Selâm canlarım.Öncelikle hayırlı bayramlar.
Nice güzel bayramları birlikte sağlıkla, huzurla, görebilmeyi diliyorum. Yeni bir bayram şekeri ile geldim. Umarım beğenirsiniz. 9 bölümden oluşan hikayenin bütün bölümlerini arka arkaya yayınlayacağım.
Hatalarım varsa affola canlarım.
Keyifli okumalar diliyorum.****************************
İki adam büyük siyah masanın önünde birbirlerine nefret dolu bakışlarla otururken masanın diğer tarafındaki büyük koltukta oturan Bakır lakaplı 55 yaşlarında kızıl saçlı adam ikisine bakıyor, çok umursamadıklarını bildiği halde son yarım saattir ikisine birden dil döküyor nasihat ediyordu.
" İkinizde dediklerimi anladınız umarım." Dedi sonunda.
" Kabul etmiyorum! "
Dedi Kılıç dişlerinin arasından.
" Bu herifle aramızdaki husumet kalkmaz dayı."
" Kalkacak Kılıç.
Siz başlatınız ben bitiriyorum!"" Ben hiç bir şey yapmadım dayı." Dedi Şahan.
Bakır ikisininde dayısıydı.
Kılıç duyduğu cümle ile hırsla Şahan'ı yakalarından tutarak ayağa kalktığında Şahan da kalkmak zorunda kalmıştı.Bakır bıkkın şekilde elini alnına bastırdı.
Kılıç kendine doğru çektiği Şahan'ın yüzünü yüzüne yaklaştırırken hırlayarak konuştu.
" Sen değilmisin lan depolarımı yaktıran! Sen değil misin lan adamlarımı öldürten!? Şerefsizin dölü."
" Hoop, dur orda!
Kesinlikle benimle bir ilgisi yok. Ne diye senin depolarını yaktırayım?
Ve bir daha babama laf etme lan! Yoksa karışmam! "" Başlarım lan senden de babandan da!
Söyle lan o zaman!
Seni gördüğünü söyleyen, resimlerini çeken adam nerede. Neden birdenbire ortadan kayboldu. Sen kaybettin değilmi lan adamı!?"Dişlerini sıktı Şahan.
" Ayakta uyuyorsun Kılıç efendi.
Belli ki birileri bizimle oynuyor."Kılıç adamı silkelerken,
" Asıl sen oynuyorsun lan! Herkese yutturursun ama ben yutmam lan!
Ama az kaldı.
Az kaldı Şahan.!
Derini tuzlamama az kaldı! "" KESİN LAN! "
Diye bir gürleme duyuldu.
" Oturun yerinize! "
Diye bağırdı Bakır. Kılıç bir dayısına baktı, bir de elindeki Şahan'a. Sonrada adamı koltuğa savurarak yerine oturdu.
Bakır elini masaya vurarak devam etti.
" Bundan sonra aranızda en ufak sürtüşme duymayacağım.
Siz birbirinizi bile idare edemezken benim pazarımı nasıl idare edeceksiniz lan.Büyüklerin gözüne batarsanız Nah! Geçersiniz benim yerime. 20 gün gıkınız çıkarsa ikinizinde dilinizi ben keserim."
Kılıç öfkeyle, Şahan tek kaşı havada bakıyorlardı birbirlerine.
" El sıkışıp barışın şimdi!"
İkisi birden aynı anda adama baktılar Bakır geriye yaslanarak,
" Bakmayın öyle. Ben ne dersem onu yapacaksınız! "
İki adam istemeye istemeye ayağa kalktılar.
Teyze çocukları dayılarının işini devam ettirecek kişi olarak seçilmek için yer altındaki ağaların ve dayıları ne derse uymak zorundaydılar. Büyükler kuralları koyar küçükler de uyardı. Büyüyebilmek için kurallara uymak zorundaydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK (EJDER)( TAMAMLANDI ✔️)
ActionInstagram:azimet340 ( KISA HİKAYE ) KİTAP KAPAK: hayalliruzgarlar. Wattpad de KİRALIK (EJDER) İsimli ilk kitap. Tüm hakları saklı ve tarafıma aittir. En ufak kopyalama ve ya çalınma yada taklit olursa gereken yapılacaktır. +18 düşünceler, öğeler sa...