15. Song of Christmas

0 0 0
                                    

He - Like ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice ice pa rum pum pum pum angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow snow fairy fairy.
Fairies - Like ice snow angels ice ice snow angels angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow Christmas lights like oranges angels ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ic Christmas tree stars like grapes ice ice snow fairy fairy.
Snowmen - Like ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow fairies angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice snowmen are riven like Christmas lights or like Christmas tree angels on the ground fairy fairy.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow avalanches angels ice ice fairy fairy.
Fairies - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow fairy fairy angels ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angels ice fairy fairy.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow fairy fairy.
Love letters - to our lovers.
St. Jesus - Angels ice snow angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice ice angels ice ice ice angels ice ice ice angels ice ice angels ice ice ice angels ice ice snow snow angels ice fairy fairy.
Pixies - Like ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice avalanches angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow death death.
Death - is a blessing.
Time - is too.
Angels - angels angels angels angels angels.
St. Jesus - St. Job didn't suffer forever.
Apologies - are never a bad idea.
Pain - doesn't last forever.
But - God does.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice pixie pixie.
Pixies - Fucking angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice ice ice angels ice snow storms angels help the poor in the snow and ice snow or ice or snow or ice or snow fairy leviathan behemoth behemoth.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice ice snow angels angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels anime heals which we love but God heals more which we love even more. God bless you saints of St. Jesus Sabaoth the highest Sabaoth the broken beauty of the world becomes the euphoric condescending beauty of transcendent eternity. I love you.
You - God bless St. Jesus Christ Sabaoth the highest Sabaoth angels I've ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels angels ice ice snow fairy snow fairy.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice ice ice snow avalanches ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice God bless the broken hearts of the baptized passed in St. Jesus Christ. Where is your sting o death?
Fairies - Like ice ice ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow heals the broken heart of the Sabaoth of the lightning sun angels ice ice fucking knowless angels knowless ice knowless knowless.
Books - Angels ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice ice ice ice angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice heal the broken heart of the lightning sun ice ice ice ice ice ice icicles pierce the lightning sun sun moon moon angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice angels ice ice snow angels angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice healed the broken heart under the knowless sun ice ice knowless knowless swellless swellless politeless ice ice to the fucking wicked wicked.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice Dark Academy God bless you.
Merry - Christmas.
God - bless you.
Angels - Angels ice ice snow angels angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice old anime heals the broken heart the coldest ice known to man man.
Man - loves woman.
Woman - loves man.

Song of PatienceWhere stories live. Discover now