskan nafasnya selepas saja Mr. Louis yang memanggilnya sambil mengetuk pintu.

Fourth hanya ketawa kecil saja dan menyuruh Gemini membuka pintu itu.

"Dia tunggu kau tu" kata Fourth sambil ketawa kecil dan menolak Gemini dari menciumnya.

"Wait" kata Gemini dengan riak wajah yang kecewa dan pergi membuka pintu biliknya

Selepas buka saja pintu , terlihat Mr. Louis yang tersenyum.

"Am I bothering you both?"Soal Mr. Louis yang masih lagi tersenyum.

"No, of course not" jawab Gemini sambil memberi senyuman yang lebar pada Mr. Louis.

"kacau betul la kau ni , ingat senang ke nak dapat masa gini dengan Fourth" bisik di dalam hati Gemini yang tersenyum itu.

"kacau betul la kau ni , ingat senang ke nak dapat masa gini dengan Fourth" bisik di dalam hati Gemini yang tersenyum itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
TRAPS S2 - BELONGS TO MEWhere stories live. Discover now