💥 KİRALIK ( EJDER ) TANITIM 2

277 41 9
                                    

" Yeni otelinin açılışını kendin mi yapacaksın Kılıç Seymenoğlu? "

" Hiç bir sakınca görmüyorum."

Kapıya yasladığı kızın dudaklarına kapanırken bir yandan kendine ait odanın kapısını açıyordu adam.

Nihayet başardığında içeriye girip kapıyı ayağıyla iterek kapattı.

Kızın dudaklarındaki tatdan vazgeçmeden adım adım yatağa yürürken kız geri geri adımlıyordu. Nihayet bacakları yatağı hissettiğinde durdular. Kız dudaklarını adamdan ayırdığında,

" Çok ateşli öpüyorsun Kılıç bey.
Dilim damağım kurudu. Susadım."

Dedi.
Adam gülümseyerek gerilerken,

" Bu odada su hariç istediğini bulabilirsin. Ama su yok."

Kızın gözleri adamın arkasındaki küçük bara ilişti.

" Misafir umduğunu değil bulduğunu içermiş ne yapalım."

Yanından geçip bara ilerlerken arkasında bıraktığı adam önce üzerindeki ceketini sonrada kıravatını çıkarıp yere bıraktı. Kız barın arkasına geçip eline aldığı şişeyle bardağını doldururken karşısındaki esmer yakışıklısı adam çoktan gömleğinin uçlarını pantolonundan çıkarmış düğmelerine geçmişti.

Kız gülümseyerek bir yudum aldı bardaktan. Elinin tersiyle dudaklarını sikerken dili yüzüğünü buldu anlık. Yüzüğünden aldığı küçük şeyi dilinin altına aldı. Az sonra lazım olacaktı. Barın arkasından çıkarak ufak adımlarla adama doğru yürüdü. Gözleri gözlerinde gülümsedi. Elindeki kadehten ikinci yudumuda alıp tam adamın önünde durdu.

" Sen susamadın mı? "

Diyerek adama uzattı bardağı.

" Susamadım."

Derken kızı beline koyduğu eliyle kendine çekti. Karşısındaki buğulu gözlerin sahibi,

" O zaman bana eşlik et."

Dedikten sonra üçüncü yudumu alan kız dilinin altındakini bardağın içine bırakıp bardağı adama uzattı,

" Son yudum senin olsun."

Derken sol kolunu adamın boynuna dolayarak dudaklarına kapanıp geri çekildiğinde adam bardağı tepesine dikip yere bırakarak kızın dudaklarını öpmeye devam etti.

Az sonra kız yatakta adam üzerinde dudakları ise kızın boynunda gezerken kız sıkkın gözleri tavanda bekliyordu.

Biraz sonra üzerinde hissettiği adamın hareketleri yavaşladığında zaman dolmuştu.

Adam elini alnına koyarak ne olduğunu anlamaya çalışırken
kız gülümseyerek adamı üzerinden yana devirdi. Adamın başı dönüyor bütün vücudu uyuşmuş, zar zor kaldırdığı kolunu gözlerinin üzerine koyarken kendine gelmeye çalışsada olmadı. Aklı karışık, zihni bulanıktı.

Kız yavaşca yataktan kalkıp elbisesinin askılarını omuzuna çekerken adamın zorlukla çıkan sesini duydu.

" Ne verdin bana."

Kolu yana düşerken araladığı gözleriyle kıza baktı. Gördüğü bulanık görüntüdeki güzel kız elleriyle elbisesini düzeltti önce. Sonrada eteğini tutarak yukarıya sıyırıp yataktaki adamın bacaklarının üzerine oturdu. Adam sadece izliyor yerinden bile kıpırdayamıyordu.

" Küçük bir ilaç. Uslu dur diye."

Dedi kız göz kırparak. Bacağındaki banda takılı olan küçücük bıçağı çıkarıp adamın üzerine boylu boyunca uzandı. Bıçağı adamın boğazına dayarken göz göze geldiği kızın sol işaret parmağı adamın kalın dudağında geziyordu.

KİRALIK (EJDER)( TAMAMLANDI ✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin