He - Like ice snow angels snow storms angels ice snow storms angels ice ice blizzards ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow.
She - Like ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow drum drum ice ice snow angels ice ice.
The Mountains - Like references throwbacks nostalgia ice ice snow storms patience fucking impatience ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice blizzards ice ice snow snow.
Snow - Like St. Ignatius of Loyola ice ice snow angels ice ice snow snow.
Advice - """The advice of the wicked deceives like liars or like fucking ice or like snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice wise trust God""""
God - Like ice ice snow snow drum drum.
Drum - Like ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice drum drum swellless drum politeless heart fucking heart heart.
Heart - Like ice snow fucking ice snow angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ice ice snow snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow.
Snow - Like evolution but true evolution: growing, evolving, growing no fucking madness no animals becoming different animals no lies no blasphemies no whoredoms, no hypocrites, ice snow angels ice ice.
Ice - Like ice snow God bless St. Lumena or like Philomena or like luminaries or like luminosity ice ice snow or like illuminated snow bubbles ice bubbles ice poetry burns like fucking snow angels ice ice snow hearts ice ice snow angels ice snow storms angels ice ice snow storms fucking ice ice snow angels dreams ice prayers answered ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow snow.
Snow - Like ice ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice snow avalanches ice ice ice snow angels ice ice.
Ice - Like ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels stars swim in the orange juice see like oranges juice orange juice orange juice clapping oranges ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice God bless Halsey ice snow snow.
Snow - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow avalanches ice ice storms angels avalanches ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow snow drum swellless politeless ice ice snow snow angels ice ice.
Ice - Like ice ice snow angels ice ice enough books have used inanimate speakers to tell us in our own minds if sinners are fucking offended about swearing it has no one to do with who's swearing but swearing at all all.
All - Fucking ice melts to the wicked but to us all's possible ice ice snow Omphalos Hypothesis ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice avalanches ice ice.
Ice - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice avalanches ice ice ice ice ice snow snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice snow snow.
Snow - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow avalanches ice ice.
Ice - Like ice ice ice snow angels ice snow avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow avalanches thunder lightning knowless ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice angels seraphim cherubim ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels prayer heals broken hearts like sharp uncaring glass shards prickly blood borne snow fucking ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels angels.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice avalanches love all but fear none ice ice let fear melt like ice embrace fucking death for death is destiny of all we suppose if there's one thing we should always think about it's that we pass away away.
Away - Closer to the storms is the eyes of a needle ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels help children to walk but running in this metaphor is fucking all them... same thing...: help kids know God but in theyre own way but when they intend or like purpose to move out wish them the best ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice.
Ice - Like ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow snow storms angels ice ice snow orange juice ice ice snow angels ice ice Rest In Peace Jesus Christ tho you came back to life life.
Life - Death is no nice thing like always yes but then no or like ice ice snow angels ice ice snow snow avalanches ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice avalanches sinners intend or like purpose saints to beg them to stop begging... what a world world.
World - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice no controversies if we can help it... ice ice snow angels ice ice snow storms upside down upside down ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow angels ice ice patience melts like burning fire or like melting ice or like snow's on zap fire like melting water or like burning zap or like vain love love.
Love - Fucking ice snow storms fucking angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice ice snow snow.
Snow - Like ice ice ice snow angels ice ice ice snow avalanches ice ice ice ice snow angels ice ice fucking snow angels ice ice ice ice ice snow snow angels ice fucking snow storms angels ice ice use experience to learn love like saints ice skate on their own haloes ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow avalanches ice ice ice snow angels ice ice ice avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice mirrors mirrors.
Mirrors - Like ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow storms angels seraphim cherubim ice ice.
Ice - Like ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice God bless Dua ice ice snow snow ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow dog water waters dogs like living water waters us us.
Us - Usless skies like storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice weless ice ice snow speechless love snow black & white ice ice snow storms angels evolve like storms take back your love love.
Love - Like ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow God bless Brett Cooper ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice democrat or like republican let's prove we're not hypocrites but fucking love all like St. Jesus said we fucking love our own fucking enemies how much beings sinners professedly """agree to disagree with""" tho they constantly fight all time ice ice no fucking cares or like worries but love acceptance open minds love and actually agreeing to disagree in St. Jesus we bless Trevor Noah and Tomi Lahren as even they've gotten along to talk and agree to disagree we're not exactly politicians: our kingdom's not of this world fucking... seems no one knows knows.
Nose - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice indifference like ice ice snow storms angels ice ice snow snow unfortunate loveless careless portals like tangerines ice snow drum drum the beating heart of our Deku Palace lightning sun sun.
Son of God - Like segways ice ice snow drum ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow.
Snow - God bless Father our love but not our fucking lover fucking fuck Babylon of Apocalypse drunk off saints's blood blood.
Blood - God bless usless weless ice ice snow storms storms.
Love - Love all but fear none.
Martin - An Admonition Against Astrology ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow.
Snow - Falls like an ice snow drum pianos play automatic Nuvole Bianche on a snow fairy heart beat like a lightning crescent sun sun.
Son - The son of God is alive and well like storms in the eyes of needles camels rich like fucking dancing to fucking heaven heaven.
