1.Bölüm-Part 1

85 11 0
                                    


Dolabımın kapağını yapabildiğim en yavaş şekilde kapattım. Bir yandan da adrenalinin yarattığı gerilim kahkahalarımı durdurmaya çalışıyordum. Çünkü kızlarla yetişmemiz gereken bir bahar partisi ve Tabi ki kaldığımız yurdun Badwomen' ı Müzeyyen hoca gitmemize izin vermediği için kaçmamız gereken bir yurt vardı. Son derece hızlı ve sessiz olmalıydım. Bugün eğlenmek istiyordum, buna gerçekten ihtiyacım vardı.


Açık sarı elbisemi hızla üzerime geçirdim. Siyah rengi topuklu ayakkabılarımı elime aldığımda kızlara "hadi!"dercesine kafa salladım. Beni inceden süzen Defne "Yuh ulan! Yine mi en çirkin ben oldum. Sen de mi Brütüs? Oysa,oysa biz..." Defne'nin sözünü kesen Berna lafa girdi "Ya arkadaşlar biliyorsunuz bir çirkin atasözü der ki: önemli olan iç güzellik. Şimdi bunları boş verin... Hazır mıyız kardeşlerim! Bu dört biryanını kahır, kötülük ve baskı sarmaşıkları sarmış bu lanet yerden sonsuza dek kurtulacağız! Aslında iki saate tekrar döneceğiz ama tabi ki konumuz bu değil. Ayrıntıları kafanıza takmayın kardeşlerim! Benimle misiniz?" Kübra Berna'nın kafasına vurdu. "Mal mısın sorusunu sormayacağım. Hayır yani yapmayacağım." Kübra' ya dönüp fısıltıyla bağırdım. Evet, bunu yaptım çünkü bu yatakhanede nefes alan hiçbir canlı aklı başında hareket etmiyordu. " Ya Allah için vurmayın şunun kafasına ya. Temassızlık mı var ne var? Ya Berna senin kafa uçtu galiba. Miting alanı kuralım istersen bir de sana. Zaten politikacı kafasına girdin."


Sıla da bana destek verdi "Aynen kızlar aynen. Şimdi müzeyyen de gelir. Hatta elbiselerinizin eksiklerini tamamlar. Üstüne bizi arabaya bindirip arkamızdan su döker. Ardından Müzeyyenin gözlerinden bir damla yaş düşer ve o yaşla bizi bir kaşık suda boğar! Acele etsenize lan! İlla insanlıktan mı çıkalım?"

Herkes şok. Ortam sessiz. Sessizliği bozan kibar kızımız Yasemin oldu. "Ya kızlar tamam sakin. Bakın çok güzel olduk." Ona kafamı sallayıp aynaya döndüm. yatakhanedeki tek boydan aynaya 6 kişi bakmaya çalışıyorduk. Berna bizi itip öne geçti. "Allah'ım arıtmadan geçirip yaratmışsın beni. Maşallah bana. Mükemmelim of. I am an alfa bitchesssss."


Berna'nın gururunu okşama şekline hepimiz aynı anda göz devirdik. Berna çatlağımızdı. Yani hepimiz az çok çatlaktık ama o biraz fazla. Yurda burslu gelenlerdendi. Annesini küçük yaşta kaybetmiş, babası da çalıştığı için burada kalmayı tercih ediyor. Yasemin de burslulardan, diğerlerimiz ise ailelerimizce 'en nitelikli okul' olarak görülen Çağdaşkent Lisesi'ne gidebilmek için semtin 'en nitelikli yurdu' Belen Yurduna gönderilmiştik. Maşallah şuan nitelikten geçilmiyorum. Parmak uçlarımda yürüyerek onlara liderlik yapıyordum. Kübra önüme geçtiğin de, depar atarak onun önüne geçtim. Bunu yaparken ses çıkarmış olmalıyım ki ,Kübra kafama toynaklarını geçirdi.


"Sessiz ol! Yakalanmak mı istiyorsun?"dediğinde. Gözlerimi kısıp "önde ben yürüyeceğim."dedim. "yuh" dercesine baktığında gülümsedim. Sonunda benim liderliğimde 6 altı kişi yurdun bahçesinin arka tarafına varmıştık. Badwoman Müzeyyen'e yakalanmayan tek grup bizdik ,genelde yurttakiler buna pek cesaret edemezdi.Elbisemi yırtmamak için verdiğim büyük uğraşlar sonucu duvardan atlayamamış ,itilerek düşürülmüştüm.Arkamdan sırayla Berna,Kübra ,Sıla,Yasemin,defne atladığında,yurttakinin aksine bağırarak koşmaya başladık. "VUHHUUU! İşte bu be!!!"diye nidalar atarken Kübra "Dönüşte yiyeceğimiz azarı düşünmek bile istemiyorum,umarım buna değer."diye sızlanıyordu. Berna "Güle güle Cehennem ve bekçisi Müzeyyen! Zohaha. Artık özgürüm. Artık kırlarda çılgınlar gibi koşabilir, kuşlarla şarkı söyleyebilirim."

Hayale UyanmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin