16. Song of Academia 28

0 0 0
                                    

He - Like ce ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice avalanches ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels angels ice snow storms angels ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow interchangeable parts like the tabernacle angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels angels ice ice snow storms angels ice ice ice if snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice ice heal the healed heart even more more.
St. Augustine - Like ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice Dark Academy angels ice ice some things speak for themselves themselves.
Jacques - Like ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice angels ice snow storms angels angels ice ice rebellious children are worse than death death.
Death - is a blessing.
Memento - mori memories - memorial - menthols - make - men - more - money.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice God speak to us now now.
Hemitertian - Fevers - feel - fiery - fill - fire - for - forests - for - firemen - forever.
And - ever.
Angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice angels ice ice ice angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow snow.
Angels - angels.

Song of PatienceWhere stories live. Discover now