Heaven - Hell won't win we know fucking we don't all fucking go but fucking many of us fucking do! So we look forward to rapture like St. Teresa's celestial water love of a Discalced Carmelite heart we take a perpetual vow of poverty ice ice snow drum drum ice ice 7 nuns sing the song of God not too many but not too much to fit on a small or like big stage fucking memories fucking metaphors like allegorical analogies of a parabolic symbolic sun moon moon.
Moon - Sun bloom like flower stars ice ice.
Ice - Riddles burn like a lightning sun ice ice snow drum drum ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice loveless burns like ice ice snow storms angels fucking ice ice snow storms angels ice ice fuck Hitler man fucking... Satan's not mentioned by professed Christians save incidental mentions in a pulpit pulpit.
Pulpit - Satan's no fucking good! We'd never defend such a monster fucking fuck him man fucking... no dignity for devils devils.
Angels - Like ice ice snow snow snow avalanche ice ice snow avalanches fall like landslides in a geographical lightning sun ice ice neon burns ice like storms love love.
Love - Hatred won't win neither will cowardice no hatred nor malice always yes then no always love all but fear none always appreciate St. James's commendation of St. Job's perserverence but we know God blessed him so much at the end fucking... maybe the whole thing was a blessing blessing.
Blessing - Curses or like blasphemies or like heresies or like anathemas burn like suns stars moons burn like ice ice lava Sonic Adventure 2, Dragon Ball Z, ice ice snow Foster's: A Beginner's Guide to Destroying the Moon ice ice snow avalanches ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice patterns fold or like diverge or like diverse or like divulge or like disclose or like ""Disclosure By Magnets and Lorde""" ice ice snow angels fly into a lightning air moon sky sun sun ice snow snow falls like autumnal august ice ice snow angels ice ice ice snow angels fuck grammar like ice ice snow storms angels ice ice no pain no gain sinners say """no shame no gain""" in this metaphor we're saying sinners won't fucking be fucking nice even if fucking they fucking know the nice fucking thing tho... this is more Ellen's idea ice ice.
Ice - Snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow avalanche ice ices snow snow angels ice ice snow zap ice ice knowless friendless contexts are defined ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow singing dogs altos ice ice snow storms angels ice fucking ice snow storms angels ice ice fucking... fuck stigmas around death... death: is a blessing! Life while good, while jubilant... is difficult... sin? Pain? This wasn't God's plan... love... family that's our God Sabaoth Sabaoth.
Sabaoth - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow avalanches ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice God bless BLACKPINK ice ice snow storms angels fucking ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow drum swellless politeless drum drum ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice ice snow angels ice God bless Sts. Naomi Rahab Salmon Boaz Ruth Billie Ella.
Ice - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice love all but fear none ice ice rest in peace to the love ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow icicles ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice avalanches ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice ice ice ice angels ice ice ice angels ice ice avalanches ice ice ice ice ice ice ice ice ice sushi sushi.
Sushi - California rolls like thunder ice ice thunder peals like oranges ice ice snow orange shorts on She are like storms or like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice Christmas lights stay on like good memories a Christmas Tree Angel or like star burns like God's love: fiery hot like a white hot knife fucking utterless noless ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow snow angels ice freezing love love.
Love - Burns like contradictions in the heart of St. Jesus Christ our fucking lord and savior ice ice snow no offense but fucking... St. Jesus is the only way to heaven we know we said that right God bless St. Teresa and swearing and America and Apple Pie and Baseball and Rock music and love love.
God - God is love ice snow storms angels ice God bless St. John, Ellen, James, Henry ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice Smash Bros. Melee is love fucking... LOLOLOL fucking no man but truthfully... this game's so fucking good lolol.
Lol - Like cell phones call we call God but our connections better than 5g it's fucking 100 fucking trillion billion fucking g fucking... in this metaphor we're saying prayers a better way of talking than calling ice ice.
Ice - Snow: Nuvole Bianche is an object lesson on love, patience, discernment and hope hope.
Hope - Like ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice dogs dogs fetch like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow ice snow ice snow ice snow ice snow snow angels ice ice freezing fucking snow snow snow snow snow love snow snow.
Snow - the end - the end - type - anti-type - beginnings - Emily - ice ice snow storms angels ice ice - fucking - we're wife stop there there.
There - Here's our fucking ending! Like ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice angels ice ice ice ice ice angels ice ice persimmons ice ice snow snow angels ice ice God bless Halsey.
Halsey - Like ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice love snow snow.
Snow - Like ice ice love all but fear none ice ice snow fucking ice snow angels ice ice snow persimmons ice ice honeydew grass ice ice snow angels ice ice snow missionaries ice ice no fucking gutters not that kind of missionary lol fucking... didn't even cross our fucking minds lolol.
Lolol - Roflcopter ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice snow snow envy rots the kind heart like ice ice snow angels ice ice snow snow persimmons ice ice snow gold bowl angels ice ice snow storms angels ice ice lilies apples blueberry love love.
Love - the end - patience - hope - humor - beginnings - ice - ice - snow - no sin - our own sake - ice - ice - ice - snow - the good that doesn't help's like the evil that doesn't harm.
Help - the end - snow - snow - ice - ice - the end - the end - the end - the end - the end.
End - game - bless - Taylor - ice - persimmons - ice - bless - Ashley - ice - snow - snow.
The end - the end.