Angelo se vrací

269 29 3
                                    

Nejdřív bych chtěla říct.. doufám že nejste na klasické slaďáky ve stylu : potkají se na koncertě, zabouchnou se do sebe, pak jim to přestane klepat tak se rozejdou, ale nakonec se dají dohromady a žijou spolu šťastně dokud nezhebnou...
Jestli očekáváte něco takového i tady tak vás asi sklamu, protože se chystám udělat z toho pěkný drama ^^ A pokud to teď ještě někdo čte, tak doufám že se vám bude tento díl líbit.

Jinxx se začal převalovat a pomalu probouzet. Vypadal roztomile, ležící v klubíčku na pohovce s černými vlasy okolo. Jako štěňátko... ale ne na dlouho protože přiběhl Ash se sklenkou v ruce a vylil na něj vodu.

,, Tak to bylo dost tvrdý Purdy ! " kroutil hlavou CC.

,, Tvrdý ? Nechal si přišít koule ? " rýpla jsem si. CC se začal smát a na mě dopadly kapky vody z toho jak na mě Ashley prskl zbytek ze skleničky.

,, Christiane pomoc mi prosím !" zavěsila jsem se na CCho.

,, Ach Julie co se děje ? "

,, Romeo, jsem z cukru.. umírám," zahrála jsem a poslední slovo jsem prodloužila, jakobych právě vyskratovala. Začali jsme se smát, až se Jinxx úplně probral. Ashley nás jen povýšeně sledoval a kroutil hlavou.

,,No nic měla bych jít," pokrčila jsem rameny.

,,V tom ti zabránit nemůžu, ale nejdří ti ošetřím ten loket," chytl mě CC kolem ramen a někam vedl.

,,Shaise !" sykla jsem když mi dezinfikoval ránu.

,,Běžně nadáváš cizími jazyky ?" začal se smát CC.

,,Jen občas."

,,Tak hotovo... vážně už půjdeš ?"

,,Musím, je pozdě a mám ještě nějaké povinnosti," zasmušila jsem se. Bylo mi líto zase odcházet a musím přiznat že jsem si ho oblíbila, ale taky mi připomínal Charlieho, což mě bodalo u srdce.

,,Tak dobře, rád jsem tě zase viděl a sorry za loket," usmál se CC a vedl mě z koupelny, protože sama bych asi netrefila.

,,Kluci pojd'te se rozloučit," křikl kamsi do místnosti a mě jen ukázal zdvyžený ukazováček, abych chvilku počkala.

,,No raději ani nechci vědět co se tu dějě," pohlásila jsem překvapeně, když předemnou stálo 5 kluků.

,,Měli jsme v plánu tvořit nějaké nové písničky, ale domáci kino a pizza to zazdily," vysvětloval nejvyšší z nich s modrýma očima.

,,Tak abychom se ti představili, já jsem Jake, tenhle obr je Andy, CC-ho a Ashe nejspíš už znáš a Jeremyho taky," předstail všechny, ale Jinxx mu vlepil pohlavek.

,,Pittsi, neprovokuj !" varoval ho.

,,Nebo co, ty kostíku ?" popichoval ho schálně Jake.

,,Nebo ti prodám Ernieho do čínské restaurace," usmál se škodolibě Jinxx a Jake ho jen nasupeně sledoval.

,,Fajn tak než se tu dočista sežerete, tak bych zdovolením prošla," opatrně jsem kolem nich šla ke dveřím.

,,Mějte se, Ahoj," rozloučila jsem se a rychle prchala k autu. Ještě pořád se ve společnosti více lidí necítím dobře a jsem nervozní.

,, Nazdar," zavolali sborově. ,,A přines nám něco z toho mamuta," dodal ještě Ashley a ostatní se na něj nechápavě otočili. Mávl rukou, jakože je to jedno a pak už zmizeli za dveřmi, toho luxusního domu. Až pak jsem si všimla příjmění Coma na schránce, pověšené na brance. Nasedla jsem konečně do auta a zamířila do pizzerky abych odevdala pníze a dostala svou 1. mzdu, za dnešní, poctivě odpracovaný den.

*

,,Jenny ? " zavolala jsem do bytu, když se neozývalo žádné rušení nočního klidu.

,,Angelo, co tu chceš ?" samým leknutím jsem nadskočila a s vyvalenýma čočkama sledovala Jenniného, nejspíš bývalého přítele. ,,Jak ses sem dostal a kde je Jenny ?" zasypala jsem ho otázkama.

,,To bych taky rád věděl, vím že je ted' u tebe, tak jsem chtěl za ní přijít a za všechno se omluvit, ale byla pryč a tady bylo otevřeno," působil taky dost vyplašeným dojmem. ,,Ani mobil mi nebere."

,,Tak to se nedivím, zkusím ji zavolat," vytáhla jsem mobil a vytočila její číslo, které znám mimoto nazpamět'.

,,Sedni si," pokynula jsem Angelovi a ukázala na sedačku. Sama jsem zůstala stát v případě, že by mi to zvedla a já začala chodit po bytě. Tenhle zlozvyk přímo nenávidím, pokáždé, když mi někdo zavolá musím chodit všude, kde jen to jde a divím se, že jsem se ještě neocitla na střeše.

,,Bože Jennifer, kde zas vězíš ?" zajela jsem si rukou do vlasů, nervozní z opakujícího se zvonění. Koukla jsem po Angelovi, byl vyděšený, že by se ji něc stalo. Takhle jsem ho snad ještě neviděla, působil spíš dojmem, že je mu všechno fuk a nic ho nazajímá.

,,Sakra !" hodila jsem mobilem do pohovky. ,,Ani mi to nebere." Znovu jsem vzala mobil a vytočila její číslo.

,,No co je furt ?" ozvalo se konečně z telefonu. Oddechla jsem si tak, že by to mohlo způsobit snad i tornádo. Ulevilo se mi, že je naživu a měl jsem chut' ji po telefonnu obejmout, ale taky jsem byla naštvaná, proč to tak dluho nebrala.

,,Jak, co je furt ?! Kde jsi, víš vůbec jak jsme se o tebe báli ?" vynadala jsem ji.

,,Ted' jedu k tobě, byla jsem s tátou, přijel z Japonska a chtěl mě vidět... Počkej, počkej jak jako my ?"

,,No je tu někdo, kdo by ti rád něco řekl," pronesla jsem už v klidu a koukla na Angela. Vypadal že se mu ulevilo, když viděl jak s ní mluvím.

,,Jestli je to Angelo, tak mu řekni, že už není co řešit," řekla naštvaně a típla hovor.

,,To má zas krámy nebo ji přejel parní válec, že je tak hnusná ?" řekla jsem si pro sebe, ale neukniklo to ani Angelovi, protože na to zaeagoval ne moc přívětivě.

,,Tos ji naučila beztak ty, máš na ni neblahé účinky."

,,Ty raději drž hubu, mám tě totiž poslat do prdele, že už není co řešit a za druhé, nejsem nějaká droga abych měla neblahé účinky," nenechala jsem se a spražila ho pohledem.

Zvedl v ruce obraném gestu a dál nic nenamítal. Zůstal tam sedět a čekal až se vrátí Jennifer. Nemělo by cenu ho vyhazovat a vysvětlovat mu, že ho nechce vidět, je totiž stejně tvrdohlavý jako ona.

Ozvalo se silné bouchnutí dveří a do obyýváku vešla Jenny. Její pohled směřoval jako první na Angela a pak na mě. Nicv neřekla a šla do kuchyně pro sklenku vody.

Salut ! ano tady se někdo učí francouzky :D
Dokopala jsem se k tomu, abych dopsala tenhle díl a ted' sedím asi dvě hodiny na záchodě s tabletem a říkám si že thle je zas díl na hovno... Ale dost té sebekritiky, konečně mám kytaru (eletrickou) -mám ji už asi dva týdny ale who cares- a učím se Dance of Death od Maidnů :3
Jsem si plně vědoma, že v tuhle dobu už bych neměla otravovat své milé sousedy v důchodu, svým falešným brnkáním na kytaru. Ale to bych nebyla já kdybych to dodržela a proto si to dám na plné pecky. Nebo si jednoduše pustím The Devil's violinist a udělám něco pro svou angličtinu. A protože tu zas píšu kraviny tak se loučím... Au revoir !
Nelly

New Life[BVB FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat