Yüzüme vuran güneş ışığıyla gözlerimi aralamaya çalıştım. Dün gece düşündüklerimden sonra yorulmuş olacaktım ki uyuyakalmıştım. Neler olduğunu göremeden uyumak canımı sıkmıştı.
Kayda hala devam eden kamerayı kapatıp olanları sonra izlerim düşüncesiyle kendimi sıcak bir duşa teslim ettim.
...
İşe gitmeye hazırlanmayı seviyordum çünkü tüm hazırlığım Kai için oluyordu. Beni fark etmemesi can sıkıcı olsa dahi hastanede varlığını bilmek beni mutlu ediyordu.
Genel olarak sessiz bir adamdı, işini en iyi şekilde yapar, yeri gelir bizi zorlar yeri gelir dünya tatlısı olurdu.
Bu aralar onu ayrıca mutlu eden bir şey var gibiydi. Acaba dün gelen kadın olabilir mi diye düşünmeden edemiyordum çünkü o kadın benim bile hala aklıma gelip duruyor.
Çok saçma.
Hazırlığım bittikten sonra arabaya binip hastanenin yolunu tuttum. Kısa bir yolculuk sonrası arabayı hastanenin otoparkına park ettikten sonra yeşilliklerin arasından hastanenin girişine doğru yürümeye başladım.
Kapıdan hızla çıkan bir beden bana sertçe çarpınca irkildim.
"Şaheser."
K; Pardon canın yandı mı?
"Sensizlikten mi? Evet."
J; Hayır, hayır hocam sorun yok.
K; Güzel. Sen Jul-?
"Gerizekalı."
J; Jennie. Adım Jennie.
K; Ah doğru kusura bakma isim hafızam iyi değildir.
"Ya da işine gelmiyor. İlgini çekmiyorum."
J; Sorun değil hocam benim de öyle zaten.
K; Bugün yoğun bir gün olmayacak, izin verirler evine dön derim.
"Tam da sana süslenmiştim."
J; Tamam hocam bir bakınayım, teşekkürler.
Kai hastaneden çıkınca benim de çalışmak için pek modum kalmamıştı. İçeri girip gerçekten de bomboş bir gün olduğunu gördüm. Beni gerçekten de eve yollamışlardı.
Bu durum garip geliyordu çünkü genelde yoğun bir ekiptik. Günümün güzel olmasını dileyerek arabama doğru tekrar yöneldim.
...
Biraz alışveriş yapıp kendimce zaman geçirdikten sonra eve doğru yol almıştım. Çok geçmeden eve varıp kıyafetlerimi değiştirdim.
Rahat bir şeyler giydikten sonra mutfağa inip kendime hafif bir yemek hazırlamaya başladım. Sadece uzun bebek mavisi bir tişört giyinmiştim. Arkadan çalan şarkıya eşlik edip kalçamı sallayarak minik danslar etmeye haşlamıştım. Elimdeki kaşığı mikrofon yapıp şarkıya eşlik etmeye başladım.
Bir süre sonra yemek hazır olduğunda tabağıma biraz yemek alıp masaya oturdum. Yemeğe başlarken aklıma gelen şeyle yerimden kalkıp kamerayı getirdim. Dünkü kaydı izlemeye başlamıştım.
Hem yemek yiyip hem de bir yandan kaydı izliyordum. Kai her anlamda çok etkilenmiş gözüküyordu. Kadının Kai'nin vücudunda gezdirdiği dudakları onu deliye çeviriyordu. Yüzünden fazlasıyla belliydi. Kadının maskesinin çıkıp çıkmayacağını merak ederek izlemeye devam ettim.
Kai'nin sırtını yatakla buluşturup kucağına çıkan beden nasıl Kai'den iyi duruyordu anlamıyordum. Yemeğin bittiğini fark edinde klibe ara verip bulaşığı yıkadım.
Kamerayı da alıp odama çıktım. İzlemeye devam edeceğim sırada gözüm pencereme kaymıştı.
"Bu saatte?"
Evet. Bu saatte Kai evine birini almıştı. Tanıdıktı.
"O kadın."
Klip izlemektense canlı izlemek güzel olacaktı. Kamerayı tekrar kayda alıp izlemeye başladım. Eteğini çıkarıp Kai'yi delirten bedenin doğum izi tekrar gözüme çarpmıştı.
"Hoş."
Kai'nin de pantolonu çıkarıp dizlerinin üzerinde eğildi.
"Ups sanırım ağzına büyük gelecek."
Tam dudaklarının aralandığı sırada çalan zile küfür ettim. Koşarak kapıyı açtığımda bana bir kargo geldiğini gördüm.
Kargoyu da alıp koşarak odaya çıktım. Kaldığım yerden devam edecektim.
"Hay sikeyim."
Nereye kaybolduklarına dair hiçbir fikrim yoktu. Dikkatlice eve bakmama rağmen kimseyi göremiyordum. Bu kadar kısa sürmesinin imkanı yoktu.
Sinirlenip elimdeki kargoya bakmaya karar verdim. Kutuyu açtığımda karşımda görmeyi beklediğim bir şey yoktu.
"Tanrım... bu da ne böyle?"
İçinden çıkan alete bakıp şok olmuştum.
"Kim bana vibratör almış olabilir?"
....
Sabah işe gitmek için kalktığımda her yerim ağrıyordu. Sanki dövüşten çıkmış gibiydim.
Hazırlanıp işe geçtim. İçeri girdiğimde hala çok hasta yoktu.J; Ne oldu bu kata ya nerede hastalar?
Ashley gülümseyip konuştu.
A; Kai Bey yurtdışına gideceğini söylemiş dün ve baya bir süre yokmuş. Bize tatil çıktı. Git eve git.
"Uzun süreli yurt dışı tatili mi? Ama dün evdeydi?"
J; Kiminle gitmiş ki ne için yani?
A; Bilmem.
"Maskeli kadın."
Eminim o kadınlar gitmiştir. Kadının ne kadar şanslı olduğunu düşünerek sinirlenmiştim. Tatil çıkmasına dahi sevinemiyordum.
"Nereden çıktı bu yurt dışı?"
~~~~
Garip olaylar oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pencere / JenLisa (M)
Fanfiction"Bu pencere sana kavuşmam için aralanmış. Kalbim de öyle."