He - Like ice snow angels ice blizzards ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice blizzards ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow avalanches ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice.
She - Like ice snow angels ice snow storms angels ice ice easy knowledge love of God fucking ice snow angels ice ice snow angels angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalnches ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow.
Fire - Like ice snow angels ice ice snow storms wicked helping by accident angels coincidental love incidental ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow fire angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice love all but depend on no one but yourself: your imagination, your brain, your thoughts, be inspired but don't steal angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice lava ice fire angels snow ice ice.
Lava - Like ice ice snow angels ice ice ice time wastes like ice snow angels ice ice snow angels ice ice no dignity for wicked men ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice.
Fire - Like ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice.
Lava - Like ice snow storms broken hearts mend like snow angels ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow avalanches ice ice snow angels ice ice.
Avalanches - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow blizzards ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow.
Snow - Like ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow snow grasshoppers hops with rabbits to the tune of a lightning sun angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice we've 2 ears but only 1 mouth so we should listen more than talk ice ice snow angels ice ice.
Fire - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice blizzards ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice specific words makes specific love angels fucking ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice.
Snowflakes - Like ice ice snow angels ice avalanches ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow blizzards ice ice.
St. Ignatius - Like ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels angels ice ice snow storms angels ice ice let B-roll run until A-roll is ready to run so much faster he makes a hurricane in his wake angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice avalanches ice ice snow angels ice ice angels ice ice.
Humility - Like ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow.
Blizzards - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels agree to disagree angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice stylization cares no one for grammar ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels - ice - snow - ice - angels - ice - ice.
Emily - The poet angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow snow.
St. Fieschi - Like ice ice snow avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice.
Vents - Vents vent like lightning sun angels ice ice knowless ice ice snow storms angels lightning suns? Knowless. Angels. Knowless. Gross misinterpretations from church? Knowless. Presumption? Knowless. Lifetimes? Meaningless. Utterly or like surely vain.
Vanity - Like ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice ice snow snow.
St. Job - Like eyes like frozen doves carved from blocks of purest clearest coldest, most frozen, glacier avalanche, blizzard, snow storm, snowy, icy, frozen, chilly, patient, loving, caring, frozen, icy, snowy, icy, frozen, flying, hieing, diving, snowy icy snow angels ice ice angels ice ice.
St. Agur - Like ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice.
Medicine - Can't heal a broken heart.
The Bible - can.
Science - Can't tell us how we should live.
God - can and will and has and always will and angels ice snow angels ice ice snow angels ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice? Knowless. Memories? Knowless? Gross misinterpretations from church? Knowless fucking mean. Vain.
Vanity - Like ice ice snow angels ice ice fucking offense caused by fucking nice neat truths. Angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice.
Ice - Heals a broken heart angels ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice avalanches ice ice snow angels ice snow endings angels ice ice snow angels ice ice snow God sees all like poetry or like books or like ancient libraries or like Alexandria or like ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow avalanches angels ice ice snow angels ice ice.
Angels - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow avalanches angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms storms.
Avalanches - Like ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice avalanches angels ice ice.
The end - the end.