Sen niye burdasın yaprağım

967 62 69
                                    

Gene gay bar, gene gay bar sıkıldım amk.

Ağzımdan çıkan laflar bunlardı büyük ihtimalle, venti bana bir şişe viski diklettirince tabii. Kafası güzel oluyo adamın. Heizou kafama çaktığında biraz kendime gelmiştim

Heizou
YAV YARRAĞIMIN BAŞI SEN NEDEN İÇİYON Kİ

Kazuha
Sanane lan amcık
Aşk acısı çekemez miyim ben

Venti
AŞk ACIsı BöYle diNMİyo~

Aether
Ay sanki sen aşk acısı çektin amk

Xiao
Sen çektin mi?

Aether
Eeeeeee...

Aether utancından ve ne diyeceğini bilmediğinden bana döndü ve konuyu değiştirmek için bi tane tokat yapıştırdı. Tabi bende sonra geçip aether'ı dövmeye kalktığımdan konu komple dağılmıştı. Biz içerde koşuştururken arkada kumar oynayan bir üçlüye çarpmıştık. Tabi bunların barın sahibi olduklarını anlamamız uzun sürdü. Bu sefer Aether'la beraber oyunlarını bozduğunuz adamlardan kaçmaya başladık ve sonunda hepimiz atıldık.
Yurda doğru ilerlerken birbirimize sövüyor ardından da mal gibi kahkaha atıyorduk. Öylesine yürüyoedum bende, tam kapının önünde mor saçlı bir çocuğa çarpmam pek iyi olmamıştı.

??
Aq salak mısın salağamı yatıyosun? Bu hal ne

Kazuha
SaLAğa DeğiL YaTAĞa yATıYorUM KSNBXOSŞSNBDNS

Xiao
Sen takma ona scara, bas git işine

Scara
Tamam kuzen itine sahip çık

Xiao
O TURUNCU OROSPUYA SÖYLE YAVŞAMASIN ZHONGLİYE

Scara
Söylerim

Akşam beni ve Venti'yi zar zor çıkarmışlar sonrasını hatırlamıyorum, Xiao dayak yemediğime şükrediyordu.
Sabah uyandığımda son kalkan bendim, büyük ihtimalle dün gece yüzündendi.

Xiao
Ulan var ya Kazuha malı, çok kötü sıyırdın dün gece

Heizou
Vallaha sikerdi seni

Kazuha
Çocuğu hatırlamıyorum
Şu küçücük Teyvatta bir kere bile görmedim

Venti
AAA BİZİM ANAOKULUNDAN SCARA MI??????

Venti'nin sorusunu duyunca şaşırdım çünkü anaokulunda aynı sınıftaydık ve çocuğu hayatımda hiç görmemiştim yada yüzünü hatırlamadığım içindi. Hemen hazırlanıp saçımı yaptım ve diğerleriyle beraber sınıfımıza gittik sınıf 12-E ve En mal sınıftı ama okul birincisi bu sınıfta ne kadar güzel dimi?

Direk koşarcasına sırama oturdum ve yanımda oturan, benden önce gelmiş olan Tomo'ya selam verdim. Biraz sohbet edip zilin çalmasını bekledik fakat hoca geldiğinde far görmüş tavşana dönmüştüm. Sanırım dün gece ki çocuk bizim sınıfa transfer edilmişti, alsana bal gibi düşman aq.

Asıl sorun şuydu ki tek boş sıra arkamızdaydı ve çocuk oraya oturucaktı. Hoca beni işaret ettiğinde Venti, Aether,Xiao ve Heizou kendilerini gülmekten alıkoyarak bana bakıyorlardı. Ayvayı yememiş resmen götüne sokmuştum, Tomo'da bunu farkettiğinden bana bakıyordu.

Hoca Scara'ya arkama geçmesini söyledi ve scara bana kendini bilmiş bakışlar attı. Bu çocukla hayatımda karşılaşmadığıma emindim razı daha düşündüm ve hassiktir diye fısıldadım. Tomo bana sorgular bir yüzle baktı ve ne oldu dedi. Tenefüste konuşuruz diyen bakışlar attım.

Alın size bok gibi hikaye. Doğaçlama yaparak buna sahip oldum ve iğğğğrenç oldu. Özür dilerim sizi hayal kırıklığına uğrattım😭😭😭😭
Kendinize iyi bakınnn💖

Küçük Kedim~ KazuscaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin