•3•

250 13 0
                                    

Jennie'den;

Kai ve yurt dışı oldukça kafamı karıştırıyordu. İşlerime odaklanamıyorum. Eve geldiğimde pencereden dışarı baksam dahi boş bir ev görmek can sıkıcıydı. Derin bir nefes alıp eski kayıtları açmaya karar verdim.

En azından can sıkıntıma iyi gelebilir diye düşünerek yatağa uzandım ve videoları büyük ekranıma yansıtarak gülümsedim.

"01.07.2023 Pembe kelepçe"
"08.07.2023 Mor kırbaç"
"15.07.2023 Sarı platin saçlı kız"

Genel olarak bu türden dosyalar vardı çünkü her hafta farklı bir kadınla sevişirdi. Çektiklerimi dosya halinde biriktirmiştim. Bu son zamanlarda evine tekrar aldığı kadın ilk kez Kai'ye tekrarı sağlayan kadındı. Genelde bir kadına ikinci şansı vermezdi.

O ilah gibi vücut her kadına bir kez nasip olurdu. Sanırım bu sebepten o kadını kıskanmıştım.

Videolar arasında dolaşırken gözüme çarpan tek bir klasör vardı.

"21.07.2023 Maskeli & doğum izli kadın"

Videoyu başlatıp yattığım yerde iyice doğruldum. Aklıma geçen gün gelen kargo paketi geldi. Yataktan kalkıp vibratörü elime aldım. Kutuyu ters çevirip içinde bir şey var mı diye baktım. Tam o sırada kutudan aşağıya süzülen bir parça kağıt parçası ayağımın üzerine düştü.

"Ne kadar yükselebilirsin? Göster bana."

Not oldukça garibime giderken sağa sola bakındım. Bu kargonun yanlış geldiğini düşünmek üzereydim fakat kağıdın diğer yüzündeki notla bu düşüncem uçup gitti.

"Jennie Ruby Jane"

Modum notla birlikte düşer gibi olsa da toparlanıp yatağa tekrar uzandım. Elime vibratörü de alıp üzerimdeki fazlalıklardan kurtuldum.

İç çamaşırımın üzerinden vibratörü klitorisime dokundurdum. Yüzüme takındığım sırıtış karşımdaki manzarayla istemsizce arttı.

Karşımda gördüğüm manzarada sadece o kadın vardı.

Tamamen çıplak bir şekilde duruyordu. Oldukça güzel bir vücudu vardı gerçekten hayran kalmıştım.
Elleri dolgun dudaklarına yöneldi. Parmaklarını diliyle ıslatıp sırıttı. Islanan parmaklarını göğüs uçlarına doğru kaydırdığında istemsizce bacaklarımı birbirine bastırmak istedim.

Bir kadından bu denli etkilenmem anlamsız geliyordu. Vibratörün hareketleri beni zorlamaya başladığında asıl zorlayanın video olduğuna emindim.

Tek eli göğüsünde oyalanırken diğer elini bedeninden aşağıya doğru sürüklemeye başladı. Uzun parmakları bacak arasına ulaştığında bacaklarını iyice araladı.

Resmen videoya bile ışık saçan o parlaklık şaka mıydı? Nasıl bu kadar güzel olabilirdi?

Ağzımdan istemsizce bir inilti yükseldi. O sırada aklıma bu görüntüyü Kai'nin izliyor olduğu geldi. Kesinlikle şanslı olan kadın değil Kai olmalıydı.

"Şu güzelliğe bakar mısınız..."

Parmakları bacak arasında resmen sanat yaratırken kendine her dokunuşunu kendi bacak aramda hissedercesine inledim.

"Siktir..."

Hareketlerinin kendine zevk verdiğini sadece aralanan dolgun dudaklarından anlıyordum. Yüzünü tamamen göremesem de nefes aldıkça hızla inip kalkan göğüs kafesi ne kadar zevk aldığını gösteriyordu.

Tüm ıslaklığını videodan bu kadar net görüyor olmam şaka olmalıydı. Çünkü her şey o kadar netti ki...

Kendiyle uğraşan parmaklarını araladığı dudaklarından içeri yolladı.

"Şaka mı bu kadın?"

Kafam geriye doğru düşmeden hemen önce ağzımdan çıkan kelimeler bunlardı.

Hareketlerine devam etmek üzere parmakları tekrar eski yerini alırken ben de kafamı zar zor kaldırıp ona eşlik ettim.

İç çamaşırımı delip geçen ıslaklığım işimi kolaylaştırıyordu. Gülümseyip iç çamaşırımı çıkarttım.

Tekrar hareketlerime devam etmeye başladım. Onun da hareketleri hızlandığı sırada kendimi ona bakmaktan alıkoyamıyordum. Hareketleri beni iyice zorlamaya başlamıştı.

Her hareketinde bedeni gevşiyor gibi gözüküyor fakat fazlasıyla kasılıyordu. Süt gibi tenine bakmaktan gözlerimi alamamaya devam ediyordum.

Bacaklarının titrediğini gördükçe tüm bedenime yayılan o hisle sarsıldım. Bana şu an inanılmaz zevk veriyordu.

Sona yaklaştığını hatta yaklaştığımızı anladığımda kendimi zevkin kollarına teslim ettim.

Ve sikeyim ki hayatımda hiç bu kadar zevk almamıştım.

...

Aman aman neler oluyor.

Pencere / JenLisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin