Scara üstündeki açık kıyafetle oturuyordu. Kurbanını bekliyordu sessizce. İki oğlan kapıdan içeri girdi. Niwa ve ve Tomo. Scara oğlanları gördüğü gibi yüzünü ekşitti. İkiside sarhoştu, kolay av olacaklardı. Birini intikam birini ise sevdiği çocuk için öldürecekti.
Scara
Baylar! Bu geceki escortunuz olarak beni seçmek ister misiniz? ~Tomo
Tabi ki güzellik, Sana da bir içki söyleyeyim mi? ~Scara
(Kıkırdar) Şeref duyarım!Niwa
Gayet şirin birisin çocuk adın ne? ~Scara
Kabukimono efendim!Niwa
Tanıdık geldi ismin..Scara
Ah! Annem klasiklere sürekli uyan biriydi.(Üçlü ve güçlü olmayacaklar korkmayın)
Niwa
O zaman seni de klasik yolla halledeceğiz~Scara son anda etrafta kimsenin olmadığına emin oldu ve oğlanın dudaklarına yapıştı. Tahmin edin ağzında ne vardı? Zehir kapsülü. Eskiden kullanılan bir yöntemdi, bunu Baizhu önermişti. Niwa ağzına geçen kapsülcüğü ısırdı ve o an gözlerini faltaşı gibi açtı. Tomo arkadan sarhoş beyniyle Niwa'ya bakmaya gittiğinde ise oğlanın arkasınatekme vuruldu ve hançerlendi.
Bum. İkiside ölü. Kolsy bir işti Scara için. Kafadında donra olacakların senaryosunu da kurmuştu. Kazuha ağlarken yanında duracak ve ona yeni yelkenler açması gerektiğini, teklifinin hala geçerli olduğunu söyleyecekti. Elinde ki çöp poşetlerine teker teker vücud parçalarını kesip yerleştirmeyi düşündü. Belki köpeklere yem ederdi.
Cesetlere saygı duyulması gerektiğinide düşünüyordu.*BAYA VAHŞİLİK VAR KESİP KESİP DOĞRADI ÇOCUKLARI. RAHATSIZ OLURSANIZ BU PARAGRAFI GEÇİN*
En sonunda ilk fikrini uygulamaya karar verdi. Dikkatlice eklem yerlerinden kesti ve poşetlere doldurdu. Son bir kez yanlarında cennette huzur bulmaları için dua etti ve yakında ki ormanda şelale'nin başına, poşeylere taş bağlayarak koydu. Böylece suyun şiddetiyle beraber dibe kadar inebilecekler ve bağlı taşlarla aşağıda kalıp ipucu bırakmayacaklardı.
Scara gayet akıllıca bir hareket yapmıştı. Bir seri katilin aklına sahipti. Aşkı için herşeyi yapacaktı. Herşeyi ve herşeyi. İşini bitirdikten sonra tekrar arkalatımdan dua etti ki hemen sonrasında partneri aradı. Ajax.
Childe
Hey Scara! Bitti mi işin?Scara
Hm hm ikisini de öldürdüm.Childe
İyi iş canım haydi şimdi otoparka gel bekliyorum seni orada.Scara koşarak otoparka gitti. Ellerinde kan yoktu. Yanında getirdiği ıslak mendillerle silmişti. Aslında oğlan pek bir amatördü bu konularda. Ama Suç ve Ceza okuması onu cidden farklı düşünmeye iteklemişti. Fyodor Dostoyevski onun idolü olmuştu artık.
Childe
Vay be, yine profesyonel bir iş çıkarmışsın!Scara
Teşekkürler Ajax pekte birşey yapmadım.Childe
Anlat bakalım ne suçlar işledinScara
Eklem yerlerinden kesip poşetlere doldurdum. Sonra şelale'ye attım suyla beraber dibe battılar.Childe
Ya yüzeye-Scara
Poşetler büyük taşlara bağlı.Childe
Senden korkuyorum Kuni-chan.Scara
Onu bunu bırakta şu Gogol'un kitabını aldılar mı banaChilde
Hee aldılar. Columbina okuyodu en son.Scara
Tamam neyse sen şimdi beni bizim yatakhanelere götürChilde
Hay hay canımChilde yarattığı şeyden pekte gurur duymayarak gülümsedi. Korkuyordu oğlandan. Anne sevgisi görmemiş kalpsiz bir çocuktu ne de olsa. En azından biz onu öyle biliyorduk. Ertesi hafta oğlanların cesetleri zor bir şekilde bulundu ama kim olduklarını anlamsk zordu. Yüzlerine bıçakla güler yüz çizilmiş, gözleri oyulmuştu. Childe cesetleri görünce kusacak gibi oldu ve Scara'ya baktı, yüzünde gram duygu yoktu. En azından öyle duruyordu. Ama içinde tek senpaisini öldürmüş olma pişmanlığı vardı. Bir yandan da sevgilisini kazanma tutkusu. Ertesi gün hızlıca Kazuha'nın apartmanına uğradı ve oğlanı teselli etti .
Scara
Tamam Kazuha, içindeki acıyı anlayabiliyorum.Kazuha
Böyle bir caniliği kim yapabilir?
Söyle Scara? ...Scara
İnan bilemiyorum tatlım ama ben olsam çokta üstüne gitmezdim, belki de sıradaki hedefleri sensinKazuha
Tek sevdiğim kişide iğrenç bir cinayete kurban oldu... Ben ne yaptım bunu hak etmek için?(SCARAMI ÜZDÜN)
Scara
Sen birşey bile yapmadın, meleğim benim...Kazuha
Tomo...
Beni neden bıraktın?Scara
Onunda gitme süresi gelmiş demekki, böyle şeylere biz karar veremeyiz Kazuha, Azrail karar verir...O günden sonra Scara sürekli Kazuha ile takıldı. Ona acısını ve Azrailin o olduğunu unutturdu...
Bitttiiiiii çok bok gibi bir sondu. İlerleyecek bieşey de değildi zaten. Belki özel bçlüm yazarım bilmiyom. Neyse bb. GÖTÜ KOLLAYIN, <<<<<333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Kedim~ Kazuscara
FanfictionSiktir et ciddiliği ben ciddi olamıyom ki Kazuscara birazcıkda yanderelik seversiniz siz